Yleiset säännöt parisuhteesessa

Anonyymi-ap

Mitä on kajaanilaisille opetettu parisuhteista vai mennäänkö täällä mututuntumalla kokeilemalla jos vaikka koiraa osaisi uida.

19

137

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Nainen on nainen vaikka olisi korkeakoulututkinto.

• Anonyymi
        UUSI

Sovinistisika!

• Anonyymi
      UUSI

Ei ole standardeja kaikki tavallaan.

• Anonyymi
        UUSI

Narsisti!

• Anonyymi
      UUSI

Kajaanilaisilta voi odottaa mitä vain metsän keskellä asuneet vuosikymmeniä.

• Anonyymi
        UUSI

Koiran kanssa ensin tutustua miten yhteiselo luonnistuu ja sitten ihmisen kanssa, jos ei koirasta tule ongelmia eikä mene hermot

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Koiran kanssa ensin tutustua miten yhteiselo luonnistuu ja sitten ihmisen kanssa, jos ei koirasta tule ongelmia eikä mene hermot

Juoksuttaa ja sotkee kuten naisetkin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Juoksuttaa ja sotkee kuten naisetkin.

Nainen se on joka aina onnistuu sotkemaan kaikki asiat elämässä jopa lemmikeistä riitelevät.

• Anonyymi
      UUSI

Feministit taas kerran kirjoittavat täällä miesten puolesta naisten aatteen takia saavat kannatusta naisten vataisesta ajatuksista.

• Anonyymi
      UUSI

Naisten kanssa on kuin ostaisi ruokaa velaksi.

• Anonyymi
      UUSI

Meillä ei ole mitääm salaisuuksia eikös ne niin pidä olla kaikki on yhteistä tiedän missä mies liikkuu. Keiden kanssa on tekemisissä. Jos haluaa hänen ystävä olla pitää olla minunkin. Puhelin soitolla pitää voida tavoittaa näin olen ajatellut

• Anonyymi
      UUSI

Onhan se vähän säälittävää jos mies joutuu viettämään naisen kanssa eikä naisten kanssa vapaa aikaansa

• Anonyymi
        UUSI

Siskon kanssa vapaa ajassa ei mitään hävettävää mutta naisen kanssa joka ei ole perhettä muuten jos ei saa lapsia miehen kanssa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Siskon kanssa vapaa ajassa ei mitään hävettävää mutta naisen kanssa joka ei ole perhettä muuten jos ei saa lapsia miehen kanssa.

Anoppi tietää ettei naiseta tule koskaan perheen jäsentä anoppi ottaa lapsen huostaan ja kasvattaa sukulaisesta perheenjäsenen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Anoppi tietää ettei naiseta tule koskaan perheen jäsentä anoppi ottaa lapsen huostaan ja kasvattaa sukulaisesta perheenjäsenen.

Anoppiin ei kannata tuhlata aikaa ei ole sukua.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kauhea riita erossa kumpi suku saa lapset

• Anonyymi
      UUSI

Pelastakaa lapset sektiolla!

• Anonyymi
      UUSI

Mokkakikkeli on eksoottinen sana.

• Anonyymi
        UUSI

Kajaanin sivut on siitä surullinen, että aiheessa ei pysytä, vaan sitä hallinnoi ihmiset joilla on sairas mieli ja varmaan alhainen ÄO.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      152
      2954
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      368
      2050
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      41
      1805
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      37
      1772
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1421
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1221
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1173
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      328
      975
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      948
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      792
    Aihe