Parempi työllistää ihminen kauppojen kassalla kuin automaattinen pikakassa robotti.
Itse olen valmis jonottamaan ostosteni kanssa jos se takaa työn säilyvyyden ihmisellä, mitä mieltä muut olette.
pikakassa vs.ihminen
4
90
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
En myöskään suosi palveluita, jotka lisäävät työttömyyttä.
Kohta varmaan asiakkaat varmaan purkavat rullakoitakin, että saavat sieltä haluamansa tuotteen.- AnonyymiUUSI
Voi kun jännää ihanko totta
- AnonyymiUUSI
Samahan se on nykyään ruokabaareissakin. Asiakas kuskaa tarjottimen/aterimet hyllykköön. Ennen ne voitiin ne jättää pöytään, josta tarjoilija hoiti ne pois.
Vanhaan ei ole enää paluuta ja kernaasti menen kymmenen asiakkaan jonosta pika-kassalle. On parempaakin puuhastelua kuin kassalla jonottaminen.
Ainut ikävä puoli on se, että sen kaljankuran takia joutuu kulkemaan vielä kassan kautta! - AnonyymiUUSI
Itse käytän aina pikakassoja. Harmittaa jos joutuu johonkin kassajonoon mennä jumittamaan. Kyllä kaupassa hyllytys yms. työtä riittää niin paljon kuin viitsii tehdä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä831611Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2691531Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2681263Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691252- 56857
- 66844
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em64837Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40821- 40807
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44781