Parempi työllistää ihminen kauppojen kassalla kuin automaattinen pikakassa robotti.
Itse olen valmis jonottamaan ostosteni kanssa jos se takaa työn säilyvyyden ihmisellä, mitä mieltä muut olette.
pikakassa vs.ihminen
12
437
Vastaukset
- Anonyymi
En myöskään suosi palveluita, jotka lisäävät työttömyyttä.
Kohta varmaan asiakkaat varmaan purkavat rullakoitakin, että saavat sieltä haluamansa tuotteen.- Anonyymi
Voi kun jännää ihanko totta
- Anonyymi
Kyllä ainakin sokkarin pikakassat työllistävät henkilökuntaa erittäin hyvin.
- Anonyymi
Samahan se on nykyään ruokabaareissakin. Asiakas kuskaa tarjottimen/aterimet hyllykköön. Ennen ne voitiin ne jättää pöytään, josta tarjoilija hoiti ne pois.
Vanhaan ei ole enää paluuta ja kernaasti menen kymmenen asiakkaan jonosta pika-kassalle. On parempaakin puuhastelua kuin kassalla jonottaminen.
Ainut ikävä puoli on se, että sen kaljankuran takia joutuu kulkemaan vielä kassan kautta!- Anonyymi
Voi ne tarjottimet jättää ihan vapaasti siihen pöytään, ei niitä kukaan käske kuskaamaan rullakoihin, ihmiset vaan luulevat niin ja ovat oppineet. Se on henkilökunnan työtä, jota asiakkaat tekevät ilmatteeksi. Älkää tehkö.
- Anonyymi
Itse käytän aina pikakassoja. Harmittaa jos joutuu johonkin kassajonoon mennä jumittamaan. Kyllä kaupassa hyllytys yms. työtä riittää niin paljon kuin viitsii tehdä.
- Anonyymi
Samaa mieltä :)
- Anonyymi
Minä taas menen mielelläni kassalle, jos siellä on kaunis nainen.
- Anonyymi
Kyllä minä jaksan jonottaa, jos kassalla istuu asiakasystävällinen nuorimies. Ulkonäkö ei vaikuta, kyllä se kauneus hänestä kumpuaa jostain.
- AnonyymiUUSI
Jos puhut asiakasystävällisesta nuoresta miehestä, et ainakaan S-marketissa asioi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos puhut asiakasystävällisesta nuoresta miehestä, et ainakaan S-marketissa asioi.
Sinä et asioi ku jämpsän portissa puremassa munkkia
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinä et asioi ku jämpsän portissa puremassa munkkia
Ja sinä se vaan jaksat hokea tuota samaa alakoululaisen munkki-tuubaa. Koittaisit jo keksiä jotain uutta!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sdp on esittänyt maatalous- ja yritystuista leikkaamista
Joihin menee 10 miljardia euroa vuosittain. Minkä vuoksi äärioikeisto änkyttää jostain vuodesta 2026, kun ei demareiden1294333Sanna Marin pitäisi palauttaa pääministeriksi
Oikeisto "voitti" vaalit valehtelemalla äänistäjille päin naamaa, joten heidät tulisi tuomita menettämään vaalitulos ja393278Kokoomus kannatti aiemmin rahoitusmarkkinaveroa - kanta nyt muuttunut
Kokoomuksen linjanmuutos rahoitusmarkkinaveron suhteen on herättänyt kysymyksiä. Vielä aiemmin puolue antoi ymmärtää kan12443KÄVELYTREFFIT ?
Mikä on tuo konsepti. Ei kävely ole mitkään treffit. Se on hengailua, ilman mitään panostamista toiseen, go with the flo2211531Ei me olla sielunkumppaneita
jos sellaisia edes on. En tiedä miksi niin kovasti pidin sinusta, varmaan olisi paljonkin hyviä syitä, mutta ehkä olit v231363Mies pelkää mahdollista raskautta
Millaisia ajatuksia seuraava herättää teissä? Olemme tunteneet miehen kanssa vuosikausia, seurustelleetkin jo pitkään j2121117Kiikkustuoli
Sunnuntai aamun hiljaisuutta ja rauhaisaa oloa. Aloitan taas uuden alustan, jospa edellisessä asiat tulee pohdittu ja sa1581079- 711073
Hevosmies kylän kunnioitettu herra
Hei, eikö olis aika pistää "nuoriso" kuriin? Tiedämme miten teidän "yhteisö" toimii sekä kylän vanhin herra, olet poruka22978En elä täällä vaan oikeassa elämässä
Jos ihmissuhde kaatuu siihen, mitä täällä palstalla kuvitellaan ja väännetään, silloin ongelma ei ole minussa vaan luott127812