Savua työnnetään jatkuvalla syötöllä

Anonyymi-ap

Lopeta naapuri savun työntäminen asutusalueella! Olet tehnyt kaikkien elämisestä kammottavaa! Naapurisi yskivät silmät punaisina hiki valuen kun tienoolla leijuu järkyttävä sininen savu. Joukossa on lapsia ja keuhkosairaita. Jatkuvaa toistuvaa karmeaa käryttämistä! Miksi pitää tunkea savua eri tavalla koko ajan?

16

826

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pysy sisätiloissa kun noin ottaa pattiin!

• Anonyymi

Aina vähän ajan päästä tuo yks aloittaa hönkimisen muka naapurin savuista. Jo tuota muuttasi muualle jos henki lähdössä omasta mielestään....

• Anonyymi

Lisää savua vaan tulemaan .

• Anonyymi

Näköjään siksi kun haluaa olla ilkeä muille. Ja näitä ilkeitä kommentteja tulee myös muilta ilkeämielisiltä.
      Kainuun korvessa ei ajatella ottaa muita huomioon. Vain itsekkäitä minä teen niinkuin haluan tyyppejä täällä asustaa.

• Anonyymi

Nämähän tekevät sitä savustusta ihan tahallaan. Savuttamisen tarkoitus on ajaa lähellä asuvat naapurit hulluksi. Jatkuvasti poltetaan pientä määrää jotain että nousisi ympäristöön käryä. Tuollaiset naapurit tekevät senkin että kiinteistöjen arvo laskee. Haittaa tulee siksi paljon, yhteen laskettuna kaikki ympäristön kiinteistöt, haitta on satoja tuhansia.

• Anonyymi

Ja savusta vinkujat haluavat määrätä minä minä minä käsken muitten tehdä niinku minä köhijä kateellinen uuniton takaton haluan . Tämä oli vaan semmonen heitto ....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja savusta vinkujat haluavat määrätä minä minä minä käsken muitten tehdä niinku minä köhijä kateellinen uuniton takaton haluan . Tämä oli vaan semmonen heitto ....

Ei muiden tarvitse elää naapurikiusaajan eli savustajan ehdoilla!

• Anonyymi

Vuosisatoja suomalaiset ovat polttaneet puuta. Et olisi täällä narisemassa ilman sitä. Saunan lämpiää puulla, voi mitkä löylyt. Ihanaa.

• Anonyymi

Joo ja ymmärrän saunan lämmityksen . Mutta jos aamusta alkaen savu leijaa vuorokauden vaihtoon joka niinjotain rajaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo ja ymmärrän saunan lämmityksen . Mutta jos aamusta alkaen savu leijaa vuorokauden vaihtoon joka niinjotain rajaa.

Lämmittävät keskuslämmitys kattilaa ,pitää sitä lämmintä vettä saada

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lämmittävät keskuslämmitys kattilaa ,pitää sitä lämmintä vettä saada

Kaupungissa on muita tapoja lämmittää helevetti ei eletä 30-lukua!!

• Anonyymi

Sama kerrostalossa parveketupakointi. Ei ole muuta tarkoitusta kuin piinata kanssa-asujia.

• Anonyymi

Ihanaa on lämmittää puusaunaa!
      Saa pehmeät löylyt.

• Anonyymi

Kyllä sauna pitää saada lämmittää ilman että heti vingutaan.Nämä uusavuttomat ei edes saunaa osaa lämmittää.

• Anonyymi

Poronhoitoalueella normaaliin pienet tulet makkarat paistaa

• Anonyymi

Savuttomuus ei tapa. Mutta savupäästöt aiheuttavat viihtyvyyshaittaa ympäristöön, oireita herkille ja sairaille ikäihmisille ja pienille lapsille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      208
      1360
    2. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      96
      1256
    3. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      9
      888
    4. Minä täällä vaan

Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛
      Ikävä
      85
      832
    5. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      2
      810
    6. Jos haluat jatkaa tutustumista

Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.
      Ikävä
      57
      766
    7. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      14
      762
    8. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      31
      748
    9. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      43
      713
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      37
      688
    Aihe