Chateissa keskustellaan joskus musiikkimaustakin. Se on vaan kummallista, miten ei kaikki osaa kunnioittaa ja arvostaa muiden musiikkimieltymyksiä. Ainoastaan sitä omaansa. Muiden musiikkimaku ja lempiartistit haukutaan tökerösti yleisesti junteiksi ja junttimusiikiksi. Sivistyneet keskustelijat ei tee näin, vaikka eivät pitäisi muiden musiikkimieltymyksistä. Jos mikä on junttia, niin juuri tuollainen käytös.
Musiikkimaut
4
431
Vastaukset
- Anonyymi
Chat ei ole mikään levyraati.
Puhukaa keskenänne te, jotka haluatte puhella musiikista.- Anonyymi
Eipä ole mikään ruoka ja kokkaus ja politiikka raatikaan sitten, eikä urheiluruutu tms.
Kaikki aiheet, musiikki mukaanlukien ja siitä keskustelu on sallittua. Mene itse puhelemaan keskenäs, aiheista jotka sinulle sopii. Älä ala määräilemään chattaajia!
- Anonyymi
Tähän paan illan ratoksi vähän levyraatia_:___:___!
arvostakaa tai arvostelkaa vapaaaasti:
https://youtu.be/y6QGP0OUaV4?si=Nr-D0B9h473N3nX5
Queen - Back Chat
https://youtu.be/1UeKHn8Kz5E?si=PmEVY2GfPGPGX8J_
Sitä saa mitä tilaa · Yölintu
https://youtu.be/8Tp0K9YiTPE?si=-zgnaPO0xjzVdX_2
Whitesnake - Fool for Your Loving
https://youtu.be/bwbIFqfLBb0?si=VqNsGs7m0398lwe_
Behm - Kaiken arvoinen
https://youtu.be/fWNaR-rxAic?si=PkL1p0Gk1gW3qDi1
Carly Rae Jepsen - Call Me Maybe
https://youtu.be/yymP33YKbis?si=4qk4FOg9JOisWP50
Adele ft. Teddy Swims - My Heart Hurts
🎵🎵🎵🎵🎵
Be my guuest!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701429
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3241032- 43875
- 38722
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html156710- 43652
- 52561
- 116558
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528548Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44521