Suomi on tukenut Ukrainaa Venäjän hyökkäyssodan alkamisen jälkeen (vuoden 2022 jälkeen) yli 3,7 miljardilla eurolla. Ja summa kasvaa joka päivä!
Toki välillisesti siitä on saatu pientä hyötyä, kun puolustusteollisuus käy täydellä höyryllä tuottan aseita. Mutta ne on suomelle ihan pikkusummia.
Summalla olisi laitettu suomen terveudenhuolto kuntoon ja rahaa olisi jäänyt ylikin. Nyt ne hassatiin tyhjään mistä suomi ei hyödy lopulta mitenkään.
Sotaveteraani tuskin kiittää tästä, kun kierii siellä packat housuissa jossaan vanhusten kuivattamossa, kun ei kuulemma määrärahat ei riitä hoitsuihin eikä edes vaippoihin!
Tämä on häpeällistä!
Kaiken lisäksi suomi elättää jo valtavaa määrää Ukrainan pakolaisia, jotka on mieltyneet suomen sosiaaliturvaan ja antoisaan käteen, eikä enää halua palata ukrainaan!
Ukrainan tukemiseen on saatava stoppi
22
213
Vastaukset
- Anonyymi
Veli todistaa väkevästi ☝
- AnonyymiUUSI
Aloittaja hoi! Mees nyt takas sinne ryslandiaan, ettet joudu vaikeuksiin.
- Anonyymi
Ukrainan pakolaiset oppi nopeasti suomen kelan antoisan käden, täällähän elää mukavasti tekemättä mitään. Siihen loppu halut paluumuuttoon takaisin 🤣
- Anonyymi
Lähettäkää te lieksalaiset ensin omat somppunne takaisin aavikolle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähettäkää te lieksalaiset ensin omat somppunne takaisin aavikolle.
Ei ne suostu lähtemään!
- AnonyymiUUSI
Ahkeria ovat kyllä töitä tekemään,toisin kun kotimaiset ja venäläiset
- Anonyymi
Sotimiseen löytyy aina rahaa. Varusteita voi myydä sinne moninkertaiseen hintaan.
- Anonyymi
Meillä Nurmeksessa Ukrainan pakolaiset miehitti ruokakassijonot niin, ettei muille riittänyt mitään. Nusen vanhuksen rollalla tyhjin käsin rullailivat kotiin, koska nopea Ukrainalainen vei eväät.
Näin, vaikka heille oli kerrottu, ETTÄ HEILLE JAKELU KAIKESSA ERI PISTEESSA.- AnonyymiUUSI
Olitko siellä itse ja miksi?Maistuuko alko töitä paremmin jotta täytyy avustisjonossa ruinata?
- Anonyymi
Ukrainassa ei ole demokratiaa. Suomessa sotien aikaan riuhuneet desantit oli liki kaikki ukrainalaisia. Ne tappoi lapsia ja naisia.
Natsien murha ja teloitusryhmät oli, ylläri pylläri aina vapaaehtoisia ukrainalaisia!- Anonyymi
Veli tuntee historian ☝
- AnonyymiUUSI
Nykyiden emämaan nimeltä venäjä käskystä,silloisen kurjuuden kultamaan neuvostoliiton.Mikäli emme olisi puoliamme pitäneet niin nyt sodittaisiin ukrainaa vastaan.
- Anonyymi
Suomen ammusvarastot vajuu koko ajan ja Putin naureskelee, kun Suomen puolustuskyky heikkenee päivä päivältä.
- AnonyymiUUSI
Ukrainassa pienille lapsille opetetaan ensimmäisisksi sanoiksi Antakaa meille.
- AnonyymiUUSI
Laitan stopin ⛔
- AnonyymiUUSI
Oho. Me osuttiin suttiin vahingossa Zaborizzjan ydinvoimalan sähkölinjaan ja ydinpolttoaineen jäähdytys lakkasi. Kohta koko laitos sulaa.
- AnonyymiUUSI
Lennokki ja viuhkapanos, siitä ollaan hiljaa miten se toimii / pärjää?
- AnonyymiUUSI
Tiltu se aina aloituksissaan muistaa huolehtia meidän asioista, vaikka niiden ei pitäisi kuulua ryssille ollenkaan. Luulisi kremlissä olevan tarpeeksi mietittävää, että antaako kiina ja pohjois-korea tarpeeksi ryssille sotilaita ja ohjuksia sotimiseen Ukrainassa.
- AnonyymiUUSI
Niin ne ajat muuttuu! Kun talvisodassa ukraanalaiset hyökkäsi suomeen diviisioillaan niin suomalaiset tappoi heitä tuhatmäärin . Raatteen tien taistelussakin tapettiin n 20 000 ukrainalasta ! 44 ukranaisdivisoona tuhottiin täysin.
Nyt sitä kansakuntaa otetaan suomeen ja paapotaan heitä runsain rahavaroin .- AnonyymiUUSI
Juurikin noin! ☝
- AnonyymiUUSI
Tuki Ukrainalle lopetettava, sotikoon oman sotansa, jos eivät pärjää niin voi voi.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937748
- 403722
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241160
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321013Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28973Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31772Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60739TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o268703