Tietääkö ne isit ja äidit, että teidän jäkeläiset ketkä rällää yö kaudet keskustassa,toimivat huume kuriireina? ja itse ajelevat pöllyssä myös,aineita välittää kotiin kuljetuksiin eräs pariskunta keskustan tuntumasta
Huume kuriirit
21
1555
Vastaukset
- Anonyymi
mistä tämän pariskunnan tunnistaisi jotta osaa varoa?
- Anonyymi
nimiä näkyviin jos on varma tieto
- Anonyymi
Kova on väite. Velvollisuutesi ilmoittaa poliisille. Perätön vihjailu täällä on myös rikos. ( ..ilmiannon voi tehdä myös nimettömänä ) ..vihjailu täällä ei johda mihinkään !
- Anonyymi
Ei Kainuussa ole huumeita tarjottavana.
- Anonyymi
Onko pariskunnalla kenties useampi koira?
- Anonyymi
Ennen oli pilottitakki ja suzuki pv. Nykyisin on räppilippikset ja toisenlainen pv.
- Anonyymi
useampi vanhempi pariskunta joka myy
- Anonyymi
Ei ole myynnissä kuin Kajaanissa.
- Anonyymi
Jostain syystä pikkupoikien sauhuttelu haisee samalle kuin polttas vanhaa saunavastaa ...eikai vaan natiaiset polta ..
- Anonyymi
Tuo kiviporalta kuulostava köröttelijä voisi hankkia kartan että osaisi mennä kotiinsa kun epätoivon vimmalla yrittää löytää sinne. Jospa isukki ja äitykkä kuulisivat muitten kyläläisten tavoin tuon etsimisen äänen ja pelastaisivat poloisen pojan pimeästä harhailemasta.
- Anonyymi
niinpä,ennenkuin ajaa harhaan kiehimänjokeen
- Anonyymi
Hauska kommentti....kaikesta huolimatta....Kouluun pojat menossa....puolille öin siellä porukka vartoo jotain... Hei nyt on LOMA ovet lukossa ,opet lomalla,
- Anonyymi
Voe voe eläinrakas pariskunta ilosesti somettaa ja myy huumeita
- Anonyymi
Ei kääpiöllä ja #anniina-alaviivalla" ole koiria,ite ne kyllää ohoo ja räksyttää
- Anonyymi
Ilmoittakaa heti poliisille, jos nuo huumeita myyvät elukat ovat tiedossa.
- Anonyymi
Kaasukammioon kaikki huumekauppiaat
- Anonyymi
Antaa vaan myydä .
- Anonyymi
PV Suzukilla on helppo kuljettaa huumenyssyköitä...
- Anonyymi
Luulisi vanhempien ihmettelevän, kun lapsilla on ylimääräistä rahaa...
- Anonyymi
Ozzyn näköinen nainen ja kääpiö autolla
- Anonyymi
Joko Paltamossa peukutettaan?????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943692
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli453084Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.912661Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572390- 612378
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172327- 1232266
Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212244Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212193- 642070