Tätäkö varten,vai saiko paha vallan? Netanjahu ampuu surutta siviilejä kun tulevat nälkää näkevänä ruokajonoon,media kertoo että noin 600 siviilihenkilöä on jo ammuttu ruokajonoon,taitaa siellä kuitenkin itse perkele olla vallassa juuri nyt:Mitä tekee sivistysvaltiot?Ei mitään vaan ovat hiirenhiljaa,koska Rumppikin tukee tätä toimintaa,VOI herranpieksut sentään!! Parempiakin hallitsijoita on eliminoitu,tehkää jotain,päättäjät!
Raamatullinen Jumalan kansa?Israel
19
424
Vastaukset
- Anonyymi
Juutalainen natsiaate on tätäpäivää.
- Anonyymi
Jutzit olisi hyvä termi.Yhdistää naz ja jud touhut.
- Anonyymi
Israel tekee samaa kuin Hitleri aikoinaan.
- Anonyymi
Älä valehtele,hitler ei halunnut tappaa viattomia siviilejä
- Anonyymi
Satatuhatta uutta työpaikkaa lupasivat
- Anonyymi
NYKYAJAN NATSEJA KOKO SAATANAN KANSA , JA RÄSÄNEN ANTAA SINAUKSESNSA SIILLE KAIKELLE RAAMATTU KÄSISSÄÄN VOI VITUN TEKO PYHÄ HUORA
- Anonyymi
aika pahasti kuitenkin sanoit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
aika pahasti kuitenkin sanoit
Niinhän minä sanoin....
Maailman sivu Arabit on asunu alueella ja tänä päivänä syövät piikkikaktuksia hengenpitimiksi, että pärjäisi jotenkin päivästä toiseen, siis piikkikaktuksia.
Maailma katsoo kuvaradioo ja lukee lehtiä eikä tee tasan yhtään mitään, kun samaan aikaan Juutalaiset mellastavat alueella. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän minä sanoin....
Maailman sivu Arabit on asunu alueella ja tänä päivänä syövät piikkikaktuksia hengenpitimiksi, että pärjäisi jotenkin päivästä toiseen, siis piikkikaktuksia.
Maailma katsoo kuvaradioo ja lukee lehtiä eikä tee tasan yhtään mitään, kun samaan aikaan Juutalaiset mellastavat alueella.Terroristille välttää piikkikaktus siis piikkikaktus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Terroristille välttää piikkikaktus siis piikkikaktus
Taitaa juutalaiset olla tällä hetkellä suurimpia Terroristejä.
- Anonyymi
Saatana on ollut jumalansa alusta asti tuhansia vuosia sitten. Niinhän Jeesus jutteli.
- Anonyymi
Arabit kuuluu lajitella bio jätteisiin.
- Anonyymi
Kuitenkin,jos kaikki eläisivät sovussa,mutta se ei taida tässä maailmassa onnistua,niin kaikilla ihmisillä pitäisi olla sama ihmisarvo.raha,politiikka ja eri uskontokunnat taistelevat keskenään niinkuin mielipuolet,pitäisi se muistaa että täältä ei saa mukaansa mitään!
- Anonyymi
Entä itsesi.Tuskin kukaan kaipaisi.
- Anonyymi
Israel häviää kartalta pian.
- Anonyymi
Venäjän kanssa. Kuka tarvitsee noita tribalistisia kyhäelmiä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Venäjän kanssa. Kuka tarvitsee noita tribalistisia kyhäelmiä?
Putin ainoa joka pistänyt hanttiin netanjahulle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Putin ainoa joka pistänyt hanttiin netanjahulle
Iranin kuollut presidentti Ebrahim Raisi oli käynyt ala-asteen ja väärentänyt pari tutkintoa ja sitten tämä Khamenei pitää mukavia rupattelu sessijoita itse Jessen kanssa. Jos ei olisi pommi fantasioita niin jokainen Iranilainen olisi 190000 dollaria rikkaampi🤠
- Anonyymi
Helvetissä on varmaan paikka valtiokonetta väärinkäyttäville roistoille.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2151429- 961276
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan31077Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle171046Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9928Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86900Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.59838- 32830
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest37768Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii44754