Tietääkö ne isit ja äidit, että teidän jäkeläiset ketkä rällää yö kaudet keskustassa,toimivat huume kuriireina? ja itse ajelevat pöllyssä myös,aineita välittää kotiin kuljetuksiin eräs pariskunta keskustan tuntumasta
Huume kuriirit
24
2106
Vastaukset
- Anonyymi
mistä tämän pariskunnan tunnistaisi jotta osaa varoa?
- Anonyymi
nimiä näkyviin jos on varma tieto
- Anonyymi
Kova on väite. Velvollisuutesi ilmoittaa poliisille. Perätön vihjailu täällä on myös rikos. ( ..ilmiannon voi tehdä myös nimettömänä ) ..vihjailu täällä ei johda mihinkään !
- Anonyymi
Ei Kainuussa ole huumeita tarjottavana.
- Anonyymi
Onko pariskunnalla kenties useampi koira?
- Anonyymi
Ennen oli pilottitakki ja suzuki pv. Nykyisin on räppilippikset ja toisenlainen pv.
- Anonyymi
useampi vanhempi pariskunta joka myy
- Anonyymi
Ei ole myynnissä kuin Kajaanissa.
- Anonyymi
Jostain syystä pikkupoikien sauhuttelu haisee samalle kuin polttas vanhaa saunavastaa ...eikai vaan natiaiset polta ..
- Anonyymi
Tuo kiviporalta kuulostava köröttelijä voisi hankkia kartan että osaisi mennä kotiinsa kun epätoivon vimmalla yrittää löytää sinne. Jospa isukki ja äitykkä kuulisivat muitten kyläläisten tavoin tuon etsimisen äänen ja pelastaisivat poloisen pojan pimeästä harhailemasta.
- Anonyymi
niinpä,ennenkuin ajaa harhaan kiehimänjokeen
- Anonyymi
Hauska kommentti....kaikesta huolimatta....Kouluun pojat menossa....puolille öin siellä porukka vartoo jotain... Hei nyt on LOMA ovet lukossa ,opet lomalla,
- Anonyymi
Voe voe eläinrakas pariskunta ilosesti somettaa ja myy huumeita
- Anonyymi
Ei kääpiöllä ja #anniina-alaviivalla" ole koiria,ite ne kyllää ohoo ja räksyttää
- Anonyymi
Ilmoittakaa heti poliisille, jos nuo huumeita myyvät elukat ovat tiedossa.
- Anonyymi
Kaasukammioon kaikki huumekauppiaat
- Anonyymi
Antaa vaan myydä .
- Anonyymi
PV Suzukilla on helppo kuljettaa huumenyssyköitä...
- Anonyymi
Luulisi vanhempien ihmettelevän, kun lapsilla on ylimääräistä rahaa...
- Anonyymi
Ozzyn näköinen nainen ja kääpiö autolla
- Anonyymi
Joko Paltamossa peukutettaan?????
- Anonyymi
Ei Kainuussa ole huumeita.
- Anonyymi
Tehkää ilmoitusta 112 vaikka nimettömänä > Poliisi tarkistaa vihjeet > pelastat mahdollisesti monen elämän!!! Huumeet Paltamosta pois!!!!
- Anonyymi
👍👍👍👍👍
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti24045281Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!3011223Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy17610821Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump369691Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla858498Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2236501Pirjo sanoi Esalle
Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok02850Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys282202- 321485
Koulu-uhkaus.
Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.261470