Mistä ukkomies saisi seksiä mieheltä?

Moi, sanokaas mistä naimisissa oleva mies saisi seksiä toiselta mieheltä?

Itse olen tyytyväin vaimon kanssa ja hänen kanssaan harrastetaan seksiä, mutta itse olen kuitenkin kääntynyt biseksin puoleen ja on ruvennut muna kiinnostamaan. Niin mistä tällainen vanhan liiton mies saisi munaa?

39

1400

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Missä olet?

• Toki uskon tuon? Olet vajakki ja pahasti,

• Anonyymi
        Espoo65 kirjoitti:

Toki uskon tuon? Olet vajakki ja pahasti,

Kyllähän te vajakit toisenne tunnistatte.

• Anonyymi

Miten yhteyttä Espoo65 ?

• Anonyymi kirjoitti:

Miten yhteyttä Espoo65 ?

kamik&meiliboxi.fi

• Pks, kiinnostaisi. Oon 44v mies

• Anonyymi

Kiinnostava juttu, ja yhä yleisempi mitä tutummaksi asiaa tuodaan ja aiheesta puhutaan. Ja nimenomaan aviosuhteissa eläville taii eronneille.

Mutta kivasti kerrottu, jopa peittelemättömän avoimesti! Hyvä!
      Itse varttuneempaa ikää ja homoseksuaalinen mutta joku bi-tyypin mies kiinnostaa kyllä, joka osaa hyvin "hommansa" esim. seksuaalisesti jne..

Millainen mies ja henkilö "vanhanliiton" ( avioliittoko) miestä kiinnostaa?

• Anonyymi

Osoite kehiin niin tulen työntämään

• Anonyymi

Olen pohjoissuomesta ja minuakin on alkanut kiinnostaa miltä toinen mies tuntuisi. Haluaisin tavata juuri kaltaisesi tyypin.

• Anonyymi

M55 kiinnostas kans toisen kullia kokeilla,oulun seutu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

M55. Olen edellisen kommentin kirjoittaja. Miten voisimme sitten tavata? Haluaisin myös kokeilla munaa ja voin sitä myös antaa. Tämän haaveen kanssa eläjiä on nyt niin paljon, että joku tapa pitäisi olla löytää toisemme. M48.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muna kiinnostaa, saisit kokeilla!

• Anonyymi

Samat ajatukset täälläkin. Muna ruvennut kiinnostamaan, mutta ei ole sattunut kohdalle, että pääsis kokeilemaan.

• Anonyymi

Kiinnostaa miltä toisen muna tuntuu, koiteltas toisiamme ja muutakin?
      Kiinnostus on, kokemusta ei kiihottavaa, kun kaksi kokematonta tapaa, olen 70v

• Ota yhteyttä . Olen 64 v bi mies

• Kik:tapani55

• Anonyymi

No vähän samoilla linjoilla, vois olla joskus kiva kokeilla. Vastaa jos jos kiinnostaa.🙂

• Anonyymi

Sopiiko sähköposti?

• Anonyymi

No täältä, tai en tiedä. Itseä kiinostanut aina. On vaan jäänyt ujouttani. Taitais olla korkein aika kokeilla. Ennen kun kalmiston janne korjaa. Ota yhteyttä. Nimim.EA.

• Anonyymi

Sama , mutta ota yhteyttä. Kehittellään jotain.
      Käydään aluksi vaikka "kalassa" miksei metsällä syksymmällä🫠

• Anonyymi

Sopiiko sähköposti?

• Koska mennään kalaan.
        Onko sulla mökki?

• Anonyymi
        Jukka390 kirjoitti:

Koska mennään kalaan.
        Onko sulla mökki?

Jaahas, kalaan menoako se persenainti ja suikkarit on "peitenimiltään"?!

Sen voi sina rehellisesti ja hyvillä mielkn ilman tunnon tuskia kertoa vaimoillekin!
        "MENEN KAVERIN KANSSA KALAAN."...KUN kala tsmai usesat ei tuu mieheen!

Hehehe...
        😂✌️👆

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sopiiko sähköposti?

Sopii

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaahas, kalaan menoako se persenainti ja suikkarit on "peitenimiltään"?!

Sen voi sina rehellisesti ja hyvillä mielkn ilman tunnon tuskia kertoa vaimoillekin!
        "MENEN KAVERIN KANSSA KALAAN."...KUN kala tsmai usesat ei tuu mieheen!

Hehehe...
        😂✌️👆

Joo kuulkaas kaverit. Kalastus on tosi miesten hommaa.lampi voipi olla ajoittain jäässä. Siinäpä äherrät lyhyen talvisen päivän kairoines. Vittu kun siihen avaat eväsrepun, huomaat että akan perkele on täyttänyt reppunysän juur edellsenä viikonloppuna tyhjentyneillä kalja purkeilla. Akka voi tosiaan olla niinkin vittumainen, varsinkin jos et ole suoriutunut viikonlopun pano velvoiitteesta. Ja annahan olla, varsikin jos tulit liian aikaisin kotiin, eikä akka ehtinyt raivata kaikkia rakastajan käynnin jälkiä. Tihkuiko vielä naapurin spermat pyllystä? Kenties.

• Anonyymi

Kannattaa jutella vaimon kanssa mieltymykset ettei vaimo saa ulkopuolelta tiedon miehen haaveista toiseen mieheen .
      Voi mennä muuten lusikat jakoon

• Anonyymi

No just'kuule otin illalla saunan päälle vaimon kaa puheeksi. Ei tullu luuvitosta tauluun. Sanoi että voisi olla jännä kokeilla, hänkin voisi kuulema olla mukana, ainakin katselemassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No just'kuule otin illalla saunan päälle vaimon kaa puheeksi. Ei tullu luuvitosta tauluun. Sanoi että voisi olla jännä kokeilla, hänkin voisi kuulema olla mukana, ainakin katselemassa.

Hyvä että uskallat tunnustaa.
        Toisin kuin Niuvan niemen spede.

• Anonyymi

No silloin ei tarvii ostaa ainakaan kovin paljon uutta, jos heput lyö hynttyyt yhteen ja perustavat keskenään uudisperheen kahdestaan!?
        Great! Lykkyä pyttyyn!

• Anonyymi

Kuulostaa ihan omalta ajatukselta, vaimolta saan seksiä milloin vaan, mutta mies ollut jo vuosia mielessä, sopivaa vaan en ole löytänyt. Um60+ Nurmijärven liki.

• Anonyymi

Kiinostaisko "nelinpeli" Esim saunaillan merkeissä?on tilaa majoittua jos tuutte kylään. Pelkkä mieskin käy jos olet valmis panemaan meitä molempia.
        EA.
        Ps, Nurmes

• Anonyymi

Esim. seksitreffit, alaston suomi tai livechat.

• Anonyymi

Ohho...sulla movet kanavat käytössä ja vielä tämä.
        Mä en jaksaisi olla tyrkyllä noin... jos tulokset +- 0 ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä en jaksaisi olla tyrkyllä noin... jos tulokset - 0 ?

Ka sehän on sun ongelma, älä kommentoi , ellei aihe itseä kiinosta. Anna meidän "pervojen"hoidella omat juttumme aivan omissa ympyröissämme. Ei kuule tulla sun rauhaa häiritteen, älä sinäkään meidän🤪

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä en jaksaisi olla tyrkyllä noin... jos tulokset - 0 ?

Jos viittasit tuohon edelliseen "Esim. seksitreffit, alaston suomi tai livechat", niin ei se kerro sitä, että hakisin sieltä ketään. Nyt vaan aloittaja kysyi, mistä voisi löytää seuraa. Tässäkin paikassa on sinunlaisia heikkolahjaisia ja vajaaälyisiä, niin siksi seuran etsiminen on haastavaa yleisellä tasolla.

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!

Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja
      Maailman menoa
      29
      13865
    2. Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour

(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa
      Maailman menoa
      154
      5461
    3. Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu

Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu
      Maailman menoa
      199
      5086
    4. SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"

Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei
      Maailman menoa
      85
      4240
    5. "Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana

Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste
      Maailman menoa
      87
      3551
    6. Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä

Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa
      Maailman menoa
      109
      3058
    7. HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!

Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.
      Maailman menoa
      12
      2902
    8. Vanhat miehet eivät muista

Niinistö muistaa vain Marinin hölmistyneen ilmeen, mutta ei miksi möllötti sen näköisenä. Vanhanen taas ei muuten vaan
      Maailman menoa
      12
      2521
    9. Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta

Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan
      Maailman menoa
      39
      2507
    10. Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?

Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua
      Maahanmuutto
      279
      2086
    Aihe