Minulla sumeni näkö aika äkillisesti noin 3 viikkoa sitten.Maanantaina kävin vasta lääkärillä.Meinas että olisi konjunktiviitti.Antoi noin viikon kuurin antibiootti silmätippoja.Sumea näkö koko ajan ja toinen silmä pahempi.Silmät myös rähmii kirvelee kutisee.Ei älyttömän punaiset.Nyt noin 3 päivää laittanut tippoja.Ei vaikutusta näköön.Olenko liian hätäinen.Ahdistaa.
Osaisiko joku auttaa?
13
249
Vastaukset
- Anonyymi
Jos tulehdus ei lähde paranemaan itsehoidolla muutaman päivän kuluessa, samanaikaisesti on voimakasta kipua tai silmän alueen turvotusta tai näkö alkaa heikentyä, on syytä hakeutua lääkäriin.
- Anonyymi
Joo lääkäri sanoi että katotaan noin viikon kuuri.Eniten ahdistaa kun odottaa että näkö mutta onko 3 päivässä liian sijasta?
- Anonyymi
Silmän voimakas punoitus, näön sumentuminen ja voimakas kipu silmässä voivat viitata äkilliseen silmänpainekohtaukseen (akuutti sulkukulmaglaukooma).
- Anonyymi
Ei ole voimakasta kipua eikä punoitusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole voimakasta kipua eikä punoitusta.
Minulla sumeni akuutisti näkö oikeasta silmästä, ei kipua. Diagnoosina laskimotukos jossa valtimotukosta mukana. Kävitkö siis tk-lääkärillä? Menisin sinulla silmälääkärille vaikka se maksaa. Tiedän että tk:ssa esim. diabeetikon iriittiä hoidettu silmätulehduksena.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla sumeni akuutisti näkö oikeasta silmästä, ei kipua. Diagnoosina laskimotukos jossa valtimotukosta mukana. Kävitkö siis tk-lääkärillä? Menisin sinulla silmälääkärille vaikka se maksaa. Tiedän että tk:ssa esim. diabeetikon iriittiä hoidettu silmätulehduksena.
Minulla meni joitain vuosia sitten toisesta silmästä näkö aamulla kokonaan reiluksi puoleksi tunniksi.
En mennyt heti lääkäriin, mutta kun myöhemmin kävin ja kerroin lääkärille, asiaan ei otettu mitään kantaa.
- Anonyymi
Eniten ahdistaa että pitäisikö 3 päivässä näkyä tulosta?
- Anonyymi
Noi oireet kuuluu siihen silmän sidekalvontulehdukseen. Sun silmätipat ei ole vielä tehoneet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noi oireet kuuluu siihen silmän sidekalvontulehdukseen. Sun silmätipat ei ole vielä tehoneet.
Kiitos.Tätä just mietin.Ahdistaa vaan odottaa et näkö palautus.Kauankohan voi mennä? Mulla viikon kuuri.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos.Tätä just mietin.Ahdistaa vaan odottaa et näkö palautus.Kauankohan voi mennä? Mulla viikon kuuri.
Niiden silmätippojen pitäis alkaa vaikuttaa jo puolen tunnin kuluttua aloittamisesta ja yleensä parissa päivässä silmien pitäis olla jo paremmassa kunnossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niiden silmätippojen pitäis alkaa vaikuttaa jo puolen tunnin kuluttua aloittamisesta ja yleensä parissa päivässä silmien pitäis olla jo paremmassa kunnossa.
Joo jos olisi normaali silmätulehdus ja tämä ei ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo jos olisi normaali silmätulehdus ja tämä ei ole.
No parissa päivässä pitäis alkaa vaikuttaa
- Anonyymi
Kannattaa ottaa huomioon myös mahdollinen" stressi", mikäli aihetta on. Näkö voi sumentua moninaisista syistä kyllä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun513585Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si1142480Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5932273Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei192026KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar761730Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431658- 201648
Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1371546- 281446
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?941427