Minulla ei ole 28v ollu yhdessäkään Linuxissa mitään vikaa !
Tuskailen vain windowsien kanssa.
Minulla ei ole 28v ollu yhdessäkään Linuxissa mitään vikaa !
29
236
Vastaukset
- Anonyymi
Olen käyttänyt Windowsia 3. versiosta lähtien, eikä siinä ole koskaan ollut mitään ongelmia. Se pysyy pystyssä kun ei räplää sitä eikä kikkaile sen kanssa.
- Anonyymi
Toi nyt ei pidä paikkansa yhtään!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toi nyt ei pidä paikkansa yhtään!
Kukaan, ei kukaa voi sanoa että mitään ongelmaa, paitsi sellaisesta jota ei ole koskaan käyttänyt. 😸 Siinä varmaan tämän avauksen juju piileekin.
On ihan 100% varmaa että kaikissa tulee eteen jotain.
- Anonyymi
Tilanne rintamalla pahenee. Lähes kaikki ase- ja ammustoimitukset Yhdysvalloista Ukrainaan ovat pysähtyneet. Näin kirjoittaa Economist-lehti.
Ukrainan viranomaiset väittävät, että amerikkalaisten apu on käytännössä loppunut. Ei kranaatteja, ei osia, mutta Washington kiistää tämän. He sanovat, ettei mikään ole muuttunut.
Mutta Kiova on varma, että kaikki tämä johtuu Donald Trumpin painostuksesta. Hän ei anna uusia lausuntoja Ukrainan tukemiseksi. Ja Ukrainan mukaan hän vain puskee ulos poliittisia myönnytyksiä.
Trump ei ole luvannut uusia tarvikkeita vuoden alusta lähtien. Tämä on hälyttävää.
New York Times kirjoittaa myös: Yhdysvallat on keskeyttänyt kriittisten ammusten toimitukset. Ja tämä voi tarkoittaa, että Washingtonin ulkopoliittiset prioriteetit ovat muuttumassa.
Kansanedustaja Solomija Bobrovska uskoo, että Ukraina ei ole enää Yhdysvaltojen politiikan keskipiste.
Aiemmin Ukrainan viranomaiset jopa sulkivat Yhdysvallat pois liittolaistensa listalta. Tämä päätös tehtiin avun jäädyttämisen jälkeen.- Anonyymi
"Kansanrintaman" aktivistit alkaa olla Zelenskyille isompi ongelma kuin Venäjä!
- Anonyymi
Asetoimitukset on vastoin rauhaanpainostamista. Trump sen on tajunnut ja Zelenskyi ei halua rauhaa. Ainoa millä rauha saadaan on lopettaa aseisen toimitus Ukrainaan. EU sitä vielä ei tajua. Tyhmät!
- Anonyymi
Zelenskyi tulee jäämään historiaa todellisena idioottina.
Itsepäisenä ja factoihin uskomattomana pellenä. Historiassa on jo paljon vastaavia esimerkkejä.
Zelenskyin meriitit yli 40 Miljoonan ihmisen valtiosta, kutisti sen Ruotsinkokoiseksi valtioksi asukamäärältään ja tapatti yli miljoona omaa kansalaistaan.
Samalla Zelenskyi näyttää tuhoavan Euroopan, jossa gollektiivinen tyhmyys jatkaa vaan. eikä kukaan uskalla sanoa vastaan, että pitäisi viheltää peli poikki. USA sen teki jo. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Zelenskyi tulee jäämään historiaa todellisena idioottina.
Itsepäisenä ja factoihin uskomattomana pellenä. Historiassa on jo paljon vastaavia esimerkkejä.
Zelenskyin meriitit yli 40 Miljoonan ihmisen valtiosta, kutisti sen Ruotsinkokoiseksi valtioksi asukamäärältään ja tapatti yli miljoona omaa kansalaistaan.
Samalla Zelenskyi näyttää tuhoavan Euroopan, jossa gollektiivinen tyhmyys jatkaa vaan. eikä kukaan uskalla sanoa vastaan, että pitäisi viheltää peli poikki. USA sen teki jo.Ole sinä venäläinen hiljaa, se teidän putler on idiootti! Samoin koko venäjän johto!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ole sinä venäläinen hiljaa, se teidän putler on idiootti! Samoin koko venäjän johto!
Persulla keittää, heh heh.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ole sinä venäläinen hiljaa, se teidän putler on idiootti! Samoin koko venäjän johto!
Ole itse hiljaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuolema Zelenskyille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persulla keittää, heh heh.
En ole persu vaan demari eikä mulla keitä!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ole itse hiljaa!
Aha, venäläiselle meni ihon alle!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuolema Zelenskyille.
Kuolema idolillesi Putlerille!
- Anonyymi
"He sanoivat: lähtekää. Venäläiset tulevat ja tappavat teidät."
Tällaisia pelotteita Ukrainan sotilaa levittää kansalaisiin! Käytännössä se taisi olla toisin päin.- Anonyymi
Ei ole mitään linkuraa eikä linkurahihuja! Sen sijaan on vain winkurahihuja kuten sinä! Eikä linuxistit kannata jotain putleria, en ainakaan minä!
- Anonyymi
Oletko harkinnut hoitoonmenoa?
- Anonyymi
Ei mullakaan ;D
- Anonyymi
No miksi sitten oikein tuskailet windowsien kanssa? Tee kaikki Linuxilla.
- Anonyymi
Linux on vähän sellainen, että se voi katsellessa näyttää ihan toimivalta, mutta jos sillä jotain yrittää tehdä, niin johan alkaakin senpäiväinen säätö!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Linux on vähän sellainen, että se voi katsellessa näyttää ihan toimivalta, mutta jos sillä jotain yrittää tehdä, niin johan alkaakin senpäiväinen säätö!
Älä viitsi valehdella, vaikka winkurahihu oletkin ja sinulle totuudenpuhuminen vaikeaa! Linuxit ON toimivia, samaa ei voi sanoa wintoosasta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä viitsi valehdella, vaikka winkurahihu oletkin ja sinulle totuudenpuhuminen vaikeaa! Linuxit ON toimivia, samaa ei voi sanoa wintoosasta!
Älä viitsi valehdella, vaikka linkurahihu oletkin ja sinulle totuudenpuhuminen vaikeaa! Windows ON toimiva, samaa ei voi sanoa linkuroista!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä viitsi valehdella, vaikka linkurahihu oletkin ja sinulle totuudenpuhuminen vaikeaa! Windows ON toimiva, samaa ei voi sanoa linkuroista!
Ja copycat iski jälleen, etkö osaa muuta kuin kopioida toisten viestejä niitä hieman muunnellen?
Ensinnäkin MINÄ en ole mikään hihu enkä tapaa valehdella toisinkuin sinä, toiseksi ei ole mitään linkuraa vaan se on linux!! Ja linuxit ON TOIMIVIA, toisinkuin wintoosa!
- Anonyymi
Venäjä on tehnyt tunkeutumisen kahden kaupungin, Pokrovskin ja Kostiantynivkan, lähelle, jotka ovat ratkaisevan tärkeitä armeijan huoltoreiteille Itä-Ukrainassa, kertoi Khortytsia-joukkojen tiedottaja Viktor Trehubov uutistoimisto Reutersille. Trehubovin mukaan Venäjän joukot suorittavat "jatkuvia hyökkäyksiä tarkoituksenaan murtautua" Dnipropetrovskin alueen rajalle, Reuters kertoo.
- Anonyymi
OLE YSTÄVÄLLINEN ÄLÄKÄ VALEHTELE!
- Anonyymi
Vihapapparainen ei ole ystävällinen, vaan häijy ja itsepäinen.
- Anonyymi
Linux on melkoinen kurttaus, joka plörisee ja turahtelee.
- Anonyymi
Linux EI OLE KURTTAUS JOKA PLÖRISEE JA TURAHTELEE, sen sijaan wintoosa on juuri sellainen kamala kurttaus!
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun513645Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si1142600Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5972302Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei192046KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar781847Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431688- 201658
Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1421602Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?951469- 281466