Useammalla Etelä-Suomen lavalla käydessä olen valitettavasti huomannut että paras tanssittajani on löytänyt upean naisen elämäänsä. Rakastuneen parin tanssimista on tietysti ihana seurata mutta samalla haikeudella muistelen tämän taiturin mahtavia vientitaitoja. Tästä kaikki lajit hallitsevasta, ystävällisestä ja huumorintajuisesta miehestä kenelläkään ei ole pahaa sanottavaa. Hän on viime kerroilla ollut hetken aikaa haettavana illan aikana mutta en ole siinä kilpajuoksussa pärjännyt.
Ovatko tanssisiskot tehneet saman havainnon? Nimeä tai tarkempia tuntomerkkejä en viitsi mainita mutta nuo em. ominaisuudet eivät kovin monen viejän kohdalla toteudu.
Haikeudella muistelen
10
313
Vastaukset
- Anonyymi
Ollaan huomattu. Upea pari ja rakkaus näkyy kauas.
- Anonyymi
Ei ole ketään hyvää tanssijaviejää miehissä. dit
- Anonyymi
Minä se en ainakaan ole, ei kiinnosta tanssija nainen puolisona tai parina. DItanssija
- Anonyymi
Kaunista katseltavaa on heidän tanssinsa. Siinä näkyy ilo ja raikkaus. Iloinen, että hän pääsi eteenpäin.
- Anonyymi
Tästä parista on naistenrivissä supistu. Kun näkee miten he toisiaan katsovat, koskettavat tai miltä heidän tanssi näyttää niin umpirakastuneita ovat. Tunnen tämän miehen varsin hyvin ja olen niin onnellinen heidän puolestaan.
- Anonyymi
Kuvailkaa nyt vähän ikää ja ulkonäköä pliiis.
- Anonyymi
Minunkin mielestä kilpasiskot on tehneet miehestä NIIN vähän havaintoja, että liekkö parhaana tanssittajanaan pitänyt kumminkin haksahtanut lähes yhtä pahemman kerran kuin väitetty nyxä?
- Anonyymi
Tumma, vahvat kiiltävät hiukset, pituus 184 paino 80, ikä arviolta 50v. Nainen pitkät vaaleat hiukset keskijakauksella, pituus 170 paino 57 vyötärö kadehdittavan kapea, koulutus ylempi korkeakoulu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minunkin mielestä kilpasiskot on tehneet miehestä NIIN vähän havaintoja, että liekkö parhaana tanssittajanaan pitänyt kumminkin haksahtanut lähes yhtä pahemman kerran kuin väitetty nyxä?
Kyllä tässä tämmöinen haksahdus nyt on varmaankin käynyt. Valitettavaa sinänsä, mutta jos tästä jotain hyvää pitäisi todeta, niin sanottakoon, että on onni onnettomuudessa, että poliisi ei täällä miestä ainakaan vielä kaipaa. Poliisien kesälomien jälkeen tilanne saattaa tietysti muuttua. Ja saattaahan ulosottomieskin hänen kannoilleen toki ilmaantua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tässä tämmöinen haksahdus nyt on varmaankin käynyt. Valitettavaa sinänsä, mutta jos tästä jotain hyvää pitäisi todeta, niin sanottakoon, että on onni onnettomuudessa, että poliisi ei täällä miestä ainakaan vielä kaipaa. Poliisien kesälomien jälkeen tilanne saattaa tietysti muuttua. Ja saattaahan ulosottomieskin hänen kannoilleen toki ilmaantua.
Pelkkä kesäkissa kuitenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 342353
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle472096- 402032
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3201850- 1171493
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161425Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71308Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101157- 411055
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii661036