Varatut miehet viilaa linssiin

Anonyymi-ap

Taas tulin jymäytetyksi.
Hyvät jutut tyypin kanssa chatissa, kinusi sähköpostin ja jutut jatkuivat, tyrkkäsi numeronsa ja jatkettiin juttuja lopulta whatsappissa. Haluaisi vain soitella, ei viestitellä, eli haluaa päättää milloin ja miten ottaa yhteyttä ( silloin kun hänelle sopii), ei suostu lähettämään naamastaan kuvia mutta on kertonut työpaikastaan ja omista asioistaan kylläkin jonkin verran. Väittää että avioero on viittä vaille valmis ( uskokoon ken haluaa) ja että asuu yksin talossaan. Ei kirjoittele hävyttömyyksiä vaan lähinnä välttelee niitä, vaikka aluksi juttumme olivatkin aika hurjia. Pikemminkin nyt on häveliäs ( olevinaan ainakin).
Soittelu on nyt harventunut, tapaamisista ei puhuta enää, ei tule hänen puoleltaan viestejä oma-aloitteisesti.
Mikä näillä vanhoilla kurpilla oikein on motiivina kun tällaista kissa-hiiri - pelleilyä täytyy pitää yllä ja oletan että vieläpä monenkin naisen kanssa? Miksi?
Ensin piiritetään ja sitten vetäydytään kun toinen kiinnostuu. Naamastaan ei suostu kuvaa laittamaan ja selittelee "ettei tykkää kuvata itseään" Hahhah, hyvät on selostukset.
Taitaa olla vaimo kotona edelleen.
Oli viimeinen kerta kun uskon näitä surkeita äijiä täällä. Tämäkin vuosia jo chatissa ollut, vanha käppänä jonka nikissä jo pienempi numero kuin ikä oikeasti on. Surullisia tapauksia ovat.

13

354

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hehheh... En tiedä minkäikäinen olet, mutta uskotko oikeasti, että noilla kauppapaikoilla huseeraa vaan vapaat miehet ja naiset?
      Ehei. Mitäs jos hakisit ihan livenä seuraa itsellesi? Ajattelin vain, jotta kun kesä on ja aurinkokin näkyy aina sillon tällön ja sormuksen paikka aina vaaleammaksi, (kun sen ottaa pois) sen verran aurinko tarttuu aina.
      "Olen eroamassa" on jo niin kulunut klisee, että ihme jos sitä joku vielä käyttää. Sitten tietty nämä "muija on ihan sekopää/läski/juoppo/ei tee mitään/olen saanut siitä tarpeeksi/jpudun vielä asumaan saman katon alla/lasten takia en voi erota/ ym ym:

• Anonyymi

Vanha kurppa, surkea äijä, vanha käppänä...
      Ehkäpä kyseinen herra osasi vaan tehdä oikeat johtopäätökset ajoissa lupaavasti alkaneesta suhteestanne. Noita nimityksiä miessättäreistä käyttää muuten jatkuvasti eräs tunnettu naissättäri ylelläkin.

• Anonyymi

Niin, taitaapa liipata tämä juttu vähän liian läheltä näitä muutamaa kommentoijaakin kun ilkeily alka samantien. Tosin, eipä täällä koskaan näe normaalia miestä joka ei misogyniaa harrastaisi. Oli sitten chat tai keskustelu, taso vaikuttaa aina samalta. Turhaan sinä siinä arvailet kuka minä olen, sitäpä et saa ikinä tietää. Vaan olihan vika kerta kun uskon kenenkään sontapuheita ja liehittelyjä enää.

• Anonyymi

Ei eroo normielämästä millään tavalla, tilanteet muuttuu kummassakin. Ehkä hän on huomannut sussa jonku piirteen mistä ei pidä, tai suhde vaimoon on lämmenny uudestaan tjsp. Sehän ei oo mikää ihme jos ei haluu nimeensä tai naamaansa kellekään sätissä laittaa, varsinki jos on viel suhteessa. Itseki tapaisin mielummin livenä ku alkasin laitteleen kuvia ja henkilötietoja jolleki nikille josta ei voi tietää mihin se niit käyttää. Päätellen siit että tulit tänne julkisesti nimitteleen häntä, hän on varmaanki tehny oikeen ratkasun. Täällä on jo kuulemma jonku sättiläisen puolisoonki otettu yhteyksiä ja yritetty sen sotkea suhdetta. Että semmosta, olkaa varovaisii niiden henkilötietojen kaa.

• Anonyymi

Jos se vaan kyllästyi sinun juttuihisi?

• Anonyymi

Juu, tottakai se vika minussa on. Jos lähtee liikkeelle siitä että tämä henkilö itse osoitti kiinnostusta vaikka minä aluksi en. Itse tyrkytti yhteystietojaan ja pommitti. Tottakait jokaisella on oikeus lopettaa juttu, tietenkin. Se taitaa olla ihan selvää kaikille. Ihmettelen vaan tätä salailukulttuuria ja kieroilua täällä. Sontaa jauhetaan iha kaikessa. Miksi vaivautua edes jatkamaan juttuja ollenkaan. Olisi pysynyt illuusioidensa parissa chatissa vaan sitte. Antaa ymmärtää muttei ymmärrä antaa. Puhukaa edes oikeilla nimillä asioista eikä näin että esitetään jotaki muuta eikä puheet vastaa tekoja ollenkaan ja sitten häivytään vaan yhtäkkiä. Hienoja miehiä, vaan niin ne on kaikki täällä. Eipähän pidä enää pilkkanaan yksikään mua.

• Anonyymi

Jos se itse on sun yhteytietojas kinunnu, niin sit asia vähän muuttuu . Mut ei kannata silti antaa sellasii tietoja mitä ei haluu antaa. Painostaminenki kerto jo jotai ihmisestä, eikä siihe oo pakko lähtee mukaa.

• Anonyymi

Ensinnänään en ole kertonut täällä mitään tunnistettavia tietoja, enkä kertoisi vaikka jannu vähän minua höynäyttikin. Numeroita on joka toisessa nikissä, jos jonninmoisia. Mikä huone, onko tietoa siitäkään? Työpaikka, kaupunki, muita tietoja, milloin tällaista ollut, kenties kaksi vuotta sitten tai - 90? "Julkinen" tämä paikka on muutenkin, vaan ihmisiä saa näköjään käyttää miten huvittaa. Jos täällä käy palstaa lukemassa ja on itsensä tunnistavinaan niin toivottavasti ymmärtää että käyttäytyy huonosti ja pahoitti minunkin mieleni.

• Anonyymi

Taidat olla höynäytettävä. Itellekkin yksi alkoi lirkuttelemaan, hetihän sen huomasi, mikä on miehiään. Ja miten moni on pyytänyt puh numeroa, heti alkaa kellot soittaa. Ei pidä mennä kaikkeen mukaan, en ite ole ainakaan niin miehenkipeä. Kyllä se siitä suttaantuu!!!!!

• Anonyymi

Olen ollut pois chatista jo vuosia. Kun chatti tuli joskus 1995, niin sen aikainen netti oli 1970-luvulla syntyneille kuin villihevostaha. Varmaan netin ja chatin takia tuli monia avioerojakon. Kun itse on tullut aikuiseksi 1980-luvun lopussa, niin ei silloin luotu ihmissuhteita kuin livessä. Ei ollut edes omia puhelimia, tai jos oli, niin olisi pitänyt olla todella äveriäs. No, ihminen joka hakee jotain ilman kasvoja netissä voi tehdä itsestään vaikka minkalaisen monitaiturin, ja heikko ihminen heti polvillaan uskomuksiin. Juttelin kerran yhden itseäni vanhemman avoliitossa asuvan kivan naisen kanssa ja tuli mieleen, että kaikkeen voi törmätä myös livessä.

• Anonyymi

MIstä näitä ilkeitä kommentteja oikein sikiää? " En ole niin miehenkipeä", Olet höynäytettävä", " Ei pidä uskoa kaikkea".
      Jumalauta, kyllä saa olettaa että aikuiset ihmiset puhuisivat edes osimoilleen totuuksia, oltiin sitten netissä tai työpaikalla. Jauhatteko miehet soopaa myös töissä yhtä sujuvasti ?
      Se, että antaa itsestään väärän kuvan ja vääriä tietoja toiselle saadakseen itse hyötyä, on huijaamista. Se ei ole sen syy joka olettaa että puhutaan totta.
      Vedätetään ja lirkutellaan, valehdellaan jotta saataisiin seksiä, ilman aikomustakaan mistään muusta vaikka puheet antaa kyllä ymmärtää näin.
      Kotona saattaa olla vaimo/tyttöystävä. Eroa ei ole olemassakaan. Mies lirkuttelee kaikille jotka kohdalle sattuvat. Mies tähtää jutuillaan ainoastaan seksiin vaikka toinen onkin ilmoittanut ettei tällaista harrasta vaan mieluummin haluaisi tapailla, seurustella.
      Siinä ei ole lähtökohtaisesti mitään väärää jos odottaa kuulevansa totuuksia aikuisten ihmisten suusta.
      Naiset, pidetäänhän toistemme puolta, kun näyttää siltä että naisen asema tässä yhteiskunnassa senkun kapenee vaan ja misogynia rehottaa.
      Listahan näistä auervaaroista pitäisi tehdä tänne ja kannattaisin mös henkilötietoja nimimerkkien taakse jotta olisi ylläpidolla edes tiedossssa kuka täällä netissä häärää. Toimisi samalla myös ennaltaehkäisevästi kaikenlaiseen muuhun ilkeilyyn, kiusaamiseen ja häiriköintiin esim. chatissa ( jonka takana ovat aika usein myöskin miehet!)
      Sahaatte omaa oksaanne miehet tällä naisten hyväksikäytöllä. Onhan se jo nähtävissä yleisesti. Naiset eivät halua enää passattavaa mieslasta kotiin ja syntyvyys on vähentynyt. Hyvä. Nuoret naiset vaan kouluun ja korkeisiin virkoihin niin saadaan joku tolkku tähän maailmaan.

• Anonyymi

Semmoista tämä täällä on kun anonyymisti voi huudella kaikkea. Yleensä täällä on vaan ilkeiden ihmisten haukkuja. Uskon että nämä haukkujat olisivat kahvipöydän ääressä kasvotusten ihan normaaleita ihmisiä ja käyttäytyisivät myös sen mukaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Semmoista tämä täällä on kun anonyymisti voi huudella kaikkea. Yleensä täällä on vaan ilkeiden ihmisten haukkuja. Uskon että nämä haukkujat olisivat kahvipöydän ääressä kasvotusten ihan normaaleita ihmisiä ja käyttäytyisivät myös sen mukaan.

Näinpä tuntuu olevan. Asiallinen kommentti, kriittinenkin sellainen on ihan ok, eipä siinä mitään. Sen kestää. Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa, tosiaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      359
      3825
    2. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      24
      2506
    3. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      2030
    4. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      491
      1687
    5. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      14
      1675
    6. Kysymys Kuhmolaisille

Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t
      Kuhmo
      49
      1601
    7. Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin

”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist
      Maahanmuutto
      298
      1556
    8. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      17
      1344
    9. Olen valtavan ihastunut

Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.
      Ikävä
      63
      1146
    10. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      21
      1124
    Aihe