talo

Suvi

En tiedä kuuluuko tämä juttu nyt välttämättä tänne palstalle,mut aattelin kysyä joltain viisaammalta,että onko hyviä ja pahoja henkiä olemassa?
Itse uskon kaikkeen yli-luonnolliseen ja melkein kaikkeen siihen liittyvään.
No asiaan,Eräällä ystävälläni on aivan ihana omakotitalo,missä hän asustaa pääasiassa yksinään.
Talo on puutalo jossa on alakerrassa 2 isoa huonetta ja keittiö sekä yläkerrassa 3 tilavaa huonetta,lisäksi talossa on vielä melko suuri kellari,missä on saunatilat,pukuhuone yms.
Kuitenkin ainoastaan tässä talossa tunnen olevani täysin rentoutunut ja rauhallinen,aivan kuin mieli olisi jotenkin tyyni ja sielu lepäisi.
Ystäväni on väittänyt,että siinä talossa olisi pelkästään hyviä henkiä,ja hän itsekin uskoo mm.Ufoihin ja henkiolentoihin.
Olen ollut myös useasti yötä talon yläkerrassa ja missään muualla en ole nukkunut yhtä hyvin ja herännyt virkeänä ja onnellisena aamuun.
En tiedä talosta sen enmpää,enkä tiedä miksi talolla on niin rauhoittava vaikutus minuun..
Uskooko joku että talossa mahd.olisi joitakin hyviä henkiä?

4

621

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mutta

mulle aiheutti yksi asunto samanlaisia tunteitta.

• Kempiläinen

usein kokenut, että jollakin paikalla on hyvä 'henki'. Erityisen voimakkaana koin sen yhdellä saaressa sijaitsevalla vuokramökillä Kangasalalla. Tuntui kuin koko saari olisi oikein tykännyt meistä. Teiskossa, Pälkäneellä ja Ikaalisissa olen myös kokenut jotakin vastaavaa.

Luulen, että ystäväsi talon hyvä henki on osittain ystäväsi ansiota - jos hän on ystävällinen ja rauhaa rakastava sielu - ja muidenkin talossa asuneiden. Varsinaisia hyviä tai pahoja henkiä en ole itse kohdannut muuten kuin juuri jonkin paikan ilmapiirinä. Uskon kyllä Jumalaan, ja koen kyllä Hänet omassa sisimmässäni ja usein kesäisen luonnon keskellä - omassa pihapiirissäni ja läheisessä metsässä on minusta tavattoman hyvä henki, mutta oikein levotonta henkeä en ole pitkään aikaan tavannut missään.

• Mikael

Minulla taas on kokemusta rauhattomasta, huonosta tunteesta. Kaverini entisellä asunnolla oli vieras sänky, jossa maatessani tunsin oloni todella epämiellyttäväks,i en sängyn itsensä takia vaan aivan
      kuin sängyssä olisi ollut joku outo epämiellyttävyyden kehä.

Tunne oli todella outo enkä ole sellaista ennen kokenut, mutta tuossa sängyssä oloni oli niin epämieluisa ja rauhaton, että minun oli pakko nukkua yöni sohvalla.

• henki

Jokin hyvä henki joka aiheuttaa positiivista energiaa ympärillesi, niinkuin aiemmissakin viesteissä arveltiin. tai sinä itse tunnet olevasi turvassa siellä, ehkä jotakin lapsuuden musitoja herättää, tai ystävälläsi on vain semmoinen vaikutus.ken tietää, ottakoon selvää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      146
      1970
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      303
      1177
    3. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      83
      989
    4. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      888
    5. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      829
    6. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      53
      799
    7. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      18
      756
    8. 71
      754
    9. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      56
      709
    10. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      44
      701
    Aihe