On on kesä ja yö

Anonyymi-ap

Tapasin ihanan ja erittäin kauniin vaaleahiuksisen Kristiinan ennen vuoden vaihdetta. Minun nimeni on Vesa, ja olimme molemmat 25-vuotiaita, yhteiselo oli ihanaa ja seksikin oli aika huikaisevaa. Kristiinalla on 24-vuotias sisko, nimeltään Johanna. Hän seurustelee saman ikäisen Matiaksen kanssa. Olin tavannut Kristiinan vanhemmat muutaman kerran ja tuntuivat todella mukavilta ja välittömiltä. Äiti Kaisa on 48-vuotias ja isä Hannu on 51-vuotias. Normaalisti Kaisaa pukeutuu asiallisesti ja virallisesti, mutta kotioloissa olen nähnyt hänen kulkevan monesti lyhyessä paitulissa ja ilman alusvaatteita, ainakin ilman rintaliivejä. Se on ilmeisesti perittyä, kun Kristiinakin monesti omassa asunnossa, tai minun luonani, riisuu ensimmäiseksi rintaliivit pois. Niin äiti, kuin tyttäretkin, ovat rintavia, jotain C-D kokoluokkaa, mutta silti kaikilla on ihanat pystyrinnat.
Eräänä kesäisenä torstaina, loma-aikaan, menimme Kristiinan kanssa heidän mökilleen. Tai paremminkin vapaa-ajan asunnolle, jossa oli tilaa ja maata ihan riittävästi. Paikan omisti Kaisa ja hänen kaksoissiskonsa Katja paikan yhdessä, olivat saaneet sen perintönä. Paikka oli veden äärellä, lukuisia huoneita kahdessa kerroksessa ja metsää, sekä maata ympärillä. Sauna rannassa ja lähimmät naapurit yli kilometrin päässä.
Siellä meidät otti vastaan halauksin äiti ja isä ja kertoi, että meidän huoneemme on yläkerrassa keskimmäisenä. Kaisa oli pukeutunut kauniiseen kesämekkoon, jonka avara kaula-aukko teki minuun vaikutuksen. Siinä halatessa huomasin, että liivejä ei ollut tälläkään kertaa. Heillä oli jo sauna lämpiämässä, jonne pääsisimme Kristiinan kanssa, kun olemme ensin syöneet. Ennen saunaa turinoidessamme, että sinne oli tulossa myös Kaisan sisko Katja, miehensä Lassen kanssa ja heidän poikansa Janne tyttöystävänsä Katariinan kanssa. Kaisa kertoi, että heillä oli Katjan kanssa aikaa olla mökillä, kun kumpikin oli opettajia, hän lukiossa ja Katja yliopistossa. Hannullakin oli loma, kun oli valtionhallinnon ylempi virkamies. Lasse oli kuulemma omistamansa asennusliikkeen toimitusjohtaja. Janne opiskelee oikeustieteellisessä ja Katariina on hallintojohtajana pörssiyhtiössä. Johanna on lähes valmis hammaslääkäri ja Matias on vanhempi konstaapeli. Itse olen liikenne diplomi-insinööri ja mun oma rakas Kristiina on kohta lääkäri. Olimme juuri saaneet syödyksi, kun Kristiinan sisko Johanna saapui Matiaksen kanssa. Halasimme Johannan kanssa ja Kristiina halasi myös Matiaksen kanssa. He myös halasivat Kaisaa ja Hannua. He alkoivat syömään ja me siirryimme saunaan. Sauna oli iso, jonne mahtui varmaan 15 ihmistä yhtaikaa. Ja pukuhuone oli lähes valtava. siellä oli iso ruokapöytä jääkaappeineen ja keittiöineen, pari sänkyä ja kaksi sohvaa. Hetken aikaa löylyteltyämme, kuulin oven käyvän ja samalla Kristiina kertoi, että heillä on tapana kaikkien saunoa yhtäaikaisesti, että se on heillä ihan normaalia. Niinpä sieltä astui sisään Johanna Matiaksen kanssa. Olihan yhtäkkiä vaikeaa olla katsomatta, kun kaksi todella kaunista vaaleaa, pitkähiuksista naista istuu saunassa ilman rihmankiertämää. Sen verran ehdin näkemään, että kumpikin kaunotar oli posliineja ja rinnat tuli ihanasti esiin. Missään tapauksessa he eivät olleet lihavia, mutta juuri sopivasti pyöreyttä. Siinä alkoi kalu hieman kovenemaan ja minua hävetti, mutta Kristiina sanoi, että älä häpeile, heille on normaalia miesten kalujen koveneminen.
Samoihin aikoihin näin saunan ikkunasta, että Kaisan, aivan samannäköinen kaksoissisko Katja saapui miehensä Lassen kanssa mökille. Hämmensi, kun Kaisa halasi Lassea ja siinä halatessa samalla he suutelivat toisiaan. Samoin Katja halasi ja suuteli Hannun kanssa. Samalla ajoi auto pihaan ja sieltä astui ulos, joka selvisi minulle myöhemmin Katjan ja Lassen poika Janne tyttöystävänsä Katariinan kanssa. Eniten minua ihmetytti, kun Janne halasi äitiään Katjaa ja tätiään Kaisaa samalla suudellen kumpaakin suulle. Samoin Katariina halasi ja suuteli miehensä isää, sekä Hannua. En kuitenkaan kiinnittänyt sen enempää asiaan huomiota, ihmettelin vain.

19

200

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Ajatukset katkaisi Kristiina sanomalla, että nyt kaikki uimaan. Ja niin menimme peräkkäin, enkä voinut olla katsomatta kahden naisen kauniita perseitä. Ja veteen mentyämme molemmilla nousi vielä nännit pystyyn. Siitä taas saunaan siirtyessämme molemmilla miehillä, niin minulla, kuin Matiaksella oli kummallakin kulli kovana. Sinne olikin tulleet myös Janne, tummahiuksisen Katariinan kanssa. Heti kiinnitti huomiota Katariinan pieni olemus ja todella pienet, mutta terhakat rinnat. Ne olivat A-kokoiset, jopa hieman pienemmät, joka selvisi minulle myöhemmin. Siellä oli samanlainen halauskierros serkusten kesken halauksineen ja pusuineen, kuin aiemmin Jannen kohdatessa vanhempansa ja tätinsä miehineen. Pieni hätkähdys tuli ajatuksiini ensin, mutta ajattelin, että katsotaan, mihin kaikki johtaakaan tässä päivien aikana. Minä sitten samalla halasin Katariinaa ja annoimme toisillemme pusun, tunsin nuo pienet rinnat kroppaani vasten. Hetken siinä löylyteltyämme, ajatukset katkaisi Johanna tokaisemalla, että: ”Pesujärjestys on seuraava. Matias pesee Kristiinan, Janne pesee hänet ja lopuksi Vesa pesee Katariinan ja toisinpäin.”. Ilmeeni oli hieman epäuskoinen, mutta Kristiina sanoi sen olevan normaalia täällä. Niinpä aloin seuraamaan pesutapahtumia. Oli aluksi outoa katsoa, kun vieras mies pesee kalu kovana omaa tyttöystävää ja hieroo hänen persettänsä ja rintoja. Sen jälkeen tyttöystävä pesee vierasta miestä ja pesee myös hänen kalunsa. Kiihotus nousee, kun tyttöystävän sisko pesee serkkunsa ja toisinpäin. Kliimaksi oli lähes huipussa, kun pääsin pesemään tyttöystävän serkun naisystävää ja hänen pienten rintojen nännejä hieromaan. Saati, kun sai ihan luvalla pestä hänen pientä pillua, jossa häpyhuulia tuskin näki, mutta klitoris oli tosi terhakas. Pienten löylyjen jälkeen ja ennen yhteistä iltapalaa, vetäydyimme sitten omien kumppaneiden kanssa omiin huoneisiimme.

• Anonyymi
      UUSI

Siellä Kristiina alkoi kertoa, että he kaikki olivat hieman vapaamielisiä ja seksiä tullaan tässä päivien aikana harrastamaan. Hän päätti päästää minut pälkähästä ja alkoi ottamaan suihin. Samalla minä aloin nuolemaan Kristiinaa ja hän oli todella märkä. Hetken annettuamme toisillemme suuseksiä, hän nousi ratsastamaan ja pääsimme yhtä aikaa hekuman huipulle. Siinä sängyllä vierekkäin maatessamme kuulimme, kuinka viereisissä huoneissa naitiin saman aikaan. Ne seksiäänet eivät olleet mitään hiljaisia. Kyselin sitten samalla, mitä hänen vanhempansa tuumaavat asiasta, niin ehkä ovat ennen saunaa harrastaneet seksiä ja kenties pesevät ja saunovat samalla tavalla, kuin me hetki sitten. Lähdimme hetkisen päästä alakertaan tekemään iltapalaa ja sinne saapuivat muutkin. Kristiina, Johanna ja Katariina tulivat pelkissä paituleissa ja meillä miehillä oli t-paita ja housut jalassa. Siinä tuli sitten Kaisa ja Katja miehineen suoraan saunasta pelkissä kylpytakeissa. Naisten kylpytakit oli huonosti sidottu ja siten rinnat olivat osittain esillä. Mutta ketään se ei tuntunut haittaavan. Iltapalan jälkeen me nuoremmat jäimme istumaan alakerran olohuoneeseen ja vanhemmat vetäytyivät viereisiin makuuhuoneisiinsa. Kohta alkoi kuulua selvästi kummastakin huoneesta seksin harrastamisen ääniä ja me naureskelimme hetken siinä, kunnes selvästi alkoi tekemään mieli uusintakierrosta. Sitä ennen jouduin hetken kuuntelemaan siskosten ja serkun selvitystä kaikesta tapahtuneesta ja miten siihen oli aikoinaan tultu. Kristiina ja Johanna alkoivat kertoa, että he olivat aina olleet läheisiä Jannen kanssa ja kuinka he olivat aina koko perheyhteisö saunoneet yhdessä. Vuosikausia he olivat lapsena majoittuneet teltassa ja sitten noin 15 vuoden teini-iässä he alkoivat vilkuilla toisiaan, kun heillä kaikilla alkoi karvat kasvamaan ja tytöillä rinnat. Erään kerran saunomisen jälkeen, kun he olivat kuunnelleet vanhempiensa hieman vihjailevia puheita seksistä, heillä oli kiinnostus herännyt. Ja kun he olivat vielä menneet sisälle syömään jotain, olivat he nähneet molempien vanhempien makuuhuoneiden ovien olevan auki ja nähneet, sekä kuulleet heidän naintiäänet ja puheet. Välillä äidit oli pyytäneet kullia enemmän ja että pane kovempaa. Kun nämä kolme vetäytyi takaisin telttaan, olivat heillä kaikilla hieman posket punaisina. Joku oli ehdottanut sitten, että pelataan totuutta ja tehtävää. Niin oli siitä edetty pikkuhiljaa siihen, että kaikki oli alasti. Jannella kalu kovana ja tytöillä nännit pystyssä. Lopulta oltiin päädytty siihen, että Janne pääsi ensin kokeilemaan molempien tyttöjen rintoja. Tytöt sai kokeilla Jannen kovaa kalua ja sitten oli Janne saanut kokeilla tyttöjen pilluja sormillaan. Ensimmäinen siemensyöksy oli tullut tyttöjen käsille ja vatsojen päälle. Sen jälkeen oli hieman hämmentynyt olo. Mutta kohta oltiin taas samassa tilanteessa ja kaikilla halut suurena. Niinpä oli tytöt hieroneet Jannen kullin kovaksi ja sitten Kristiina sai olla ensimmäinen, joka nousi Jannen kalun päälle. Siinä hetken vuoroteltuaan Janne oli ruiskinut lastinsa Johannan sisään. Seuraavana päivänä, kaikki kolme hieman hämillään ja naureskellen, sekä posket punaisina olivat hehkuneet pitkin päivää. Illalla saunan lauteilla vanhemmat olivat laittaneet nuoret hieman koville, kun olivat selvästi arvanneet, mitä oli tapahtunut. Siitä oli keskusteltu saunassa koko porukalla ja sovittu, että tytöille täytyy hommata pillerit. Mutta kaikki mitä tapahtuu, pitää tehdä kaikkien luvalla. Asioista ei sitten pidä huudella ulkopuolisille. Siellä saunan lauteilla selvisi nuorisolle, että vanhemmatkin vaihtavat välillä puolisoja, mutta he eivät harrasta seksiä saman sukupuolen kanssa. Sillä kerralla oli Janne saanut pestä molemmat työt ja tytöt vuorostaan Jannen. Noin 20 ikävuoden kohdilla olivat he taas mökillä, ja kaikki oli yhtä aikaa saunassa. Jotenkin siellä oli päädytty tilanteeseen, että Janne oli pessyt Kristiinan ja Johannan äidin Kaisan, oman tätinsä, ja se oli myös johtanut seksiin heidän kesken. No, kaikille se oli kyllä tullut tietoon, ja siitä he sitten pitivät kaikki yhdessä keskusteluhetken, mitä voidaan tehdä ja mitä ei. Kaikkien yhteinen päätös oli, että omien vanhempien ja lasten välinen seksi on tabu ja sitä ei saa tapahtua. Samalla sovittiin, että lasten tuodessa poika- ja tyttöystäviä, he saavat itse päättää miten asiassa edetään ja halutaanko heidät mukaan. Eli nyt oltiin tässä. Menimme kaikki nukkumaan ja jotkut panivat vielä, mutta kohta hiljaisuus laskeutui taloon.

• Anonyymi
      UUSI

Aamulla heräsimme virkeinä. Vanhemmat oli tehneet aamupalaa ja olimme kaikki yhdessä aamupalapöydässä. Kaisa kyseli siinä minun ensikokemuksiani heistä. Hieman takellellen selitin olevani onnellinen ja kiitollinen, että saan olla mukana. Kaikkia hymyilytti vastaukseni, mutta kohta palasimme tähän päivää ja tuleviin askareisiin. Lupasimme Matiaksen ja Jannen kanssa leikata nurmialueet, Kristiina, Johanna ja Katariina alkavat pesemään terasseja. Kaisa ja Katja alkoivat pesemään ikkunoita, ja Hannu menee Lassen kanssa laittamaan saunalle uutta pihalaudoitusta. Oli siinä nuorella miehellä hieno paikka seurata naisten asusteita ja pukeutumista. Äideillä oli päällään vain kesäiset mekot. Kaisalla lyhyt kukkamekko, jossa oli todella antava kaula-aukko ja Katjalla kaunis turkoosi, lyhyt kesämekko. Kummallakaan ei ollut rintaliivejä ja äkkiseltään vain pienet stringit, jos niitäkään. Kristiina oli pukeutunut keltaisiin bikineihin ja siskonsa Johanna lyhyisiin farkkushortseihin, sekä valkoiseen toppiin. Katariinalla oli valkoinen t-paita ja lyhyt, lähes minikokoinen, kangashame päällä. Iltapäivällä Kaisa ja Katja alkoivat tekemään ruokaa, Hannu ja Lasse alkoivat grillaamaan ja hetken päästä menimme kaikki syömään. Olimme saaneet lähes kaikki nurmet ajettua ja nuoret neidot saaneet kaikki terassit pestyä. Hannu ja Lasse olivat laittaneet saunan lämpiämään. Ruokapöydässä oli naisväki lähes suoraan, kuin Miss märkä t-paita kisoista. Siinä he olivat lähes kaikilla nännit pystyssä. Ruokailun aikana keskustelu soljui iloisesti ja nauru raikui. Siinä sovittiin yhdessä, että, kun kello on jo lähes neljä, eiköhän laiteta ruoan päälle kaikki tavarat takaisin varastoon ja mennään kaikki yhdessä uimaan, sekä saunaan klo 17.00. Niinpä veimme Matiaksen ja Jannen kanssa leikkurit ja sakset varastoon, tytöt veivät pesuvehkeet pois ja menimme omiin huoneisiimme. Aloin keskustelemaan Kristiinan kanssa mitä ilta voikaan tuoda tullessaan. Kristiina sanoi, että sen näkee sitten illan mittaan. Kyselin, että onko heillä keskusteltu, jos joku paneekin jonkun muun, kuin oman kumppanin kanssa. Hän sanoi, että: ”Se on mahdollista. On hän pannut täällä useinkin Jannen kanssa ja joskus myös Matiaksen kanssa. On hän pannut myös Johannan ex-poikaystävien kanssa, ja ex-poikaystävät ovat panneet myös Jannen tyttöystävää.”. Sanoi Kristiina myös, että.” On hänen exänsä pannut myös hänen äitiänsä Kaisaa ja joskus myös tätiä Katjaa. Ne ei ole ollenkaan häneltä pois. Kysyin, että entäs jos tänäänkin käy näin? Hän vastasi, että: ”Sen näkee sitten. Jos hän saa myös seksiä, ja sinä saat, eiköhän kaikki ole tyytyväisiä.”. Niine hyvineen menimme kylpytakeissa saunalle

• Anonyymi
      UUSI

Kannattaisi opetella kirjoittamaan paremmin ja jakaa kirjoitus kappaleisiin.

• Anonyymi
        UUSI

Tosi kiihottavva kertomus ei tänä mikään äidinkielen koe ole painu vittuun sotkija

• Anonyymi
      UUSI

Siellä olivat jo kaikki muut. Niinpä ilman rihmankiertämää menimme uimaan ja sitten saunaan. Siellä näin Kaisan alasti, ja ne rinnat. Aah. Hänellä oli pieni tupsu pillun yläpuolella. Ja siskonsa Katjalla oli lähes identtiset rinnat, mutta hieman tuuheampi karvoitus. Välillä pulahdimme uimaan ja takaisin saunaan. Saunan terassilla Hannu grillaili makkaraa ja olutta, sekä siideriä oli jääkaapissa. Täällä ei kuitenkaan liikaa ryypätty. Olutta ja siideriä väki joi ja olihan siellä viiniäkin tarjolla, mutta sitä juotiin lähinnä ruoan kanssa. Kuulemma juurikaan kukaan heistä ei juo väkeviä, kun näistä juomista on ihan tarpeeksi, eikä känni ole kenenkään mielestä mukavaa. Siinä ihmiset omaan tahtiin istui juomassa ja turinoimassa keskenään. Välillä oli enemmän ja välillä vähemmän väkeä. Jossain vaiheessa Kaisa sanoi, että hän sitten pesee uusimman vävypojan ja vävy myös pesee hänet. Se herätti pientä naureskelua, mutta kukaan ei sanonut sen enempää. Katsahdin Kristiinaan päin ja näin ilmeestä ja pienen nyökkäyksen hyväksymisen merkiksi No siinähän me pesimme toisemme ja kokeilimme toistemme paikkoja. Kyllä oli ihanaa puristella aikuista naista. En muista, kuka pesi kenetkin mutta itse olin jo kulli kovana ja panetus oli järjetön. Kohta vanhemmat vetäytyivät sisälle. Pesujen jälkeen istuimme siinä saunan terassilla ja kohta Kristiina sanoi, että: ”Suoritetaan pieniä vaihdoksia. Vesa menee Katariinan kanssa meidän huoneeseemme. minä menen Matiaksen kanssa Johannan huoneeseen, ja Janne menee Johannan kanssa heidän huoneeseensa.”. Siellä pääsin ihailemaan sitä naista, jota olin edellisenä iltana päässyt pesemään ja hyväilemään rintoja, sekä sormilla kokeilemaan pientä pillua. En ollutkaan näin aikuisiällä hyväillytkään näin pienirintaista naista, mutta ne olivatkin tosi terhakkaat. Nännit oli todella kovina ja kun niitä hieroi ja imi, oli Katariina ihan kuumana. siitä siirryin alemmaksi nuolemaan hänen karvatonta ja pientä pillua. Klitoris oli tosi kovana ja isona, sekä tosi herkkänä. Nuolessa hän lähes huusi, että. ”Nuole pillua, nuole”. Ja minä poika nuolin. Kohta hän käänsi minut selälleen ja alkoi ottamaan minulta suihin. oli sitten osaava nainen. Hän kääntyi kuusysiin ja sain nuolla häntä samalla. Siitä hän ei pitänyt, kun yritin laittaa samalla sormea peppuun. Kuulemma sinne ei laiteta mitään. Sitten hän kääntyi, sanoi samalla: ”Tule ja työnnä se kulli mun pilluun, mua panettaa ihan sairaasti.”. Laitoin hänen jalkansa olkapäille ja aloin painamaan. Kyllä oli ihanan kireä pillu. Siinä naidessa ajattelin, että takuulla monikaan ei tiedä, että mitä tuon hiljaisen ja lähes sulkeutuneen kuoren alla onkaan. Kun hän kulkee työelämässä hameessa ja kauluspaidassa työpisteelleen. Kohta tunsin, että on tulossa, hän sanoi. ” Älä tule vielä, mä tulen ihan justiin. Pane vielä takaapäin, mä saan silloin paremmin.”. Niin käännyimme ja muutaman työnnön jälkeen hän alkoi huutamaan lähes suoraa huutoa. Samalla minä oli tulossa, irrottauduin hänestä ja laskin spermat hänen pienille, mutta ihanille rinnoille. Siinä huohottaessa hän hieroi lastin vatsalleen ja kertoi olleen ihanaa. Varovasti aloin kyselemään hänen mielipidettään näihin seksitapoihin, jossa pariskunnat vaihtuvat. Se oli hänestä ihan OK. kun se on kaikille samoin. Ja sanoi, että tätä tehdään vain kesäisin täällä mökillä. Siinä uskalsin kysyä, kuinka vanha hän oli ja kauanko he olivat Jannen kanssa seurustelleen. Hän oli 27- vuotias, jota en olisi ikinä uskonut. Luulin häntä todella monta vuotta nuoremmaksi. Janne oli 25-vuotias ja he olivat seurustelleet neljä vuotta. He aikovat mennä ensi kesänä naimisiin, kun Janne valmistuu oikeustieteellisestä. Lähdimme siitä sitten saunalle peseytymään, mutta joistain huoneista kuului yhä seksin harrastamisen ääniä. Erotin Kristiinan huutavan:” Laske Matias satsi mun suuhun, mä rakastan sperman makua!”. Alakerran kohdalla näin, kuinka Lasse pani anoppiani ja Hannu pani Katjaa sohvalla. Menimme siitä saunalle ja siellä olikin Johanna jo serkkunsa Jannen kanssa.

• Anonyymi
      UUSI

Oli hieman vaikea katsoa Jannea. Aattelin, että juuri panin hänen tyttöystäväänsä ja hän on kuin ei mitään. Hän kääntyi ja sanoi: ”Hyvä Vesku, tervetuloa sukuun. Kaikki on ihan OK. Ota rennosti”. Kohta sinne saapui muitakin. Ensin tuli Lasse ja Kaisa, heti perään Kristiina ja Matias. Sen jälkeen tuli Katja ja Hannu. Kukaan ei puhunut seksistä, eikä panoista mitään, mutta kaikista huokui onnellisuus ja hyvä olo. Puhe soljui eri aiheista ja nauru raikui. Hetken päästä me nuoremmat lähdimme siitä iltapalalle kylpytakeissamme. Iltapalapöydässä istuessani olin onnellinen ja vielä hieman hämmentynyt. Vetäydyimme Kristiinan kanssa omaan huoneeseemme. Kohta hän kysyi: ”Mitä olit mieltä, mitä oli tapahtunut?”. Sanoin olevani hämmentynyt, mutta onnellinen ja kiitollinen, mitä olen saanut kokea. Hän kysyi myös, ” Mitä olit mieltä sekstailusta Katariinan kanssa ja siitä, että hän pani Matiaksen kanssa?”. Sanoin sen olleen ihanaa ja erilaista, kuin hänen kanssaan, mutta en ala vertailemaan heitä. Ja totesin, että aluksi se hämmensi, että hän meni panemaan Matiaksen kanssa. mutta olin onnellinen hänen puolestaan. Sanoin myös olleen jännittävää kuulla hänen sanovan Matiakselle, että tulee hänen suuhunsa. Mutta hänhän tykkää sperman mausta. Hän kysyi, että olinko nähnyt myös vanhempien panon? Sanoin sen olleen kyllä uskomatonta ja ehkäpä jopa hieman jännittävää tirkistellä aikuisten panemista. Siinä alkoi taas tekemään mieli. Kohta olin kulli pystyssä. Kristiina alkoi ottamaan suihin ja minä hyväilin hänen klitoristaan, sekä rintoja. käännyimme ja aloin panemaan takaapäin, Kohta hän huusi: ” Vesa, pane ja nussi kovaa. Työnnä sormi samalla mun anukseen”. Niin aloin hivuttamaan sormea sisälle kireään reikään. Hetken päästä hän huusi: ” Työnnä se kova kulli mun perseeseen, haluan nyt kunnon anaalipanon!”. Ja minä poika panin, Siinä hän huusi orgasmin kourissa ja minä laskin satsini hänen peppuunsa. Voipuneina käännyimme vierekkäin ja huohotimme molemmat. Nyt oli kulli hieman arka ja hyväilimme, sekä suukottelimme toisiamme. Samalla kuului jostain:” Anna sitä munaa ja laske kaikki sisään!”. Kristiina lähti siitä sitten käymään vessassa ja pesemään spermat pepustaan. Kohta hän tuli ja aloimme nukkumaan alasti toistemme kainalossa.

• Anonyymi
      UUSI

Aamulla heräsimme Katjan toivotellessa hyvää huomenta ja kertoi tehneensä aamupalaa. Puin päälleni ohuet shortsit ja t-paidan. Kristiina laittoi vain pienen paitulin ja siirryimme alakertaan. Kaikilla naisilla oli pieni paituli päällä, mutta Katariina oli pienissä bikineissä. Hannu ja Lasse oli pukeutunut hieman paremmin, ja he kertoivat lähtevänsä kauppareissuun isompaan kauppaa, jonne on matkaa tunnin verran. Sanoivat kyllä, että käyvät samalla hoitamassa muutamia asioita, että ovat paikalla tuskin ennen iltapäiväkolmea, voi mennä neljäänkin. Katja sanoi, että hän menee jatkamaan vielä yläkerran ikkunoiden pesua, kun muutama jäi pesemättä. Kristiina ja Katariina sanoi menevänsä pesemään rantaan muutaman maton. Matias ja Janne sanoi jatkavansa nurmien leikkuuta ja olin sanomassa olevani mukana, mutta Kaisa sanoi, että hän pesee saunan ja ottaa vävyehdokkaan mukaan. Olin hieman hämilläni, mutta Kristiina sanoi sen olevan hyvä idea ja käski tehdä sitten hyvää työtä ja vinkkasi minulle silmää. Saunalle päästyämme aloin tyhjentämään roskakoreja ja täydentämään pukuhuoneen jääkaappiin juomia, olutta, siideriä ja limonadeja. En voinut olla vilkuilematta, kun Kaisa alkoi pyyhkimään pöytiä rinnat pomppien ja alkoi luuttuamaan lattiaa, Hän oli edelleen pelkässä valkoisessa paitulissa. Roskat vietyäni roskalaatikkoon, palasin saunalle, jossa Kaisa oli kontillaan lauteilla pesuliinan kanssa. Siinä hän oli perse pystyssä ja kaunis pillu näkyi suoraan minua kohti. Kohta hän huomasi tuijotukseni ja hän sanoi.” Mitä se Vesa katselee? Onko mitään nähtävää?”. Mitäs minä siihen muuta kuin: ”Noin kaunista näkymää katselee ihan mielellään.”. Se oli todella kaunis häpy ja ehkäpä näkyi hieman kiiltelevän. Samalla kulli alkoi seisomaan, eikä oloa helpottanut, kun katsoin ikkunasta ulos, jossa Kristiina ja Katariina olivat perseet pystyssä pestessään mattoja. Vaikka Katariinan pienet rinnat eivät heiluneet, kuten Kristiinan rinnat, oli kummallakin jumalainen perse. Käännyin katsomaan Kaisaa ja hänen lähestyvää häpyä, oli pakko varovasti kokeilla sormella, vaikka en tiennyt, miten hän reagoisi. Kun sormeni saavutti häpyhuulet, kuului Kaisan suusta: ”Aah”. Niinpä jatkoin hieromista ja työnsin ensin yhden ja sitten kaksi sormea sisään. ”Jatka, jatka”, hän sanoi ja keikutti persettään samalla. Hetken päästä hän sanoi, että: ”Odota, että saan pyyhittyä nämä lauteet, mennään sen jälkeen saunan pukuhuoneeseen”. Hänen noustessa siitä hän katsoi minua ensin silmiin ja sitten kovaa kaluani. Hänen paituli oli edestä hieman kastunut ja nännit näkyi ihanasti olevan pystyssä. Hän alkoi katsomaan silmiini ja sanoi: ”Kristiina on puhunut sinusta niin paljon hyvää ja ihanasti. Oletko valmis panemaan kanssani?”.

• Anonyymi
      UUSI

Nyökkäsin ja aloimme suutelemaan kiihkeästi. Kielemme kietoutuivat toistemme suissa ja kiima nosti yhä enemmän päätään. Samalla siirryimme pukuhuoneen puolelle, jossa rojahdimme sängylle. Siinä hän sanoi:” Riisu mun paituli, hyväile ja imeskele mun rintoja.”. Niin riisuin hänet ja aloin hotkimaan hänen ihania rintoja, joiden nännit olivat todella isot ja ihan pystyssä. Huohotuksen keskellä hän repi paitaa yltäni ja itse toisella kädellä riisuin housuja jaloistani. Kohta olimme kumpikin ilman rihmankiertämää ja suutelimme kiihkeästi. Käännyimme, että minä olin päällä ja hän alla. Siirryin taas hänen ihanien rintojen kimppuun ja siitä hitaasti suudellen napaa ja kohti pillua. Huuleni tavoittaessa hävyn, joka oli ihan märkä, aloin lipomaan kielelä häpyhuulia ja imemään kovaa klitorista. Maku oli suorastaa huumaava. ”Aaah, oih, nuole kovaa, just siitä, jme klitorista.”. Hän nosteli lantiotaan ja hieroi pilluaan vasten kasvojani. Hän otti päästäni kiinni ja veti minut päälleen. ” Nyt nussit mua ja annat kunnolla kyrpää. Mua on panettanut koko aamu. Illalla puhuttiin Hannun kanssa, että huomenna tuun saamaan Vesalta munaa.”. Niin panin häntä siinä ja nousi, että sain katsella hänen rintojansa ja kasvoja, jotka vääristyivät joka painalluksella, mutta hän kehui sen tekevän hyvää. Käännyimme sitten, että hän pääsi ratsastamaan. Hyväilin hänen rintojaan samalla ja hän huohotti ja äänteli pää taaksepäin kallistuneena. ”Aah, aah, ai kun tekee ihanaa. Käännytään takaisin ja tule mun sisään.”. niin käännyimme ja nostin hänen jalkansa olkapäilleni. Hetken päästä hän sanoi: ” Nussi mua perseeseen. Mä haluan nyt kunnon peppupanon.”. Niin vaihdoin osoitetta ja asettelin kullini hänen anukselleen. Aloin hitaasti työntämään kalua tuohon, ah niin ihanaan ja kireään aukkoon. ”Varovasti, ota ihan rauhassa aluksi”, hän sanoi. Pikkuhiljaa aloin kiihdyttämään tahtia ja hän huohotti: ”Aah, aah. paina kunnolla.”. Ja kohta hän halusi, että panen häntä takaapäin. Hän pyllisti minuun päin ja levitti kaksin käsin pakaroitaan. Työnsin kullini Kaisan kireään perseeseen ja hän alkoi huohottamaan ja lähes huutamaan: ” Työnnä, nussi, pane mua kunnolla perseeseen. Hannu ei koskaan suostu antamaan mulle kyrpää perseeseen, mutta ihanaa että sä panet. Mä rakastan anaaliseksiä ja ihanaa että saan nyt kalua syvälle. Laukee mun perseeseen ja anna mulle ihana orgasmi!”. Siinä pannessani häntä, ajattelin että moniko saa luvalla nussia tyttöystävän äitiä, joka on vielä näin kiihkeä ja todella kaunis, aikuinen nainen. Samalla tunsin kipinöintiä munissani ja sanoinkin hänelle tulevain ihan justiinsa. hän suorastaan huusi, että:” Nussi, nussi, anna koko lasti mun perseeseen. Mäkin laukeen ihan justiin. Mä rakastan, kun tunnen sun sykkivän kalun ja lämpimän sperman täyttävän mun suolen!”. Niin laukesin hänen perseeseensä ja rojahdimme siihen vatsallemme, minä hänen päällään ja kalu yhä hänen perseessään. Hetken huohotimme ja käännyimme toisiamme vasten. Suutelimme ja halasimme toisiamme. ”pitäisikö mennä uimaan ja peseytymään?”, hän kysyi. Silloin havahduin ja muistin, että Kristiina on Katariinan kanssa laiturilla ja takuulla kuulivat kaiken. Lähdimme kuitenkin molemmat laiturille ja pulahdimme veteen. Noustessani Kristiina tuli minua kohti ja halasi minua ja kysyi:” Oliko ihanaa?”. Suutelin häntä suulle ja vastasin että. ”Oli, mutta rakastan sinua yli kaiken!”. Samalla sanoin hänelle hakevani vaatteet ja meneväni sisälle odottamaan häntä. Kaisakin haki paitulin pukuhuoneesta ja niin menimme peräkkäin alasti sisälle. Siinä astellessamme hänen perässään ajattelin, että olin onnekas, kuin sain äsken panna tuota edessäni keikkuvaa jumalaista, aikuisen naisen persettä ja laskea mällini hänen kireään anukseensa. Suutelimme vielä rappusten alapäässä, ja niin kapusin yläkertaan omaan huoneeseen ja rojahdin lepäämään vuoteelle.

• Anonyymi
      UUSI

Hetken torkahdettuani Kristiina tuli ja kömpi viereeni. Otin hänet kainalooni ja sanoin olevani maailman onnekkain mies. Hän hymyili ja sanoi että niin kuului olevan. Sitten hän kertoi, kuinka oli kuunnellut minun ja äitinsä panemista ja sanoi tuntevansa ylpeyttä minusta, kun pystyin toteuttamaan äidin haavetta kunnon peppupanosta todeksi. Kristiina kertoi mulle, että äitinsä olleen joskus hieman kateellinen, kun tytär saa kunnolla munaa peppuun ja hän ei juurikaan sitä saa. Kuulemma isänsä ei halua sitä jostain syystä, vaikka kuinka äiti pyytää. Katjakin on kertonut, että Lassekin on kuulemma aikas nihkeä asian suhteen. Samalla hän jatkoi, että olivat Katariinan kanssa puhuneet siinä seksistä ja panemisista. Kummankin oli alkanut tekemään mieli ja molemmat olivat olleet siinä kuulemma pillut märkinä. Olivat meinanneet tulla katsomaan, mutta jättäneet sen sitten tekemättä. Kuulemma oli tälläkin hetkellä ihan märkä ja panetus oli tosi kova. Valittelin että en taida nyt ihan heti jaksaa. Hän sanoikin, että ei haittaa, mutta voisiko hän mennä kysymään Matiakselta, tai Jannelta, jaksaisivatko heistä jompi kumpi tulla nussimaan. Sanoi, että siitä vaan, niinhän on sovittu. Niin Kristiina lähti etsimään leikkikaveria itselleen. Jonkin ajan kuluttua aloin kuulemaan seksin harrastamisesta kuuluvia ääni, mutta en saanut selvää, että kuka teki ja kenelle mitä. Kuului vain naisten huohotusta ja välillä. ” aah, paina, nussi nussi anna kovempaa.”. Niin nukahdin uudestaan ja havahduin, kun minulta otettiin suihin. Ai että, kun teki gutaa. Avasin silmäni ja havahduin, että Kristiinan täti Katja otti multa suihin ja oli siinä alasti. Kertoi että: ”Mun alkoi tekemään mieli munaa, kun kuuntelin sun ja Kaisan ääniä saunan suunnalta. Ja kun näi teidän tulevan alasti peräkkäin sisälle. Viimeinen sykäys oli, kun Kaisa kertoi sun antaneen hälle kunnon persepanon. Eikä tilannetta helpota juuri kuuluneet seksin äänet.”.

• Anonyymi
      UUSI

Muissa huoneissa panemisen äänet olivat osittain rauhoittuneet, mutta jatkuivat selvästi. Meillä oli Katjan kanssa sessio alkamassa ja hän oli todella märkä, kun istui mun naamani päälle. Siinä nuolin ja imeskelin klitorista. Hänen mehunsa oli todella maukkaan makuista, melkein hunajaa. Sitten Katja kääntyi kasvon minuun päin ja alkoi ratsastamaan mun kullin päällä ja voihki:” Aah aah, anna tädille kullia. Ai että mä laukeeeen!”. Kohta hän nousi hieman, otti kalustani kiinni ja siirsi sen anukselleen. Hän alkoi laskeutumaan hitaasti kullini päälle ja ajattelin itsekseni, että voiko tämä olla ollenkaan totta. Kaksi aikuista naista nussimassa kansani saman päivänä, toinen on tyttöystäväni äiti ja toinen on tyttöystäväni täti. Kaluni upotessa Katjan peppuun aloin tökkimään häntä vastaan samalla kun hän huojui kaluni varassa. Oli ihanaa nähdä hänen vääristyneet kasvot, pomppivat rinnat ja märkä pillu, jossa oli kauniit häpyhuulet ja pillun päällä mustat karvat. Puristelin hetken hänen isoja rintojaan ja siirsin toisen käteni pillulle, joka oli ihan märkä ja aloin hieromaan klitorista. Kohta hän huusi tulevansa ja samassa minä ammui lastini hänen perseeseensä. Hän rojahti päälleni ja suutelimme siinä hetken. Niin päätimme lähteä saunalle pesulle, hän edelläni perse keikkuen. Kun laskeuduimme portaat alas, oli Hannu ja Lasse käväisseet pikaisesti tuomassa lisää ruokaa ja juomaa, mutta olivat joutuneet lähtemään Turkuun, kun Lassen työmaalla oli joku homma mennyt pieleen ja heidän piti lähteä selvittämään asiaa. Tulevat kuulemma aikaisintaan huomenna illalla takaisin. Se on tuommoista hommaa välillä yrittäjämiehellä. Mutta olivat nauraneet, että täällä on oikein orgiat menossa, kun niin monesta huoneesta kuului seksin äänet. Ainut, jonka olivat nähneet, oli Kaisa, joka oli sanonut miehille, että yläkerrassa on seksisessiot meneillään. Jatkoimme sitten saunalle pesulle ja sain pestä palkkioksi Katjan alapään. Siinä suihkuttelin häntä ja Kristiina saapui siskonsa ja Matiaksen kanssa myös paikalle. Johanna sanoi, että: ”Kun kerran Vesalla on hyvä pesuvauhti menossa, niin pesköön myös mut ja Kristiinan pillut samalla.”. Niin aloin heitäkin pesemään, ja oli samalla pakko hieman sormeilla kumpaakin naista. Johanna tuntui selvästi kosteammalta, kuin olisi saanut satsin sisäänsä. Kyselin sitten Kristiinalta, oliko hän saanut munaa? Hän kertoi, että Janne oli ollut Katariinan kanssa nussimassa, mutta oli sitten mennyt siskonsa huoneeseen ja Matias oli pannut heitä kumpaakin vuorotellen. Siinä oli olleet siskokset perseet pystyssä ja Matias oli painanut heitä takaapäin. Oli sitten lauennut Johannan pilluun. Mutta oli kuulemma ollut kuitenkin hyvä pano ja tehnyt sen, minkä pitikin. Kaisa oli tehnyt meille silla välin kalasoppaa ja kaikki söimme hyvällä ruokahalulla.

• Anonyymi
      UUSI

Ruokailun jälkeen lähdin lämmittämään meille saunaa ja hetken huoahtamaan. Kristiina tuli sinne kohta kanssani ja halasin ja suutelin häntä. Käännyin häntä kohti ja sanoin:” Minä rakastan sinua. Minulla on ollut ihanaa ja toivottavasti sinä ja te kaikki olette tyytyväisiä siihen, mitä minä ole teille antanut.”. Hän kertoi, että hän rakastaa minua ja on minusta ylpeä, ja kaikki ovat iloisia, että juuri minä olen hänen kanssaan, sekä ovat tyytyväisiä minuun. Päätin mennä pulahtamaan ja hetken uituani nousin laiturille, huomasin että muutkin olivat tulleet saunalle. Itsekseni ajattelin, että tämä ei ole todellista. Kolme, noin 25-vuotiasta miestä. Kolme noin 25-vuotiasta naista ja kaksi, alle 50-vuotiasta naista. Onko paratiisi maan päällä, vai mitä tämä on? Siinä istuskelimme, korkeintaan pieni pyyhe ympärillä. Puheensorina oli iloinen ja tunnelma korkealla. Kristiina kääntyi minua kohti ja kuiskasi korvaani:” Onko niin, että ainut, jota et ole pannut, on Johanna?”. Vastasin hälle, että:” Kyllä, mutta sillä ei ole mitään väliä, kun niitä ei voi sillä tavalla laskea. ”. Hän hymyili minulle ja antoi lentosuukon. Huulilta luin että asia järjestyy kyllä. Menin saunaan ja Johanna sattui tulemaan eteeni. Seurasin hänen kaunista takapuoltaan ja tuli kyllä niin siskonsa mieleen. Ja kyllä totesin, että äidin geenit on kyllä kummallakin tyttärellä. Siinä saunan lauteilla ollessamme, Johanna tarttui käteeni ja vei sen reidelleen. Kohta hiljaisuuden rikkoi Kristiinan kaunis ääni:” Saanen ehdottaa seuraavaa järjestelyä, kun isä ja Lasse ovat poissa. Janne nukkuu äidin kanssa, Matias nukkuu Katjan kanssa ja Vesa nukkuu Johannan kanssa. Käykö tämmöinen järjestely?”. Ensin laskeutui pieni hiljaisuus. Sitten alkoi yleinen iloinen puheensorina, joka muodistui lieväksi nauruksi ja kohta kaikui ääni, että kyllä se sopii. Ja tunnelma nousi jopa riehakkaaksi. Samalla Johanna otti kalustani kiinni ja alkoi runkkaamaan, kännyin häntä kohden ja aloimme suutelemaan. Samalla kokeilin hänen ihania isoja rintoja ja siirsin sitten hitaasti kättäni kohti hänen jalkoväliä. Samalla näin, kuinka Janne suuteli tätinsä kanssa ja Matias oli ottanut tyttöystävän tädin syliinsä. Samalla näin, kuin Kristiina oli nostanut jalat ylös ja hyväili pilluaan sormillaan. Toisella kädellä hyväili rintojaan ja Katariina katseli häntä vieressä, sormien ollessa omassa hävyssään. Katja rikki hiljaisuuden sanomalla:” Mennään ensin kaikki iltapalalle ja sieltä sitten huoneisiin.”. Niin siirryimme nopeasti sisälle nakuina, ja kukin söi mitä söi. Kaisa ja Janne siirtyi ensimmäisinä makuuhuoneeseen, ja hetken päästä saman tekivät Matias ja Katja. Kristiina ja Katariina sanoivat menevänsä jo ylös, laittakaa Vesa ja Johanna iltapala pois. Sen tehtyämme aloimme halaamaan siinä ja tokaisin Johannalle:” Mä oon nussinut jo tänään kaksi kertaa, kolmas kerta voi hieman kestää.”. Hän vain sanoi, että: ”Meillä ei ole mikään kiire, voidaan pitää kunnollinen esileikki. Tuolta kuuluu jo selvästi äidin ja Katjan huohotukset, jäädäänkö mekin tänne alakertaan antamaan heillekin ääni-iloa?”.

• Anonyymi
      UUSI

Siinä suudellessamme ja toisiamme hyväillessä alkoi kuulua toisesta huoneesta: ”Nuole, nuole, ime klitorista.”. Ja toisessakin huoneessa oli äänten mukaan päästy jo kunnolla panemisen makuun. Samassa Johanna polvistui ja alkoi ottamaan minulta suihin. Kyllä siinä alkoi väkisinkin kulli seisomaan, varsinkin, kun hän teki sen todella taitavasti. Hetken päästä nostin hänet ylös, suutelin suulle ja vein hänet istumaan sohvalle. Aloin imemään Johannan isoja rintoja, jossa oli nännit kovina. Hetken niitä imeskeltyäni, siirryin, samalla koko ajan suukotellen, vatsan ja navan kautta ihanalle posliinipillulle. Kieleni löysi klitoriksen ja sitä imeskellessäni hän huohotti.: ”Nuole, nuole Vesa, Nuole. Ime sitä klitorista. aah, mä laukeen.”. Kohta kuului toisen makuuhuoneen ovelta Kaisan ääni ja hän sanoi:” Tulkaa tänne meidän sängylle, on mukavampi kuin se sohva.”. Niinpä otin Johannan syliini ja kannoin hänet heidän makuuhuoneeseensa ja laskin sängylle. Toisella puolella Janne tökki kovaa kulliaan tätinsä sisään ja Kaisa suorastaan huusi. Suutelimme siinä Johannan kanssa ja olin juuri alkamassa panemaan häntä, kun kuulin äänen takaani. ”Väistykää hieman, mekin tullaan tänne ja pidetään kunnon joukkopano”. Sanoi Katja, tullessaan Matiaksen kanssa samaan sänkyyn. Niin siirryimme ja kaikki naiset makasivat selällään, ja me seisoimme sängyn reunalla ja aloimme nussimaan naisia siitä. katsoin, kuinka Kaisa heilutti päätään puolelta toiselle ja huohotti kuuluvasti. Oli jännittävää katsella, kun siinä makasi kolme naista, äiti, täti ja tytär, joita naitiin yhtä aikaa. Siinä he makasivat silmät kiinni ja ihanat rinnat heiluivat kaikilla ihanasti. Kaikki kolme näyttivät niin samanlaisilta, mutta Johanna oli vain hieman nuorempi painos. Kauniita he kaikki kolme olivat. Samalla alkoi Matias korahdella ja ampua lastia Katjan sisään. ”Oih. Anna koko lasti mun sisään, mäkin tuun!”, Katja huusi. Ja myös Janne huusi:” Täti, mä saaan!”, ja ruiski siemenet tätinsä pilluun. Samalla Kaisa huusi että:” Anna kaikki siemenet tädilles, mä rakastan spermaa mun pillussa!”. Samassa mäkin olin tulossa ja sanoin Johannalle:” Johanna, mäkin tuun!”, ja laskin koko satsin sisään. Johanna huusi samalla tulevansa:” Vesaa, mä laukeeen!” ja hän vispasi lantiotaan mua vasten ja katsoi mua laajentunein silmin, samalla haukkoen henkeään. Itse kukin rojahti toisen päälle. Muutaman sekunnin päästä aloimme suutelemaan Johannan kanssa. Kyllä oli tyydyttynyt olo. Katja lähti Matiaksen kanssa siitä toiseen huoneeseen, mutta minä jäin Johanna kainalossa nukkumaan Kaisan ja Jannen kanssa samaan sänkyyn. Kohta aloimme nauramaan, kun Kaisa tokaisi:” Täällä tuoksuu, että täällä on harrastettu seksiä. Ja kohta koko sänky on spermassa, kun meidän pilluista valuu sänkyyn. Täytyy aamulla vaihtaa lakanat.”. Johanna oli mun kainalossa ja kääntyi äitiään kohden kysyen:” Ollaanko me ihan pervoja, kun äiti ja tytär nussii samassa sängyssä ja toisella on kumppanina siskon poikaystävä ja toisella on siskon vävypoika. Ja samassa sängyssä on mukana panemassa myös äidin sisko, äidin vävyn kanssa?”. Hetken Kaisa oli hiljaa ja tuumasi:” Eihän se ihan normaalia ole, mutta eiköhän se kuitenkin ole heidän oma asia. Kun kaikki on siinä itse mukana, ketään pakottamatta ja kaikki on reilusti täysi-ikäisiä.”. ” Mutta ihanaa ja tyydyttävää se oli. Oli ihanaa nähdä,kun sisko ja oma tytär on samassa tilanteessa, saamassa kullia ja orgasmin kourissa.”. Kohta Kaisa nukahti ja havahduin, kun Janne nousi sängystä ja kuiskasi menevänsä Katariinan viereen. Ajattelin, että mikäs tässä nukkuessa. Kaksi kaunista naista samassa sängyssä alasti, ja kaikki tyydyttyneinä nukkuvat.

• Anonyymi
      UUSI

Aamulla havahduin, kun Kristiina vielä könysi sänkyyn neljänneksi. Siinä suukotellessamme Kaisa totesi : ”Huomenta kaikille rakkani. Jahas, nyt on Vesalla kolme alastonta naista sängyssä.”. Totesin siihen vain, että:” Juu. Voiko mies enempää toivoa. Mutta nyt ei kyllä taida heti olla yhdestä miehestä iloa teille.”. Samalla aloimme kuuntelemaan ääniä toisesta huoneesta. Sieltä kuului selvää huohotusta. Aloin nauramaan ja sanoin, että kyllä Matias on aikas sonni, kun on taas panemassa.”. Johanna lähti katsomaan ja hihkaisi ovelta: ” Juu. Siellä Matias panee Katjaa takaapäin. Mä en ainakaan heti pysty, kun pillu on vieläkin ihan kipeä.”. Naurahdin ja sanoin, että:” Kyllä mullakin on pallit tällä hetkellä aikas vaguumilla!”. Sekös nauratti Kristiinaa ja Kaisaa. Samassa Kaisa nousi ja sanoi menevänsä saunalle pillun pesulle. Jäimme siihen makoilemaan ja suukottelemaan Kristiinan kanssa. Kyselin, milläs fiiliksillä hän on. Hän sanoi, että: ”Oli aikas erikoista kuunnella Äidin ja tämän siskon, sekä oman siskon nussimista. ja vielä tietäen, että heitä on panemassa oma poikaystävä, siskon poikaystävä ja serkku. Oli pakko lähteä vakoilemaan teitä ja hiipiä katsomaan varovasti oviaukosta teitä. Katariina tuli siihen kanssa ja mun oli pakko alkaa hieromaan klitorista. Siirryin nopeasti omaan sänkyyn ja jatkoin itseni tyydyttämistä orgasmiin saakka. Ja arvaapa mitä? Katariina tuli samalla mun viereen ja alkoi myös hoitelemaan itseään. En ole koskaan nähnyt Katariinaa niin kiimaisena. katselimme toisiamme silmiin, kun laukesimme. Sitten hän kysyi, saako hän koskea mun tissiä, kun ei ole koskaan ennen koskenut toisen naisen rintaa, saati noin isoo rintaa. Annoin hälle luvan ja hän kokeili. En ole millonkaan ennen antanut toisen naisen kokeilla mun tissejä, mutta nyt se tuntui luonnolliselta. Sain luvan kokeilla myös hänen rintoja ja luvan imeäkin. En ole minäkään koskaan ennen koskenut, saati imenyt toisen naisen rintaa. Ne oli todella ihanat ja terhakat, vaikka ovatkin tosi pienet”. Sanoin, että:” Tiedän, ne on ihanat. Mutta kaikki rinnat on omalla tavallaan ihanat, oli ne minkä kokoiset ja näköiset tahansa. Ainakin näin miehen näkökulmasta. Mutta nyt täytyy mennä pesulle, tuletko kanssani? Mutta Millaista se oli koskea toista naista? Jäikö fiilistä, että voisit joskus koksilla seksiä naisen kanssa? ”. ”En osaa sanoa. Ei ollut mikään yök juttu, vaan ehkä pieni jännitys. Mutta en sano, että kokeilen lesboilua, mutta en myöskään sano, että en kokeile. ”. Kristiina kehui jäävänsä tähän vielä hetkeksi lepäämään. Niin nousin ja lähdin kävelemään saunalle aamupesulle ja uinnille.

• Anonyymi
      UUSI

Aamupalan jälkeen jäimme turisemaan porukalla siihen hetkeksi. Päätimme, että tänään ei tehdä mitään, kun on luvattu oikein kunnon hellepäivä. Nautitaan auringosta ja käydään pulahtamassa välillä veteen. Sovittiin, että pidetään kuitenkin jonkinlaiset uima-asut päällä, jos vaikka läheisen talon isäntä ajelee traktorilla pellolle heinähommiin, niin ei ihmettele mitään. Me miehet laitettiin uimahousut ja naiset laittoivat bikinit päälleen. Kristiina ne ihanan keltaiset, Johanna punaiset, Katariina tummanvihreät, Kaisa valkoiset narubikinit ja Katja beiget. Selvästi Kaisa ja Katja tiesivät, miksi pukivat tuommoiset bikinit päällensä. Sillä kun ne kastuivat, ne tulivat läpinäkyviksi, mikä tuli päivän aikana ilmi.
      Iltapäivällä päätimme Kristiinan kanssa, että lähdemme huomenna kotiin. Siinä samalla sovimme Kristiinan muuttavan minun asuntooni ja laittavansa omansa vuokralle. Rakentelimme siinä jo yhteistä lemmenpesää. Johanna ja Matias liittyi seuraamme, samoin kuin Janne ja Katariina. Naureskelimme, että ensi vuonna siinä onkin sitten Janne herra ja Katariina rouva. Että, malttavatkohan sitten tulla ensikesänä tänne, kun ovat menneet juhannuksena naimisiin. Ainakin siinä kehuivat tulevansa, kun on kunnon loma. Ja tämä on paras tapa rentoutua.

• Anonyymi
      UUSI

Yhteisessä ruokailussa sovittiin, että nuoriso pitää saunalla omat bileet. Kaisa ja Katja sanoi sen sopivan hyvin. Kumpikin tiesi, että kun miehet tulee reissusta, on kummallakin panetus kova. Eikä se heistäkään mitään vastenmielistä ole. Naureskellen kumpikin kertoi, että illalla saavat olla jalat auki ja perse pystyssä, kun ukot tulevat reissusta
      Tuon jälkeen menimme miehissä saunan lämmitykseen ja naiset lupasivat tuoda sinne jotain syötävää koko illaksi. Niinpä kokoonnuimme saunan pukuhuoneeseen ja nostimme maljat meille. Sovittiin, että käydään ensimmäisen kerran saunassa ja sen jälkeen pelataan pullon pyöritystä, TOTUUS VAI TEHTÄVÄ: tyyliin. Lauteilla istuessamme oli selvästi pientä jännitystä ja sovimme, että kukin pesee itsensä todella hyvin. Vaikka kyllä joku tuumasi, että täytyy takuulla pestä myöhemmin uudelleen. Sekös meitä nauratti, mutta siinä vuorotellen peseydyttyämme siirryimme pukuhuoneen puolelle ja vähän syötyämme päästiin itse asiaan. Tietysti pullo osui ensimmäisenä juuri minun kohdalleni. Valitsin totuuden ja Johanna kysyi, että. ”Mikä on ollut erikoisin kokemus täällä ollessa?”. Vastasin, että:” Ehkä kokonaisuus, kuinka avoimesti ja kauniisti te ja kaikki suhtaudutte seksiin ja siihen rakkauden määrään, mitä täällä on. Mutta yksittäinen erikoinen kokemus, kenties oli, kun nussin tyttöystävän äidin kanssa. se on ehkä ikimuistoisin hetki täällä.”. Niin peli eteni, kuka paljasti mitäkin ja kuka suuteli ketäkin. Välillä kokeiltiin tissiä ja sormeiltiin pillua. Jossain vaiheessa muun muassa Johanna paljasti, että olisi valmis kokeilemaan joskus tuplapanoa, toinen pillussa ja toinen perseessä. Ja samoin Katariina paljasti, että olisi joskus valmis kokeilemaan seksiä toisen naisen kanssa. Pelin loppupuolella, kun olimme kaikki alkamassa taas panemaan, päätin että teen vielä yhden paljastuksen: ”Saanen sanoa vielä yhden totuuden, eli paljastuksen? Kristiina, tuletko vaimokseni? Mennään hakemaan kihlat ensiviikolla!”.

• Anonyymi
      UUSI

Kristiina suorastaan hyökkäsi kimppuuni ja aloimme halaamaan ja suutelemaan kiihkeästi. Muut ympärillä hurrasivat ja taputtivat kovaa. Siinä suutelemisen lomassa mulla oli kalu tosi kovana, eikä asiaa helpottanut, kun kiihkeä nainen hieroo alapäätään sitä vastan. Kristiina irrottautui, katsoi silmiini ja sanoi minulle:” Haluaisitko kihlajaislahjaksi olla mukana toteuttamassa mun siskon toivetta tuplapanosta, jos hän kelpuuttaa sinut?”. Olin vain, että OHOH! Ny en tiennyt, miten suhtautua asiaan. Käännyin katsoman Johannaa ja hän hymyili vienosti, mutta näki selvästi ajattelevan asiaa. Mutta sanoin Kristiinalle, sen paremmin ajattelematta:” Voisin olla innokas kokeilemaan. Haluaisitko sinä sitten mun lahjana harrastaa Katariinan kanssa naisten välistä seksiä, jos hän haluaa kokeilla lesboilua?”. Katariinalla oli punaposkilla ja hän hymyili sievästi. Kristiina kääntyi hieman epäröiden häntä kohti ja kysyi vain: ”Haluatko?”. Kohta he halasivat keskenään. Kyyneleet valuivat molempien poskipäillä ja kumpikin kehui olevansa onnensa kukkuloilla. ” En ole ennen juurikaan ajatellut, että voisin kuvitellakaan harrastavani seksiä naisen kanssa. ” Kristiina sanoi, ”Mutta jos ensimmäinen kerta pitää tapahtua, tulee sen tapahtua juuri Katariinan kanssa.”. Katariina puolestaan kertoi haaveilleensa kokeilla seksiä naisen kanssa jo jonkin aikaa. Samalla Kristiina kysyi siskoltaan:” Voisitko Johanna kuvitella, että Vesa olisi se toinen mies, joka harrastaa kimppakivaa kanssasi. ”. ”Tottakai. Olisi ihana, että se tapahtuu tästä meidän porukasta.”. Samalla hetkellä Kristiina heitti kysymyksenä, että: ”Mites, kun Janne on nyt ns. kolmas pyörä. Mites hän?”. Jannelta tuli, kuin tykin suusta: ”Älkää huoliko. Mä voin ihan hyvin katsella sivusta kolmen kimppaa ja runkkailla vieressä.”. Päätimme kuitenkin porukalla, että mennään yläkertaan. Ensinnäkin kumpikin porukka saa hieman omaa rauhaa ja toiseksi, ei välttämättä ole kiva, jos vanhukset tulee saunalle ja he näkevät, että yksi saa kahta munaa yhtä aikaa. Niin kiiruhdimme sisälle, Kristiina ja Katariina hänen ja Jannen huoneeseen. Me neljä mentiin sitten Johannan ja Matiaksen huoneeseen. Matkalla kuulimme alakerrasta, kuinka Kaisa ja Katja saivat kullia kunnolla. Kyllä oli sellaiset äänet, että ei olut tosikaan. Mutta niin nousimme portaat ylös, annoin Kristiinalle kunnon suudelman ja toivotin mukavaa iltaa. Samoin hän kehotti meitä pitämää Johannaa hyvänä ja nauttimaan.

• Anonyymi
      UUSI

Vetäydyimme huoneeseen. Siinä seistessämme Matias alkoi suutelemaan Johannaa ja itse siirryin varovasti Johannan taakse. Janne istui sängyn vieressä olevaan nojatuoliin ja katseli meitä hymyillen samalla. Kosketin varovasti Johanna selkää ja riisuimme hänen yltään kylpytakin Matiaksen kanssa. Hän takuulla tunsi seisovan kaluni ihania pakaroitaan vasten ja hän teki pientä pyörivää liikettä kaluani vasten. Otin hänen korvansa huulieni väliin samalla kuiskaten, että: ”Ajattele, saat kohta kahta miestä yhtä aikaa ja olet takuulla täys.”. Hän huoahti, Matias lopetti suutelemisen ja alkoi imeä vasenta tissiä. Johanna käänsi päätään taaksepäin ja pääsin suutelemaan hänen kaulaansa. Samalla siirsin käteni oikean rinnan päälle. Tunsin kädessäni kiinteän ja täyteläisen rinnan, sekä siinä oleva nänni kovettui käsittelyssäni. Samalla huomasin, että Matias oli siirtänyt toisen kätensä Johannan pillulle ja hieroi häntä. ”Mennään sängylle”. Johanna sanoi. Menimme makaamaan, Johanna keskelle, Matias oikealle puolelle ja minä vasemmalle. aloimme molemmat imemään rintoja ja Johanna huohotti jo selvästi. Liikutin sormiani alaspäin ja kohta sormeni tavoitti, ah, niin ihanan ja märän pillun. Työnsin kahta sormea sisälle ja peukalolla hieroin klitorista. Samalla Matias alkoi liikkumaan alaspäin ja itse otin käteni pois. Niin hän alkoi nuolemaan tuota kaunista pillua ja itse nousin polvilleni Johannan viereen ja annoin kullini hänen imettäväksi, samalla hieroen hänen uhkeita rintojaan. Väliin Johanna tokaisi jalkovälissään touhuavalle Matiakselle, että: ”Lämmittele varovasti mun peppureikää varovasti sormella.”. Ja kohta hän sanoi minulle: ” Mene sinä Vesku makaamaan siihen. Tuun sun päällesi, että pääsen ratsastamaan sun kalulla. Niin menin makaamaan siihen ja tuo jumalainen, tyttöystäväni lähes kopio kaunotar, istui pystyssä olevan kaluni päälle. Samalla tunsin, kuinka Matiaksen sormi teki työtään välilihan toisella puolella. Kohta Johanna sanoi: ”Odottakaa hetki, Vesa pysy paikallasi, Matias, tule varovasti mun peppuun”. Samalla Johanna aukoi suutaan ja hengitti raskaasti. Hän nousi hieman ylöspäin, että tuskin pysyin sisällä. Samalla tunsin , että välilihan toisella puolella alkoi liike lisääntymään ja itse tunsin kireyden lisääntyvän.” Varovasti, varovasti, älä työnnä kovempaa.”. Samalla Johanna istui alemmaksi. Kohta tunsin, kuinka liike Johanna perseessä lisääntyi. Samalla Johanna lantionliike pikkuhiljaa lisääntyi. Itsekin aloin hissukseen nostelemaan lantiota alta ylöspäin. Samalla otin Johannan kauniista rinnoista kiinni. Suutelin häntä suulle ja siitä sitten otin rinnat suudellakseni niitä ja ottaa ihanat nännit suuhuni. Kohta Johanna jo huohotti: ”Aah, aah, ihanaa, ihanaa. On ihan täysinäinen olo”. Samalla Matias korahteli ja kertoi, että kohta on mälli lähdössä. ”Älä vielä. antakaa mun tulla ensin.” Johanna huusi. Matias näki Johannan kanssa Jannen runkkaavan siinä ihan tosissaan. Samalla Johanna lähes huusi: ”Janne, tuu tähän ja anna mulle munaa suuhun”. Niin Janne tuli ja antoi kaluna Johanna suun eteen. Oli ällistyttävää nähdä, kuinka miehen kalu oli ihan silmien edessä ja nainen imi sitä kiihkeästi. Mulla alkoi olemaan jo todella lähellä laukeaminen. Sanoin siitä ääneen ja Johanna käski odottaa. ” Vaihdetaan paikkoja, että Vesa laukeaa mun rinnoille. Ja haluan sitten, että Janne tulee mun suuhun. Matias saa laskea lastinsa mun perseeseen.”. Niin vaihdoimme paikkoja siten, että Johanna ja Matias olivat sivuttain Jannen kalu suussaan. Samalla minä aloin ruikkimaan lastia niille isoille, ja ah niin kiinteille, ihanille rinnoille. Niin Janne myös korahti ja laukesi Johannan suuhun, että osa valui poskille. Matias lykki vielä ja kohta hänkin alkoi nykimään, kun laukesi sen kauniiseen perseeseen. Kohta makasimme siinä voipuneina ja täysin tyydytettyinä. Hengitystä tasailimme ja huohotuksen lomassa kuului Johannan pieni nyyhkytys ja kyynelehtiminen. Oli kuulemma ennätysihanaa ja uskomattomampaa kuin oli ikinä osannut edes kuvitella. Kohta nauru valtasi meidät kaikki. Samalla aloimme kuuntelemaan ääniä alakerrasta. Siellä Kaisa ja Katja saavan munaa ihan tosissaan. Oli semmoiset seksin äänet ja kiljahdukset, että ei ollut tosikaan. Siis herrat olivat saapuneet Turun reissusta. Lähdimme käymään äkkiä saunalla pesulla ja sieltä rojahdin suoraan omaan sänkyyn. Kristiina saapui samalla ja käpertyi kainalooni. Pusut vaihdettuamme nukahdimme toistemme kainaloon.

• Anonyymi
      UUSI

Aamulla heräsimme ja toivottelimme toisillemme hyvää huomenta. Suudelmien lomassa aloimme kertomaan edellisillasta. Aloin kertomaan Kristiinalle, kuinka olimme ensin hyväilleet Johannaa Matiaksen kanssa. sen jälkeen Johanna tuli mun päälle ja Matias oli alkoi panemaan häntä peppuun. Kerroin myös, kuinka Janne oli otettu mukaan ja Johanna otti häneltä samalla suihin, ja kuinka laukesin sitten Johannan rinnoille. päätin että en kysele Kristiinalta mitään, jos vaikka olikin ollut pettymys. Mutta kohta hän alkoi kertomaan, ensin varovasti, mutta kohta jo iloisesti ja onnesta hehkuen. ”Olimme ensin hissukseen sängyllä vierekkäin. ensin katselimme toisiamme silmiin ja hitaasti otimme toisiamme kädestä kiinni. Sitten käännyimme toisiamme vastaan ja tuijotimme hetken toisiamme. Hitaasti lähestyimme ja aloimme suutelemaan toisiamme. Siirsin kättä hänen pienille rinnoille ja hän otti mun omani käsittelyynsä. Siirsin varovasti kättäni Katariinan jalkojen väliin ja se olikin uskomattoman lämmin. Varovasti aloin työntämään yhtä sormea todella kireään pimppiin. Samoin hän siirsi sormensa mun sisään ja minä oli jo aivan märkä. Käänsin hänet selälleen ja suutelin häntä suulle. Aloin siirtymään pienten rintojen kautta, joita hetken imeskelin, kohti napaa ja siitä alas hävylle. Tuo maku yllätti minut. Se oli todella ihanan makuista ja suorastaan kiihko nousi sisälläni. Itselläni pillu suorastaan huusi ja kun kokeilin omaa pilluani sormella, se suorastaan valui märkyyttä. Katariina haroi hiuksiani ja vispasi lantiotaan mun kasvoja vasten. Samalla hän kuiski: ” nuole, nuole, mä laukeen.”. Samalla hän korahti ja suusta kuului.” Aah, aah.” Hetken huohahdettua nousin hänen jalkovälistä ja käännyin selälleni. Katariina vuorostaan otti mun tissit käsittelyyn ja siirtyi sitten mun jalkoväliin vuorostaan nuolemaan. Kun kieli tavoitti häpyni ja erityisesti mun klitoriksen, olin ihan taivaassa. Välillä kieli seikkaili kunnolla häpyhuulien välissä ja lipoi suorastaan mun pillua ja sen märkyyttä pois. Kun hän otti mun paisuneen klitoriksen huuliensa väliin ja alkoi suorastaan imemään sitä, mä räjähdin ja olin kuin taivaassa. Hetken siinä huohotuksen ohessa makoiltuamme ja suutelimme toisiamme. Päätimme kääntyä vielä kuusysiin. Katariina nousi sitten siitä päälleni ja aloimme nuolemaan toisiamme uudestaan. Ihailin sitä Katariinan kaunista häpyä ja kun hän alkoi sormeilemaan ja sitten nuolemaan minua, oli munkin pakko työntää kieleni tuohon ihanaan vakoon. Kohta näännyimme ja alomme hieromaan pilluja toisiamme vasten. Oli ihanaa hinkata niitä ja kohta jo laukesimme yhtä aikaa ja olimme hämillämme onnesta. Oli todella tyydyttynyt ja hyvä olo. Lämpö oikein vyöryi lävitseni.”
      Kohta nousimme ylös ja puimme arkivaatteet päällemme. Aloimme pakkaamaan samalla tavaroita ja suunnitella lähtemistä kohti kotia. Lähdimme käsikynkkää rappusia alas aamupalalle. Siellä oli Janne ja Katariina saapunut ja kertoneet jo Kaijalle ja Hannulle, sekä Katjalle ja Lassella, että olimme päättäneet mennä kihloihin. Tuleva anoppi otti syleilyynsä, suuteli suulle ja kyynelten lomassa onnitteli meitä. Tuleva appiukko halasi kanssa, otti jämäkän otteen kädestä ja kättelyn lomassa onnitteli ja toivotti tervetulleeksi sukuun. kerroin että heti huomenna menemme hakemaan kihlat ja kun Kristiina valmistuu lääkäriksi, menemme vihille. Myös Katja ja Lasse onnitteli meitä. Kättelimme Lassen kanssa kunnolla ja sen jälkeen Katja otti syleilyyn ja suuteli minua. Samalle Johanna ja Matias tuli alas ja alkoi yleinen keskustelu meistä ja muistakin asioista. Naurun remakan keskellä Hannu muisti ja kiitti meitä, siis minua, Matiasta ja Jannea, että olimme pitäneet heidän rouvistansa hyvää huolta, kun hän Lassen kanssa oli reissussa. Olivat kuulemma Kaisa ja Katja olleet tyytyväisiä ja heitä oli pidetty todella hyvänä. saadaan kuulemma toistekin pitää heille seuraa. Niin pakkasimme tavarat autoomme ja lähdimme kohti kotia. onnellinen sulhasmies oli tyytyväinen, kun oli saanut tutustua näin mahtavaan perheeseen ja oli heti, kuin perheenjäsen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      76
      5854
    2. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      287
      5400
    3. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      98
      4081
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      52
      2870
    5. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      22
      2537
    6. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      119
      2060
    7. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      47
      2010
    8. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      99
      1747
    9. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      72
      1281
    10. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      158
      1133
    Aihe