Jätin reilu kuukausi sitten aselupahakemuksen sähköisesti ja asun Itä-Suomessa. Kyseessä ei ole ensimmäinen aselupani eli haastattelua ei ole. Mielestäni lupahakemuksessani oli liitteenä kaikki tarvittava ja esteitä luvan saannille ei pitäisi olla. Kuten kerroin on hakemuksen jättämisestä kulunut nyt jo yli kuukausi mutta minkäänlaista kirjettä/yhteydenottoa ei ole poliisilta tullut (ei myöskään lisäselvityspyyntöä.) Poliisin omien kotisivujen mukaan käsittely aika aseluvassa ilman haastattelua on yksi kuukausi. Johtuneekohan henkilökunnan kesälomista vai ruuhkautuneista lupahakemuksista jos tulevan syksyn metsästäjät hakevat jo hyvissä ajoin lupiaan? Onko täällä ketään joka olisi jättänyt aselupa-hakemuksen viime aikoina ja voisi kertoa miten pian luvat tai lisäselvityspyyntö tuli poliisilta?
Aselupien käsittelyajat Itä-Suomen poliisissa?
Anonyymi-ap
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k313894- 412619
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut442584Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82375- 292208
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3032103- 381809
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461633Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t461498- 1411477