Oisko joku ihan oikeasti lakialan pro joka kertois että miksi suomessa ei noudateta esim pakkotyösopimusta joka sanoo että pakkotyötä on esim sellainen että pakotetaan töihin jonkun etuuden menettämisen uhalla ?? onko siellä jossain joku pykälä joka kumoaa tuon ja sallii sen pakotetun työn, vai miten tuota kierretään suomessa??
ihmisoikeudet & pakkotyö
6
68
Vastaukset
- Anonyymi
Eli sun lähtökohtako on se, että kun yhteiskunta avustaa kyvytöntä, niin se on sen kaltainen etuus jonka menettäminen on verrattavissa pakottamiseen?
No mites tämä toimii suhteessa esim. työllisiin?
Onko ne kaikki työlliset tuolla logiikallasi kanssa pakkotyössä, kun eivät saa työttömyysetuja?
Joten, mitäpä jos selvitetään ensin aika paljon suuremman joukon, työllisten, pakkotyö ja tasapuolinen kohtelu ja sitten vasta jonkun työttömien vetelysten marginaaliryhmän kysymykset?- Anonyymi
Miksi työnantaja kannattaisi palkata ketään suoraan, kortissa olevia saa halvalla.
Terve menoa töihin kortiston kautta.
- Anonyymi
Kerro toki lisää, missä kohtaa ko. sopimusta sanotaan, että työttömälle pitää yleensä maksaa mitään tukia?
Sitten voisit näyttää sen kohdan, jossa sopimuksessa mainitaan jotain tukien menettämisestä. - Anonyymi
Nälkä on hyvä motivaattori. Ei kenenkään työikäisen ja työkykyisen kuulu loputtomiin yhteiskunnan tuilla notkua muiden elätettävänä. Sairaat ja työkyvyttömät ovat sitten asia erikseen.
- Anonyymi
Kun varastaa kaiken tarvitsemansa niin ei nälkä pääse yllättämään eikä pakottamista tarvitse sietää ja voi virkanilkille haistattaa pitkän vitun (ellei pitkää vittua ole saatavissa niin lyhyempikin kelpaa).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun varastaa kaiken tarvitsemansa niin ei nälkä pääse yllättämään eikä pakottamista tarvitse sietää ja voi virkanilkille haistattaa pitkän vitun (ellei pitkää vittua ole saatavissa niin lyhyempikin kelpaa).
Varas kun jää kiinni, niin pääsee myös täysylläpitoon ja saa katon päänsä päälle. Yhteiskunnan saastan paapomista ja lepsua toimintaa moinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937658
- 403702
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021856- 241120
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32983Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27951Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31752Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60739TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o268703