Varatut miehet viilaa linssiin

Anonyymi-ap

Taas tulin jymäytetyksi.
Hyvät jutut tyypin kanssa chatissa, kinusi sähköpostin ja jutut jatkuivat, tyrkkäsi numeronsa ja jatkettiin juttuja lopulta whatsappissa. Haluaisi vain soitella, ei viestitellä, eli haluaa päättää milloin ja miten ottaa yhteyttä ( silloin kun hänelle sopii), ei suostu lähettämään naamastaan kuvia mutta on kertonut työpaikastaan ja omista asioistaan kylläkin jonkin verran. Väittää että avioero on viittä vaille valmis ( uskokoon ken haluaa) ja että asuu yksin talossaan. Ei kirjoittele hävyttömyyksiä vaan lähinnä välttelee niitä, vaikka aluksi juttumme olivatkin aika hurjia. Pikemminkin nyt on häveliäs ( olevinaan ainakin).
Soittelu on nyt harventunut, tapaamisista ei puhuta enää, ei tule hänen puoleltaan viestejä oma-aloitteisesti.
Mikä näillä vanhoilla kurpilla oikein on motiivina kun tällaista kissa-hiiri - pelleilyä täytyy pitää yllä ja oletan että vieläpä monenkin naisen kanssa? Miksi?
Ensin piiritetään ja sitten vetäydytään kun toinen kiinnostuu. Naamastaan ei suostu kuvaa laittamaan ja selittelee "ettei tykkää kuvata itseään" Hahhah, hyvät on selostukset.
Taitaa olla vaimo kotona edelleen.
Oli viimeinen kerta kun uskon näitä surkeita äijiä täällä. Tämäkin vuosia jo chatissa ollut, vanha käppänä jonka nikissä jo pienempi numero kuin ikä oikeasti on. Surullisia tapauksia ovat.

9

118

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Hehheh... En tiedä minkäikäinen olet, mutta uskotko oikeasti, että noilla kauppapaikoilla huseeraa vaan vapaat miehet ja naiset?
      Ehei. Mitäs jos hakisit ihan livenä seuraa itsellesi? Ajattelin vain, jotta kun kesä on ja aurinkokin näkyy aina sillon tällön ja sormuksen paikka aina vaaleammaksi, (kun sen ottaa pois) sen verran aurinko tarttuu aina.
      "Olen eroamassa" on jo niin kulunut klisee, että ihme jos sitä joku vielä käyttää. Sitten tietty nämä "muija on ihan sekopää/läski/juoppo/ei tee mitään/olen saanut siitä tarpeeksi/jpudun vielä asumaan saman katon alla/lasten takia en voi erota/ ym ym:

• Anonyymi
      UUSI

Vanha kurppa, surkea äijä, vanha käppänä...
      Ehkäpä kyseinen herra osasi vaan tehdä oikeat johtopäätökset ajoissa lupaavasti alkaneesta suhteestanne. Noita nimityksiä miessättäreistä käyttää muuten jatkuvasti eräs tunnettu naissättäri ylelläkin.

• Anonyymi
      UUSI

Niin, taitaapa liipata tämä juttu vähän liian läheltä näitä muutamaa kommentoijaakin kun ilkeily alka samantien. Tosin, eipä täällä koskaan näe normaalia miestä joka ei misogyniaa harrastaisi. Oli sitten chat tai keskustelu, taso vaikuttaa aina samalta. Turhaan sinä siinä arvailet kuka minä olen, sitäpä et saa ikinä tietää. Vaan olihan vika kerta kun uskon kenenkään sontapuheita ja liehittelyjä enää.

• Anonyymi
      UUSI

Ei eroo normielämästä millään tavalla, tilanteet muuttuu kummassakin. Ehkä hän on huomannut sussa jonku piirteen mistä ei pidä, tai suhde vaimoon on lämmenny uudestaan tjsp. Sehän ei oo mikää ihme jos ei haluu nimeensä tai naamaansa kellekään sätissä laittaa, varsinki jos on viel suhteessa. Itseki tapaisin mielummin livenä ku alkasin laitteleen kuvia ja henkilötietoja jolleki nikille josta ei voi tietää mihin se niit käyttää. Päätellen siit että tulit tänne julkisesti nimitteleen häntä, hän on varmaanki tehny oikeen ratkasun. Täällä on jo kuulemma jonku sättiläisen puolisoonki otettu yhteyksiä ja yritetty sen sotkea suhdetta. Että semmosta, olkaa varovaisii niiden henkilötietojen kaa.

• Anonyymi
      UUSI

Jos se vaan kyllästyi sinun juttuihisi?

• Anonyymi
      UUSI

Juu, tottakai se vika minussa on. Jos lähtee liikkeelle siitä että tämä henkilö itse osoitti kiinnostusta vaikka minä aluksi en. Itse tyrkytti yhteystietojaan ja pommitti. Tottakait jokaisella on oikeus lopettaa juttu, tietenkin. Se taitaa olla ihan selvää kaikille. Ihmettelen vaan tätä salailukulttuuria ja kieroilua täällä. Sontaa jauhetaan iha kaikessa. Miksi vaivautua edes jatkamaan juttuja ollenkaan. Olisi pysynyt illuusioidensa parissa chatissa vaan sitte. Antaa ymmärtää muttei ymmärrä antaa. Puhukaa edes oikeilla nimillä asioista eikä näin että esitetään jotaki muuta eikä puheet vastaa tekoja ollenkaan ja sitten häivytään vaan yhtäkkiä. Hienoja miehiä, vaan niin ne on kaikki täällä. Eipähän pidä enää pilkkanaan yksikään mua.

• Anonyymi
      UUSI

Jos se itse on sun yhteytietojas kinunnu, niin sit asia vähän muuttuu . Mut ei kannata silti antaa sellasii tietoja mitä ei haluu antaa. Painostaminenki kerto jo jotai ihmisestä, eikä siihe oo pakko lähtee mukaa.

• Anonyymi
      UUSI

Ensinnänään en ole kertonut täällä mitään tunnistettavia tietoja, enkä kertoisi vaikka jannu vähän minua höynäyttikin. Numeroita on joka toisessa nikissä, jos jonninmoisia. Mikä huone, onko tietoa siitäkään? Työpaikka, kaupunki, muita tietoja, milloin tällaista ollut, kenties kaksi vuotta sitten tai - 90? "Julkinen" tämä paikka on muutenkin, vaan ihmisiä saa näköjään käyttää miten huvittaa. Jos täällä käy palstaa lukemassa ja on itsensä tunnistavinaan niin toivottavasti ymmärtää että käyttäytyy huonosti ja pahoitti minunkin mieleni.

• Anonyymi
      UUSI

Taidat olla höynäytettävä. Itellekkin yksi alkoi lirkuttelemaan, hetihän sen huomasi, mikä on miehiään. Ja miten moni on pyytänyt puh numeroa, heti alkaa kellot soittaa. Ei pidä mennä kaikkeen mukaan, en ite ole ainakaan niin miehenkipeä. Kyllä se siitä suttaantuu!!!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      99
      2055
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      288
      1866
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      325
      1688
    4. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      204
      1555
    5. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      31
      1177
    6. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      90
      1134
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1103
    8. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      51
      1047
    9. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      65
      1042
    10. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      58
      1028
    Aihe