Kelan toiminta on ristiriidassa

Anonyymi-ap

Heidän nettisivuilla olevan informaation kanssa.
Sivuilla lukee, että voit koska tahansa lähettää lisää tietoa hakemukseen liittyen.
Sitten kun sitä hakemukseen lisää ja kysyy chatissa vielä asiaa, saa vastauksen,
että "ylimääräistä ei pidä hakemukseen kirjoittaa, koska se viivästyttää sen käsittely, ellei ole jotain painavaa sanottavaa".
Miten ristiriitaista! älkää sitten itse kirjoittakos sellaista tietoa sivuillenne, mikä ei pidä paikkaansa todellisuuden kanssa.

4

71

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Kela on liian iso ja "pöhöttynyt" organisaatio.

• Anonyymi
      UUSI

Kauhean vaikeaa näyttää Persulle olevan ymmärtää selkeää ohjetta.
      Hakemukseen pitää ja kannattaa kirjoittaa vain asiaan liittyvää ja oleellista asiaa ja sitä pystyy täydentämään jos eteen tulee vielä jotain oleellista. Turhia asioita ei tietenkään kannata sinne lähetellä, saati lisätä myöhemmin turhaa soopaa.

• Anonyymi
        UUSI

Sinä se PerSu olet!
        Mistä sinä voit tietää, miten lyhyesti minä olen sinne kirjoittanut ja mitä.
        Pelkkä luusereiden vittuilupalsta tämä suomi24 on. Mitään muuta ei osata kuin vittuilla muille.

• Anonyymi
      UUSI

Se, että saa lähettää "lisää tietoa hakemukseen liittyen", ei ole mitenkään ristiriidassa lauseen "ylimääräistä ei pidä hakemukseen kirjoittaa" kanssa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      84
      1656
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      269
      1561
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      271
      1298
    4. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      1272
    5. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      56
      887
    6. 66
      854
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      65
      853
    8. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      41
      836
    9. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      40
      831
    10. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      44
      791
    Aihe