Hän on ensimmäinen, joka tämän toteaa, eikä hehkuta pysyvää muutosta:
"Kuukausittaisissa ensirekisteröinneissä etenkin yksittäisten automallien sijoitukset voivat heitellä suurestikin esimerkiksi autojen toimitustahdin tai myyntikampanjoiden vuoksi. Siitä kertovat myös suuret muutosprosentit."
Jotain tötteröitä kerätään jollekin kuukaudelle luovutettaviksi paljon, jotta päästään rekisteröintitilaston kautta esille. Kannattaa tarkastella asiaa vähintään puolen vuoden tilaston kautta.
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/1436cf2e-e162-46e7-b24c-6df6ff83ea06
Vihdoinkin fiksua tekstiä autotoimittajalta
36
283
Vastaukset
- Anonyymi
Niinpä. Toyotan myynti ja markkinaosuus on ollut laskussa jo vuoden ajan, ei kannata katsoa jotain yksittäistä kuukautta.
- Anonyymi
Koko tämän alkuvuoden osalta koko palkintopalli on Toyotan hallussa eli kaikki kolme ensimmäistä sijaa.
"Vaikka kesäkuu ei ollut Toyotalle mallikohtaisissakaan rekisteröinneissä aiempien kuukausin kaltainen, ensimmäisen puolen vuoden jälkeen se pitää hallussaan koko palkintokoroketta, kun Yaris Crossin perässä ovat Yaris ja Corolla."
https://tekniikanmaailma.fi/mita-ihmetta-toyota-ei-ollut-ykkonen-kesakuun-rekisterointitilastossa/ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koko tämän alkuvuoden osalta koko palkintopalli on Toyotan hallussa eli kaikki kolme ensimmäistä sijaa.
"Vaikka kesäkuu ei ollut Toyotalle mallikohtaisissakaan rekisteröinneissä aiempien kuukausin kaltainen, ensimmäisen puolen vuoden jälkeen se pitää hallussaan koko palkintokoroketta, kun Yaris Crossin perässä ovat Yaris ja Corolla."
https://tekniikanmaailma.fi/mita-ihmetta-toyota-ei-ollut-ykkonen-kesakuun-rekisterointitilastossa/Mutta markkeinaosuus on sulanut kuukaisi kuukaudelta, koko ajan alaspäin. Tojon markkinaosuus on tällä hetkellä huomattavasti pienempi kuin vuosis sitten. Ja sähkiksissä sitäkin pienempi, olematon.
- Anonyymi
Toyotan myynti on pudonnut vuodessa reilut 30 pinnaa kun vastaavasti VWn myynti on kasvanut saman verran.
Siksi VW hallitsee sekä merkki- että valmistajakohtaisia tilastoa suvereenisti.- Anonyymi
Siirtymä sähköautoihin. Siinä syy hetkeksi.
- Anonyymi
Kammottava virhe on tapahtunut
On vahingossa palkattu toimittaja VIHER- HÖPERYYDEN ULKOPUOLELTA.
Tämä Jamppa saa ennen syksyä potkut.
eikä niitä anna Sdp Bile Ilmari, gay- Anonyymi
Eipä tuota juopuneen ihmisen soperrusta oikein kukaan ymmärrä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä tuota juopuneen ihmisen soperrusta oikein kukaan ymmärrä.
Persu se on.
- Anonyymi
TRÖÖÖÖÖÖLLL ! ! TOJO HÖNÖN MASSAPOSTAUS SPÄMMIÄ ! ! N 90 % AVAUKSISTA TOJO HÖNÖN TROLLITEHTAALTA ! ! LISÄKSI TOJO HÖNÖ ON PIETARIN TROLLI ! ! ÄLÄ KOMMENTOI ! !
- Anonyymi
Ihmispoloisella kova tuska.
- Anonyymi
Siksi onkin fiksua tutkia koko kuluvan vuoden konsernikohtaisia lukuja ja ne kertovat totuusen.
Teroa vaan ottaa pattiin kun Toyota kyykkää.- Anonyymi
Skoda on yksi kurjimmista kulkineista.
- Anonyymi
Konsernikohtaisia lukuja vertaillessa pitää tietenkin vertailla niitä koko konsernien markkina-alueella eikä jossain pienessä yksittäisessä maailmankolkassa. Auton ostajalle tuskin siitäkään on mitään iloa kun vain ostettava merkki kiinnostaa. Mutta täytyyhän automyyjällä jotain oljenkorsia olla että voi selitellä jos ei oma merkki menesty maailmalla niin laskee tiettyjä merkkejä yhteen ja yrittää kusettaa kuksmannin talutusnuorassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Konsernikohtaisia lukuja vertaillessa pitää tietenkin vertailla niitä koko konsernien markkina-alueella eikä jossain pienessä yksittäisessä maailmankolkassa. Auton ostajalle tuskin siitäkään on mitään iloa kun vain ostettava merkki kiinnostaa. Mutta täytyyhän automyyjällä jotain oljenkorsia olla että voi selitellä jos ei oma merkki menesty maailmalla niin laskee tiettyjä merkkejä yhteen ja yrittää kusettaa kuksmannin talutusnuorassa.
Tottahan oman maan uusien autojen rekisteröintimäärä on kiinnostava asia.
Mitä merkitystä on millään esim. Kiinan tai Intian automerkkien menestyksestä?
Eurooppa ja Suomi on missä elämme ja ihan sama jos joku Hindustan on suosiossa Intiassa tai Toyota Aasiassa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottahan oman maan uusien autojen rekisteröintimäärä on kiinnostava asia.
Mitä merkitystä on millään esim. Kiinan tai Intian automerkkien menestyksestä?
Eurooppa ja Suomi on missä elämme ja ihan sama jos joku Hindustan on suosiossa Intiassa tai Toyota Aasiassa.Ehkä sillä konsernikohtaisella menestyksellä on merkitystä vain sille konsernille. Toki jokin, jotain konsernin merkkiä kaupusteleva saa siitäkin jotain keulimisapua jos se oma merkki ei pärjää . Ostajalle ei liene kuitenkaan mitään merkitystä! Toyota on ylivoimainen ykkönen merkkinä ja konsernina maailmassa kun kakkonen on jo yli kaksi miljoonaa autoa takamatkalla. Näin ne isot luvut vaan ovat vaikka se ottaa koville. Kaikissa maailman suurimmilla markkina-alueilla kuten Amerikassa ja Aasiassa Toyota on piikissä. Vilunkivagenikin myy ihmeen hyvin kotimarkkinoillaan vaikka on tuomittu törkeästä huijauksesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä sillä konsernikohtaisella menestyksellä on merkitystä vain sille konsernille. Toki jokin, jotain konsernin merkkiä kaupusteleva saa siitäkin jotain keulimisapua jos se oma merkki ei pärjää . Ostajalle ei liene kuitenkaan mitään merkitystä! Toyota on ylivoimainen ykkönen merkkinä ja konsernina maailmassa kun kakkonen on jo yli kaksi miljoonaa autoa takamatkalla. Näin ne isot luvut vaan ovat vaikka se ottaa koville. Kaikissa maailman suurimmilla markkina-alueilla kuten Amerikassa ja Aasiassa Toyota on piikissä. Vilunkivagenikin myy ihmeen hyvin kotimarkkinoillaan vaikka on tuomittu törkeästä huijauksesta.
Intiassa riksa taitaa olla suosituin kulkuväline, mutta en minä huolimatta sen suuresta suosiosta Aasian suunalla, sellaista itse ostaisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Intiassa riksa taitaa olla suosituin kulkuväline, mutta en minä huolimatta sen suuresta suosiosta Aasian suunalla, sellaista itse ostaisi.
Ehkä polkupyöriäkin voi olla enemmän mutta nyt oli autoista kyse. Toyota nyt vaan näyttäisi olevan ylivoimainen ykkönen ja rav 4 maailman ostetuin auto! Haittaakse?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä polkupyöriäkin voi olla enemmän mutta nyt oli autoista kyse. Toyota nyt vaan näyttäisi olevan ylivoimainen ykkönen ja rav 4 maailman ostetuin auto! Haittaakse?
Ei minua haittaa toyotan maailmanlaajuinen menestys eikä Suomenkaan menestys. Mutta tojotisteja tuntuu kovasti haittaavan, jos joku huomauttaa jotakin kyseenalaistavaa merkistä. Täällä on vuosikaudet huudettu Toyotan ylivoimaa Suomen markkinoilla. Kun nyt sitten joku huomautta myyntikäyrän olleen laskeva jo vuoden ajan ja volksun ohittaneen viimeisimmän kuukaden tilastoissa, alkaa heti hillitön ilkkuminen vanhojen mallien synneistä.
Sama on sähkisten suhteen, kun huomautetaan ettei Tojo ole niissä onnistunut, sama hirvieä itkupotkuraivari-hyöjkkäys tulee heti. Jos vastaukset edes olisivat anlyyttista kritiikkiä, mutta kun se tuollaista agressiivista bull shittiä.
- Anonyymi
Kyllä ne muutosneuvottelut tulevat tutuiksi Tojoliikkeissäkin.
- Anonyymi
Yli 30% pudotus vuodessa tekee ison loven tuloihin.
- Anonyymi
Ei todellakaan tule, Toyota-liikkeet voivat paksusti menneiden vuosien suuren liikevaihdon ja voittojen vuoksi eikä niillä mene huonosti nytkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei todellakaan tule, Toyota-liikkeet voivat paksusti menneiden vuosien suuren liikevaihdon ja voittojen vuoksi eikä niillä mene huonosti nytkään.
Mihinkähän ne voitot menevät?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei todellakaan tule, Toyota-liikkeet voivat paksusti menneiden vuosien suuren liikevaihdon ja voittojen vuoksi eikä niillä mene huonosti nytkään.
Autokauppa on jo siirtynyt osaksi nettiin. Ne nuoret innokkaat automyyjät pärjäävät, jotka ovat valmiita myymään autoja 24/7.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihinkähän ne voitot menevät?
Sähköautojen kehittämiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sähköautojen kehittämiseen.
Ai paikallisten Toyota liikkeiden tulot menee sähköautojen kehittämiseen, sinähän se varsinainen nero ja kaupan tuntija olet.
- Anonyymi
Toyota on hyvä. Dacia on parempi. Volkkari on paras. Huoh.
- Anonyymi
Rav4 on maailman ostetuin auto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rav4 on maailman ostetuin auto.
Onko ihan varmasti ja onko sillä jotain merkitystä Suomen ja Euroopan markkinoilla jotka meitä kiinnostaa?
- Anonyymi
Kyllä jokainen tuon asian tietää ilman "fiksua" toimittajaakin.
Toyotan omapoika luulee, että tuolla avauksellaan saa helpotettua painetta uskovien piirissä, vaikka Toyotan kyykky on tasaisen varmaa ja on ollut kokonaisen 1/2 vuotis jakson ja jatkoa viime vuodesta.- Anonyymi
Skoda-kääkällä riittää tuskaa.
- Anonyymi
Kyllä satavarmasti tulevina vuosina nouseva bensan hinta ja laskevat hyvityshinnat alkavat jo pikkuhiljaa näkyä myös itselataavien myynnissä. Moni pitää kuitenkin autoa pitkään.
- Anonyymi
Ennustaa nyt voi kristallipallosta, mitä haluaa ja voi vaikka asua jossain toiveiden tynnyrissä mutta toteutunut fakta on Toyotan ylivoimainen ykköspaikka meillä ja maailmassa . Niin ja Rav 4 on maailman ostetuin auto! Luotettavat mediat kertoivat!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ennustaa nyt voi kristallipallosta, mitä haluaa ja voi vaikka asua jossain toiveiden tynnyrissä mutta toteutunut fakta on Toyotan ylivoimainen ykköspaikka meillä ja maailmassa . Niin ja Rav 4 on maailman ostetuin auto! Luotettavat mediat kertoivat!
Tuo onkin Toyotan omistajan ainoa ilonaihe, tosin siitä ei ole auton omistajalle mitään hyötyä. Et taida tajuta itse kuinka nolo oletkaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo onkin Toyotan omistajan ainoa ilonaihe, tosin siitä ei ole auton omistajalle mitään hyötyä. Et taida tajuta itse kuinka nolo oletkaan?
Miten tuollainen kateuden ja tuskan sekainen parkaisu meni niinkuin omasta mielestäsi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten tuollainen kateuden ja tuskan sekainen parkaisu meni niinkuin omasta mielestäsi?
Ei autojen tuotantomäärillä ole merkitystä, vaan laadulla ja ominaisuuksilla ja minulle ei Toyotalta löydä riittävän laadukasta ja ominaisuuksiltaan riittävää autoa. Maailma olisi aika tylsä paikka ja kehitystä ei tapahtuisi jos kaikille kelpaisi se halpa kansanauto jollainen on niin monella. Ihmisellä pitää olla tavoitteita ja kunnianhimoa ja tavoitella parempaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo onkin Toyotan omistajan ainoa ilonaihe, tosin siitä ei ole auton omistajalle mitään hyötyä. Et taida tajuta itse kuinka nolo oletkaan?
Toyotan suosio kertoo sen korkeasta laadusta ja luotettavuudesta. Siksi sillä on kansalaiselle merkitystä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannalla tänään vuorossa The Daily Show
Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.1378328Tanskassa lain vaatimana Bovaer tappanut nautoja ja sairastuttanut
Samaa myrkkyä myös Suomen lehmiin ollut tuloillaan, miten teidän tilalla? https://www.agriland.ie/farming-news/bovaer-m1047529Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot925706Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,975656Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään
eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm1194830Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"
Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo1452658Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys612513Ei välimatka meitä erottanut
Vaan välirikko ja väärinymmärrykset. Oikeastaan henkinen välimatka on meidän välillä pieni, näin uskon. Näen koko ajan e81485Maajussi-Villen morsioehdokas Maarit ei halunnut Villeä - Tämä totuus valkeni kuvauksissa!
Ohhoh, tekikö Maarit mielestäsi oikean ratkaisun Villen suhteen? Maajussi-Ville on herättänyt voimakkaita tunteita puol71454Kohta taas mesikämmeneen
Onneksi kaupunki ostaa mesikämmenen, niin päästään taas tekemään rahaa531349