Hän on ensimmäinen, joka tämän toteaa, eikä hehkuta pysyvää muutosta:
"Kuukausittaisissa ensirekisteröinneissä etenkin yksittäisten automallien sijoitukset voivat heitellä suurestikin esimerkiksi autojen toimitustahdin tai myyntikampanjoiden vuoksi. Siitä kertovat myös suuret muutosprosentit."
Jotain tötteröitä kerätään jollekin kuukaudelle luovutettaviksi paljon, jotta päästään rekisteröintitilaston kautta esille. Kannattaa tarkastella asiaa vähintään puolen vuoden tilaston kautta.
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/1436cf2e-e162-46e7-b24c-6df6ff83ea06
Vihdoinkin fiksua tekstiä autotoimittajalta
22
150
Vastaukset
- Anonyymi
Niinpä. Toyotan myynti ja markkinaosuus on ollut laskussa jo vuoden ajan, ei kannata katsoa jotain yksittäistä kuukautta.
- Anonyymi
Koko tämän alkuvuoden osalta koko palkintopalli on Toyotan hallussa eli kaikki kolme ensimmäistä sijaa.
"Vaikka kesäkuu ei ollut Toyotalle mallikohtaisissakaan rekisteröinneissä aiempien kuukausin kaltainen, ensimmäisen puolen vuoden jälkeen se pitää hallussaan koko palkintokoroketta, kun Yaris Crossin perässä ovat Yaris ja Corolla."
https://tekniikanmaailma.fi/mita-ihmetta-toyota-ei-ollut-ykkonen-kesakuun-rekisterointitilastossa/ - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Koko tämän alkuvuoden osalta koko palkintopalli on Toyotan hallussa eli kaikki kolme ensimmäistä sijaa.
"Vaikka kesäkuu ei ollut Toyotalle mallikohtaisissakaan rekisteröinneissä aiempien kuukausin kaltainen, ensimmäisen puolen vuoden jälkeen se pitää hallussaan koko palkintokoroketta, kun Yaris Crossin perässä ovat Yaris ja Corolla."
https://tekniikanmaailma.fi/mita-ihmetta-toyota-ei-ollut-ykkonen-kesakuun-rekisterointitilastossa/Mutta markkeinaosuus on sulanut kuukaisi kuukaudelta, koko ajan alaspäin. Tojon markkinaosuus on tällä hetkellä huomattavasti pienempi kuin vuosis sitten. Ja sähkiksissä sitäkin pienempi, olematon.
- Anonyymi
Toyotan myynti on pudonnut vuodessa reilut 30 pinnaa kun vastaavasti VWn myynti on kasvanut saman verran.
Siksi VW hallitsee sekä merkki- että valmistajakohtaisia tilastoa suvereenisti.- Anonyymi
Siirtymä sähköautoihin. Siinä syy hetkeksi.
- Anonyymi
Kammottava virhe on tapahtunut
On vahingossa palkattu toimittaja VIHER- HÖPERYYDEN ULKOPUOLELTA.
Tämä Jamppa saa ennen syksyä potkut.
eikä niitä anna Sdp Bile Ilmari, gay- Anonyymi
Eipä tuota juopuneen ihmisen soperrusta oikein kukaan ymmärrä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä tuota juopuneen ihmisen soperrusta oikein kukaan ymmärrä.
Persu se on.
- Anonyymi
TRÖÖÖÖÖÖLLL ! ! TOJO HÖNÖN MASSAPOSTAUS SPÄMMIÄ ! ! N 90 % AVAUKSISTA TOJO HÖNÖN TROLLITEHTAALTA ! ! LISÄKSI TOJO HÖNÖ ON PIETARIN TROLLI ! ! ÄLÄ KOMMENTOI ! !
- AnonyymiUUSI
Ihmispoloisella kova tuska.
- Anonyymi
Siksi onkin fiksua tutkia koko kuluvan vuoden konsernikohtaisia lukuja ja ne kertovat totuusen.
Teroa vaan ottaa pattiin kun Toyota kyykkää.- AnonyymiUUSI
Skoda on yksi kurjimmista kulkineista.
- AnonyymiUUSI
Konsernikohtaisia lukuja vertaillessa pitää tietenkin vertailla niitä koko konsernien markkina-alueella eikä jossain pienessä yksittäisessä maailmankolkassa. Auton ostajalle tuskin siitäkään on mitään iloa kun vain ostettava merkki kiinnostaa. Mutta täytyyhän automyyjällä jotain oljenkorsia olla että voi selitellä jos ei oma merkki menesty maailmalla niin laskee tiettyjä merkkejä yhteen ja yrittää kusettaa kuksmannin talutusnuorassa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Konsernikohtaisia lukuja vertaillessa pitää tietenkin vertailla niitä koko konsernien markkina-alueella eikä jossain pienessä yksittäisessä maailmankolkassa. Auton ostajalle tuskin siitäkään on mitään iloa kun vain ostettava merkki kiinnostaa. Mutta täytyyhän automyyjällä jotain oljenkorsia olla että voi selitellä jos ei oma merkki menesty maailmalla niin laskee tiettyjä merkkejä yhteen ja yrittää kusettaa kuksmannin talutusnuorassa.
Tottahan oman maan uusien autojen rekisteröintimäärä on kiinnostava asia.
Mitä merkitystä on millään esim. Kiinan tai Intian automerkkien menestyksestä?
Eurooppa ja Suomi on missä elämme ja ihan sama jos joku Hindustan on suosiossa Intiassa tai Toyota Aasiassa. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tottahan oman maan uusien autojen rekisteröintimäärä on kiinnostava asia.
Mitä merkitystä on millään esim. Kiinan tai Intian automerkkien menestyksestä?
Eurooppa ja Suomi on missä elämme ja ihan sama jos joku Hindustan on suosiossa Intiassa tai Toyota Aasiassa.Ehkä sillä konsernikohtaisella menestyksellä on merkitystä vain sille konsernille. Toki jokin, jotain konsernin merkkiä kaupusteleva saa siitäkin jotain keulimisapua jos se oma merkki ei pärjää . Ostajalle ei liene kuitenkaan mitään merkitystä! Toyota on ylivoimainen ykkönen merkkinä ja konsernina maailmassa kun kakkonen on jo yli kaksi miljoonaa autoa takamatkalla. Näin ne isot luvut vaan ovat vaikka se ottaa koville. Kaikissa maailman suurimmilla markkina-alueilla kuten Amerikassa ja Aasiassa Toyota on piikissä. Vilunkivagenikin myy ihmeen hyvin kotimarkkinoillaan vaikka on tuomittu törkeästä huijauksesta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä sillä konsernikohtaisella menestyksellä on merkitystä vain sille konsernille. Toki jokin, jotain konsernin merkkiä kaupusteleva saa siitäkin jotain keulimisapua jos se oma merkki ei pärjää . Ostajalle ei liene kuitenkaan mitään merkitystä! Toyota on ylivoimainen ykkönen merkkinä ja konsernina maailmassa kun kakkonen on jo yli kaksi miljoonaa autoa takamatkalla. Näin ne isot luvut vaan ovat vaikka se ottaa koville. Kaikissa maailman suurimmilla markkina-alueilla kuten Amerikassa ja Aasiassa Toyota on piikissä. Vilunkivagenikin myy ihmeen hyvin kotimarkkinoillaan vaikka on tuomittu törkeästä huijauksesta.
Intiassa riksa taitaa olla suosituin kulkuväline, mutta en minä huolimatta sen suuresta suosiosta Aasian suunalla, sellaista itse ostaisi.
- AnonyymiUUSI
Kyllä ne muutosneuvottelut tulevat tutuiksi Tojoliikkeissäkin.
- AnonyymiUUSI
Yli 30% pudotus vuodessa tekee ison loven tuloihin.
- AnonyymiUUSI
Ei todellakaan tule, Toyota-liikkeet voivat paksusti menneiden vuosien suuren liikevaihdon ja voittojen vuoksi eikä niillä mene huonosti nytkään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei todellakaan tule, Toyota-liikkeet voivat paksusti menneiden vuosien suuren liikevaihdon ja voittojen vuoksi eikä niillä mene huonosti nytkään.
Mihinkähän ne voitot menevät?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei todellakaan tule, Toyota-liikkeet voivat paksusti menneiden vuosien suuren liikevaihdon ja voittojen vuoksi eikä niillä mene huonosti nytkään.
Autokauppa on jo siirtynyt osaksi nettiin. Ne nuoret innokkaat automyyjät pärjäävät, jotka ovat valmiita myymään autoja 24/7.
- AnonyymiUUSI
Toyota on hyvä. Dacia on parempi. Volkkari on paras. Huoh.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1352379Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3451865- 401547
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311363Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281300Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941183- 541153
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327897Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles104840Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53752