Mulla alko kuukautiset vähän aikaa sitten oon 11v musta oli kivaa kun mun menkat alko mutta ärsyttää kun kavereilla on vasta Valko vuotoa ja kun olin käverilla kylässä ja ekat menkat alko ja ne tuli housujen läpi mun kaverin mielestä se oli ällöä vaikka se on tyttö ja sanoi että se ei halua että sen kuukautiset ei ala tyhmää kun se ei tajuu menkoista mitään onko teillä ollu jotain saman laiska kokemuksia kuukautisista?
Vastaukset 4
- Anonyymi
Sun täytyy olla trolli.
- Anonyymi
Miten sä ajattelit toimia kun ohivuotojen takia sotket esim vaalean sohvan. Sanot vaan sori mulla on menkat.
- Anonyymi
Tarpeeton kysymys. Aloittajahan kertoi, että menkat alkoi kaverin luona. On tainnut alkaa aika yllättäen. Kyllähän vahinkoja sattuu.
Aloittajalle sen verran, että kyllä sinun kavereillasikin ne vielä alkavat. Ei siitä kannata ärsyyntyä, että heillä ei ole alkanut vielä, koska siihen ei ole mitään aihetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1062205- 103886
- 66823
- 46800
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21736Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha517716Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76640- 64615
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23580- 57551