Mitä on kajaanilaisille opetettu parisuhteista vai mennäänkö täällä mututuntumalla kokeilemalla jos vaikka koiraa osaisi uida.
Yleiset säännöt parisuhteesessa
19
137
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Nainen on nainen vaikka olisi korkeakoulututkinto.
- AnonyymiUUSI
Sovinistisika!
- AnonyymiUUSI
Ei ole standardeja kaikki tavallaan.
- AnonyymiUUSI
Narsisti!
- AnonyymiUUSI
Kajaanilaisilta voi odottaa mitä vain metsän keskellä asuneet vuosikymmeniä.
- AnonyymiUUSI
Koiran kanssa ensin tutustua miten yhteiselo luonnistuu ja sitten ihmisen kanssa, jos ei koirasta tule ongelmia eikä mene hermot
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Koiran kanssa ensin tutustua miten yhteiselo luonnistuu ja sitten ihmisen kanssa, jos ei koirasta tule ongelmia eikä mene hermot
Juoksuttaa ja sotkee kuten naisetkin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Juoksuttaa ja sotkee kuten naisetkin.
Nainen se on joka aina onnistuu sotkemaan kaikki asiat elämässä jopa lemmikeistä riitelevät.
- AnonyymiUUSI
Feministit taas kerran kirjoittavat täällä miesten puolesta naisten aatteen takia saavat kannatusta naisten vataisesta ajatuksista.
- AnonyymiUUSI
Naisten kanssa on kuin ostaisi ruokaa velaksi.
- AnonyymiUUSI
Meillä ei ole mitääm salaisuuksia eikös ne niin pidä olla kaikki on yhteistä tiedän missä mies liikkuu. Keiden kanssa on tekemisissä. Jos haluaa hänen ystävä olla pitää olla minunkin. Puhelin soitolla pitää voida tavoittaa näin olen ajatellut
- AnonyymiUUSI
Onhan se vähän säälittävää jos mies joutuu viettämään naisen kanssa eikä naisten kanssa vapaa aikaansa
- AnonyymiUUSI
Siskon kanssa vapaa ajassa ei mitään hävettävää mutta naisen kanssa joka ei ole perhettä muuten jos ei saa lapsia miehen kanssa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Siskon kanssa vapaa ajassa ei mitään hävettävää mutta naisen kanssa joka ei ole perhettä muuten jos ei saa lapsia miehen kanssa.
Anoppi tietää ettei naiseta tule koskaan perheen jäsentä anoppi ottaa lapsen huostaan ja kasvattaa sukulaisesta perheenjäsenen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Anoppi tietää ettei naiseta tule koskaan perheen jäsentä anoppi ottaa lapsen huostaan ja kasvattaa sukulaisesta perheenjäsenen.
Anoppiin ei kannata tuhlata aikaa ei ole sukua.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kauhea riita erossa kumpi suku saa lapset
- AnonyymiUUSI
Pelastakaa lapset sektiolla!
- AnonyymiUUSI
Mokkakikkeli on eksoottinen sana.
- AnonyymiUUSI
Kajaanin sivut on siitä surullinen, että aiheessa ei pysytä, vaan sitä hallinnoi ihmiset joilla on sairas mieli ja varmaan alhainen ÄO.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1522954Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3682050- 411805
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii371772Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321421Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931221- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328975Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110948Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53792