Jyväskylässä oli torstai-iltana henkeen ja terveyteen liittyvä tehtävä, jossa oli paikalla paljon raskaasti aseistautuneita poliiseja ja useita poliisiyksiköitä.
https://yle.fi/a/74-20170971
Poliisilla iso operaatio Jyväskylän Pupuhuhdassa
27
400
Vastaukset
- Anonyymi
moomm'om iiyosossa laos kptlom l'mmoå'osey maoset ka rattiraivoa, vormäyksiä autoihin.
- Anonyymi
luulen että on ollut kysyumykswssä niaren välinen joku rattiraico, wrträ tärmään jja tuhoan ruon auron.
- Anonyymi
jotain naiaten kedkinäitä rattiraivoa kai
- Anonyymi
Kela käski muuttamaan halvempaan asuntoon...onko Puparissa vuokrat jo yli 528€/kk?
- Anonyymi
Oisko kyseessä mustalaiset?
- Anonyymi
Oli ollut irtopää ojassa.. sitä lapset potkiskelleet
- Anonyymi
Persun vasaralla hakattu kallo. Demarit potkineet sitä.
- Anonyymi
Joo välillä pyryttää siellä ja ja tuolla ja Tamperellaakin,Rokkenrollia vaihteeksi puparissa ,ei mikään iso uutinen, pyryttää sillotällö jossai päin.Älkää nyt vaa painajaisia nähkö, se on aika tavallista kun aatellaan, mutta ikävää julkisilla paikoilla pyryttäminen.Niuva ja lusiminen jatkopaikat koskein Tamperatta.
- Anonyymi
Tiesittekö, että Pupuhuhdassa on tapahtunut kautta aikojen jo alueen perustamisesta lähtien eniten itsemurhia asunnoissa? 70-luvulla jo tunnettiin työttömien miesten asuinalueena. Eli monen monta kalmakämppää siellä mäellä.
- Anonyymi
Synkkää rupualuetta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Synkkää rupualuetta.
Kertoo itse asukki
- Anonyymi
Pupuhuhdassa tapahtuu!
Torilla tavataan!- Anonyymi
Sinähän sen tiedät pupparin paroni
- Anonyymi
Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät poikkeuksellisen suuria"
Useita kymmeniä kiloja amfetamiinia löytyi kerrostaloasunnon parvekkeelta muuttolaatikoista. POLIISI
https://www.ksml.fi/paikalliset/6716421- Anonyymi
Vanha juttu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vanha juttu
Pitää sitä linkitystä repiä vaikka mistä
- Anonyymi
Siinä keilahallin takana olevan kerrostalon pihalla lipputanko ihan umpiruosteessa ollut jo vuosia. Normaali alueella olisi vaihdettu uuteen, tulee lähinnä Venäjän maisemat mieleen.
- Anonyymi
Kertoo itse asukki
- Anonyymi
Ukrainalaisilla varmaan kotoisaa,kun talotkin samaa neuvostotyyliä.
- Anonyymi
Sinähän sen tiedät venakko
- Anonyymi
Sääliksi käy pienituloisia vanhuksia jotka tuolla joutuvat asumaan,kun ei varaa muuttaa muualle...
- Anonyymi
Ei vain vanhuksia koske pientuloset, perhetä, opiskelijat, tm kansa.Aikanaan sain trauman pilleriporukan hullusta päähänpistosta tulla uhkailemaan perhettäni, hullu nainen porukan aivot, keksi sadun mustasukkaisen puuskissa.Harhainen sairas, eikä meno rauhoittunut senkäänn jälkeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vain vanhuksia koske pientuloset, perhetä, opiskelijat, tm kansa.Aikanaan sain trauman pilleriporukan hullusta päähänpistosta tulla uhkailemaan perhettäni, hullu nainen porukan aivot, keksi sadun mustasukkaisen puuskissa.Harhainen sairas, eikä meno rauhoittunut senkäänn jälkeen.
Kertoo itse pillerin pyörittäjä
- Anonyymi
Juu, narkkien ja murjaanien seassa. Huh, huh...
- Anonyymi
Mutta,kun Purra ja Kela käskee muuttamaan..
- Anonyymi
muuttaminen on aika kallista useamman tuhannen euron projekti, muuttoautot ja kaikkikin
pupu-paroni hoh, siinäpä nimite - Anonyymi
Ei se nyt mikään iso operaatio ollut. Yksinkertainen vain luuli.
Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun503354Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5522078Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si841976Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171960- 201588
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431528- 281386
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901349Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1281307KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar481230