Poliisilla iso operaatio Jyväskylän Pupuhuhdassa

Anonyymi-ap

Jyväskylässä oli torstai-iltana henkeen ja terveyteen liittyvä tehtävä, jossa oli paikalla paljon raskaasti aseistautuneita poliiseja ja useita poliisiyksiköitä.

https://yle.fi/a/74-20170971

24

294

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

moomm'om iiyosossa laos kptlom l'mmoå'osey maoset ka rattiraivoa, vormäyksiä autoihin.

• Anonyymi

luulen että on ollut kysyumykswssä niaren välinen joku rattiraico, wrträ tärmään jja tuhoan ruon auron.

• Anonyymi

jotain naiaten kedkinäitä rattiraivoa kai

• Anonyymi

Kela käski muuttamaan halvempaan asuntoon...onko Puparissa vuokrat jo yli 528€/kk?

• Anonyymi

Oisko kyseessä mustalaiset?

• Anonyymi

Oli ollut irtopää ojassa.. sitä lapset potkiskelleet

• Anonyymi

Persun vasaralla hakattu kallo. Demarit potkineet sitä.

• Anonyymi

Joo välillä pyryttää siellä ja ja tuolla ja Tamperellaakin,Rokkenrollia vaihteeksi puparissa ,ei mikään iso uutinen, pyryttää sillotällö jossai päin.Älkää nyt vaa painajaisia nähkö, se on aika tavallista kun aatellaan, mutta ikävää julkisilla paikoilla pyryttäminen.Niuva ja lusiminen jatkopaikat koskein Tamperatta.

• Anonyymi

Tiesittekö, että Pupuhuhdassa on tapahtunut kautta aikojen jo alueen perustamisesta lähtien eniten itsemurhia asunnoissa? 70-luvulla jo tunnettiin työttömien miesten asuinalueena. Eli monen monta kalmakämppää siellä mäellä.

• Anonyymi

Synkkää rupualuetta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Synkkää rupualuetta.

Kertoo itse asukki

• Anonyymi

Pupuhuhdassa tapahtuu!
      Torilla tavataan!

• Anonyymi
        UUSI

Sinähän sen tiedät pupparin paroni

• Anonyymi

Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät poikkeuksellisen suuria"

Useita kymmeniä kiloja amfetamiinia löytyi kerrostaloasunnon parvekkeelta muuttolaatikoista. POLIISI

https://www.ksml.fi/paikalliset/6716421

• Anonyymi
        UUSI

Vanha juttu

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Vanha juttu

Pitää sitä linkitystä repiä vaikka mistä

• Anonyymi
      UUSI

Siinä keilahallin takana olevan kerrostalon pihalla lipputanko ihan umpiruosteessa ollut jo vuosia. Normaali alueella olisi vaihdettu uuteen, tulee lähinnä Venäjän maisemat mieleen.

• Anonyymi
        UUSI

Kertoo itse asukki

• Anonyymi
      UUSI

Ukrainalaisilla varmaan kotoisaa,kun talotkin samaa neuvostotyyliä.

• Anonyymi
        UUSI

Sinähän sen tiedät venakko

• Anonyymi
      UUSI

Sääliksi käy pienituloisia vanhuksia jotka tuolla joutuvat asumaan,kun ei varaa muuttaa muualle...

• Anonyymi
        UUSI

Ei vain vanhuksia koske pientuloset, perhetä, opiskelijat, tm kansa.Aikanaan sain trauman pilleriporukan hullusta päähänpistosta tulla uhkailemaan perhettäni, hullu nainen porukan aivot, keksi sadun mustasukkaisen puuskissa.Harhainen sairas, eikä meno rauhoittunut senkäänn jälkeen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei vain vanhuksia koske pientuloset, perhetä, opiskelijat, tm kansa.Aikanaan sain trauman pilleriporukan hullusta päähänpistosta tulla uhkailemaan perhettäni, hullu nainen porukan aivot, keksi sadun mustasukkaisen puuskissa.Harhainen sairas, eikä meno rauhoittunut senkäänn jälkeen.

Kertoo itse pillerin pyörittäjä

• Anonyymi
        UUSI

Juu, narkkien ja murjaanien seassa. Huh, huh...

Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      7568
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3622
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1846
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1060
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      943
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      27
      911
    7. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      807
    8. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      732
    9. Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa

1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄
      Ikävä
      60
      729
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      26
      662
    Aihe