Huomenna lauantaina 5.7.2025 kaikki suurin joukoin Pride-marssille Kajaanissa. Kulkue lähtee Suvantorannasta ja loppukaronkka on entisen Okl:n eli Kajaanin seminaarin alueella. Mielestäni oikea päätepiste voisi olla jokin kaatopaikka tai jätevesipuhdistamo Peuraniemessä. Siellä voisi yrittää kemikaaleilla poistaa homouden ja lesbouden niistä marssijoista, joissa sitä on.
HUOMENNA KAIKKI PRIDE-MARSSILLE!
17
397
Vastaukset
- Anonyymi
- Siihen osallistuu - Vain - RUPU-SAKKIA - eli ;
SDP:n " PERSEILIJÄT "
LaitaVasemmiston - TYHJÄÄ-HUOHOTTAJAT -
MyrkynVihreät - HUUME-HÖRHÖT -
- Nuo - Kaikki - RUPU-SAKKI - On PUNIKKI-Kommunisteja - !
- - - - ( - siis - alinta ihmis-Kastia Suomessa )- Anonyymi
Persupäättäjissä suuri joukko homppeleita, joten Persut kuuluu marssin eturiviin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persupäättäjissä suuri joukko homppeleita, joten Persut kuuluu marssin eturiviin.
Persuissa on fiksuja homoja ne ei osallistu Pride kulttiin joka on lasten aivopesuun suunniteltu poliittinen liike.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persuissa on fiksuja homoja ne ei osallistu Pride kulttiin joka on lasten aivopesuun suunniteltu poliittinen liike.
Tappituntumalla.
- Anonyymi
Siis persut ovat alinta kastia. Me kansalaiset pidämme teitä persuja ja varsinkin näitä heidän saappaan nuolijoitaan luuserrina. Haisette ja näytätte pahalta rapamahoinenne.
- Anonyymi
Pridemarssilla naiset on pääasiassa rumia, jotka ei miestä saa.
- Anonyymi
Prideporukan pääkallopaikalla on uutisten mukaan sairas työilmapiiri 😁😁😁😁💩💩💩💩
- Anonyymi
Lespoileeko ne siellä työkseen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lespoileeko ne siellä työkseen?
Välillä lespoilevat ja välillä transuilevat kaiken tappelun ohessa. Mielenvikaista porukkaa. Huomenna menen nauramaan kulkueelle.
- Anonyymi
Miesjuna puksuttaa Kajaanissakin...
- Anonyymi
Pridemarrsi on nähty. Hörhöjä suurin osa, nokkarengasakkoja sinisessä tukassa ja sekakäyttäjän näköisiä ehkä poikana alun perin syntyneitä. Salmijärven sairaalalle olisi tarvetta.
- Anonyymi
Kouluihin tarvitaan oppitunteja niin teoriassa ja fyysisest pridestäi .Lapset haluaa olla erilaisia nykyään ja antaa heidän nauttia.
- Anonyymi
KAENUU PRIDE OLI SUURI MENESTYS!!! Ainoastaan KUHMOSSA oli enemmän marssijoita kuin Kajaanissa!!
- Anonyymi
Iivantiirassa marssi yli 15.000 pridelaista.
- Anonyymi
Miksi se pitäisi poistaa? Mitä haittaa niistä sinulle on?
- Anonyymi
Miksi Pride -porukan pitää omaa sairauttaan mainostaa?
- Anonyymi
Olisi pitänyt tulla sinne polttamaan koraani. 😂
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2131403- 961266
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan21011Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9908Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86880Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle15871- 32810
Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.57796T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest37748Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii44734