Moi, sanokaas mistä naimisissa oleva mies saisi seksiä toiselta mieheltä?
Itse olen tyytyväin vaimon kanssa ja hänen kanssaan harrastetaan seksiä, mutta itse olen kuitenkin kääntynyt biseksin puoleen ja on ruvennut muna kiinnostamaan. Niin mistä tällainen vanhan liiton mies saisi munaa?
Mistä ukkomies saisi seksiä mieheltä?
32
830
Vastaukset
Missä olet?
- Anonyymi
Espoo65 kirjoitti:
Toki uskon tuon? Olet vajakki ja pahasti,
Kyllähän te vajakit toisenne tunnistatte.
- Anonyymi
Miten yhteyttä Espoo65 ?
Pks, kiinnostaisi. Oon 44v mies
- Anonyymi
Kiinnostava juttu, ja yhä yleisempi mitä tutummaksi asiaa tuodaan ja aiheesta puhutaan. Ja nimenomaan aviosuhteissa eläville taii eronneille.
Mutta kivasti kerrottu, jopa peittelemättömän avoimesti! Hyvä!
Itse varttuneempaa ikää ja homoseksuaalinen mutta joku bi-tyypin mies kiinnostaa kyllä, joka osaa hyvin "hommansa" esim. seksuaalisesti jne..
Millainen mies ja henkilö "vanhanliiton" ( avioliittoko) miestä kiinnostaa?- Anonyymi
Osoite kehiin niin tulen työntämään
- Anonyymi
Olen pohjoissuomesta ja minuakin on alkanut kiinnostaa miltä toinen mies tuntuisi. Haluaisin tavata juuri kaltaisesi tyypin.
- Anonyymi
M55 kiinnostas kans toisen kullia kokeilla,oulun seutu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
M55. Olen edellisen kommentin kirjoittaja. Miten voisimme sitten tavata? Haluaisin myös kokeilla munaa ja voin sitä myös antaa. Tämän haaveen kanssa eläjiä on nyt niin paljon, että joku tapa pitäisi olla löytää toisemme. M48.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muna kiinnostaa, saisit kokeilla!
- Anonyymi
Samat ajatukset täälläkin. Muna ruvennut kiinnostamaan, mutta ei ole sattunut kohdalle, että pääsis kokeilemaan.
- Anonyymi
Kiinnostaa miltä toisen muna tuntuu, koiteltas toisiamme ja muutakin?
Kiinnostus on, kokemusta ei kiihottavaa, kun kaksi kokematonta tapaa, olen 70v - Anonyymi
No vähän samoilla linjoilla, vois olla joskus kiva kokeilla. Vastaa jos jos kiinnostaa.🙂
- Anonyymi
Sopiiko sähköposti?
- Anonyymi
No täältä, tai en tiedä. Itseä kiinostanut aina. On vaan jäänyt ujouttani. Taitais olla korkein aika kokeilla. Ennen kun kalmiston janne korjaa. Ota yhteyttä. Nimim.EA.
- Anonyymi
Sama , mutta ota yhteyttä. Kehittellään jotain.
Käydään aluksi vaikka "kalassa" miksei metsällä syksymmällä🫠- Anonyymi
Sopiiko sähköposti?
- Anonyymi
Jukka390 kirjoitti:
Koska mennään kalaan.
Onko sulla mökki?Jaahas, kalaan menoako se persenainti ja suikkarit on "peitenimiltään"?!
Sen voi sina rehellisesti ja hyvillä mielkn ilman tunnon tuskia kertoa vaimoillekin!
"MENEN KAVERIN KANSSA KALAAN."...KUN kala tsmai usesat ei tuu mieheen!
Hehehe...
😂✌️👆 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sopiiko sähköposti?
Sopii
- Anonyymi
Kannattaa jutella vaimon kanssa mieltymykset ettei vaimo saa ulkopuolelta tiedon miehen haaveista toiseen mieheen .
Voi mennä muuten lusikat jakoon - Anonyymi
Kuulostaa ihan omalta ajatukselta, vaimolta saan seksiä milloin vaan, mutta mies ollut jo vuosia mielessä, sopivaa vaan en ole löytänyt. Um60+ Nurmijärven liki.
- Anonyymi
Esim. seksitreffit, alaston suomi tai livechat.
- Anonyymi
Ohho...sulla movet kanavat käytössä ja vielä tämä.
Mä en jaksaisi olla tyrkyllä noin... jos tulokset +- 0 ?
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as983752Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna343234- 603199
- 622993
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)682874Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.672809On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632514Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802321- 452162
- 692158