talo

Suvi

En tiedä kuuluuko tämä juttu nyt välttämättä tänne palstalle,mut aattelin kysyä joltain viisaammalta,että onko hyviä ja pahoja henkiä olemassa?
Itse uskon kaikkeen yli-luonnolliseen ja melkein kaikkeen siihen liittyvään.
No asiaan,Eräällä ystävälläni on aivan ihana omakotitalo,missä hän asustaa pääasiassa yksinään.
Talo on puutalo jossa on alakerrassa 2 isoa huonetta ja keittiö sekä yläkerrassa 3 tilavaa huonetta,lisäksi talossa on vielä melko suuri kellari,missä on saunatilat,pukuhuone yms.
Kuitenkin ainoastaan tässä talossa tunnen olevani täysin rentoutunut ja rauhallinen,aivan kuin mieli olisi jotenkin tyyni ja sielu lepäisi.
Ystäväni on väittänyt,että siinä talossa olisi pelkästään hyviä henkiä,ja hän itsekin uskoo mm.Ufoihin ja henkiolentoihin.
Olen ollut myös useasti yötä talon yläkerrassa ja missään muualla en ole nukkunut yhtä hyvin ja herännyt virkeänä ja onnellisena aamuun.
En tiedä talosta sen enmpää,enkä tiedä miksi talolla on niin rauhoittava vaikutus minuun..
Uskooko joku että talossa mahd.olisi joitakin hyviä henkiä?

4

588

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mutta

      mulle aiheutti yksi asunto samanlaisia tunteitta.

    • Kempiläinen

      usein kokenut, että jollakin paikalla on hyvä 'henki'. Erityisen voimakkaana koin sen yhdellä saaressa sijaitsevalla vuokramökillä Kangasalalla. Tuntui kuin koko saari olisi oikein tykännyt meistä. Teiskossa, Pälkäneellä ja Ikaalisissa olen myös kokenut jotakin vastaavaa.

      Luulen, että ystäväsi talon hyvä henki on osittain ystäväsi ansiota - jos hän on ystävällinen ja rauhaa rakastava sielu - ja muidenkin talossa asuneiden. Varsinaisia hyviä tai pahoja henkiä en ole itse kohdannut muuten kuin juuri jonkin paikan ilmapiirinä. Uskon kyllä Jumalaan, ja koen kyllä Hänet omassa sisimmässäni ja usein kesäisen luonnon keskellä - omassa pihapiirissäni ja läheisessä metsässä on minusta tavattoman hyvä henki, mutta oikein levotonta henkeä en ole pitkään aikaan tavannut missään.

    • Mikael

      Minulla taas on kokemusta rauhattomasta, huonosta tunteesta. Kaverini entisellä asunnolla oli vieras sänky, jossa maatessani tunsin oloni todella epämiellyttäväks,i en sängyn itsensä takia vaan aivan
      kuin sängyssä olisi ollut joku outo epämiellyttävyyden kehä.

      Tunne oli todella outo enkä ole sellaista ennen kokenut, mutta tuossa sängyssä oloni oli niin epämieluisa ja rauhaton, että minun oli pakko nukkua yöni sohvalla.

    • henki

      Jokin hyvä henki joka aiheuttaa positiivista energiaa ympärillesi, niinkuin aiemmissakin viesteissä arveltiin. tai sinä itse tunnet olevasi turvassa siellä, ehkä jotakin lapsuuden musitoja herättää, tai ystävälläsi on vain semmoinen vaikutus.ken tietää, ottakoon selvää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4613
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2259
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      28
      1448
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1308
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe