Et tarvitse uskontoa

Anonyymi-ap

Minkäänlainen uskonto, mielipide tai oppi ei pelasta ihmissielua. Tarvitaan Jeesuksen vastaan ottaminen. Se merkitsee uskoon tulemista. Joh. 3:3. ”Kaikille, jotka ottivat Hänet vastaan, Hän antoi voiman ja oikeuden tulla Jumalan lapsEt tarvitse uskontoa
iksi.” Joh. 1:12 ja 2 Kor. 6:1,2. ”Häntä haavoitettiin meidän rikkomustemme tähden, runneltiin meidän pahojen tekojemme tähden. Rangaistus oli Hänen päällään, että meillä olisi rauha, ja Hänen haavojensa kautta meidät on parannettu.” Jes. 53:5.

Uskontojen avulla et voi löytää pelastusta ja saavuttaa Jumalan mielisuosiota. Jumala on suunnitellut kokonaan toisenlaisen tien. “Jeesus sanoi: ”Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan tule Isän luo muuten kuin minun kauttani.” Joh.14:6.”Minä olen ovi. Kuka ikinä tulee sisälle minun kauttani, hän pelastuu.” Joh. 10:9.
Jeesus Kristus, Jumalan Poika, syntyi ihmiseksi kaksituhatta vuotta sitten. Hän kuoli sijaisuhrina ristillä, jotta saimme vapautua synnin siteistä. Jeesus ansaitsi uhrillaan meille ikuisen elämän.

Uskoon tulemisessa ihmisen henki (persoonallisuuden keskus) herää ja sinne tulee uusi Elämä Pyhän Hengen myötä. Siitä alkaa elämänyhteys ylösnousseen Jeesuksen kanssa: ”Joka ei synny uudesti ylhäältä, se ei voi nähdä Jumalan Valtakuntaa.” Joh. 3:3-5.”Jos joku on Kristuksessa, niin hän on uusi luomus; se, mikä on vanhaa, on kadonnut, katso uusi on sijaan tullut.” 2 Kor. 5:17. Vanhan ihmisen sisälle on syntynyt uusi luomus! Sellainen ihminen on uudestisyntynyt Pyhästä Hengestä. Tämä on kokonaan eri asia kuin jonkin uskonnon valitseminen. Joh.1:12.

Jeesus on elävä Henkilö, kuningasten Kuningas ja herrojen Herra! Hän ei ole uskonnollinen ideologia! Hän ei missään vaiheessa kehottanut seuraajiaan perustamaan uusia uskontoja, kirkkoja yms. Seurakunta olemme ME uskossa olevat ihmiset!
Uskonnon ja elävän uskon ero onkin siinä, että ihminen on uskontojen perustaja ja ylläpitäjä. Elävän uskon ja seurakunnan perustaja ja ylläpitäjä on Jumala. Uskonnot yrittävät hapuilla alhaalta ylöspäin. Elävä usko on syntynyt ylhäältä alaspäin. Se on ”usko, jonka Jeesus vaikuttaa”. Apt. 3:16.

Paholainenkin sallii erilaiset uskonnot. Se jopa käyttää niitä tarkoitusperiensä toteuttamiseen: pitämään ihmiset erossa oikeasta Jeesuksesta. Uskonto on asetettu ihmisten sydämissä sille paikalle, joka kuuluu Jeesukselle!
Uskonnot ovat KORVIKE ELÄVÄLLE USKOLLE.
Ihmiskunta jakaantuu kahteen eri ryhmään: Uskossa olevat, jotka ovat menossa Taivaaseen; ja uskosta osattomat eli synnin tilassa olevat, jotka menevät kadotukseen. Uskontojen jäsenyys ei muuta tätä tosiasiaa!

”Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu..” Mk. 16:16.

Uskosta osattomat eivät kuulu Jumalan seurakuntaan, vaikka kuuluvatkin jäseninä kirkkoihinsa.

Tänään voit saada syntisi anteeksi.
”Vaikka teidän syntinne ovat veriruskeat, tulevat ne lumivalkeiksi!” Jes. 1:18.

Voit sydämesi silmin katsoa kahden vuosituhannen taakse, ruoskittuun, vertavuotavaan, pahoinpideltyyn ja ristiinnaulittuun Jeesukseen ja pyytää Häneltä ääneen rukoillen näin:

– Jeesus! Sinä kärsit minun syntieni tähden! Anna anteeksi syntini! Kadun syntielämääni ja teen siitä nyt parannuksen. Otan vastaan Sinut Herrakseni! Annan Sinulle kaikkeni: henkeni, sieluni ja ruumiini! Tahdon viipymättä ottaa kasteen Sinun Nimeesi, Jeesus, minun Herrani! Tunnustan tästä lähtien Sinut julkisesti. Herrakseni! Aamen.

Apt. 2:38, 41.

29

154

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Jeesus sanoi että Juutalaiset ovat Saatanan lapsia jotka eivät uskoneet häntä.

• UUSI

Taisi olla fariseukset niitää, saatana synäkoogan edustajia.

• Anonyymi
        UUSI
        kotikuusi1 kirjoitti:

Taisi olla fariseukset niitää, saatana synäkoogan edustajia.

Harva kääntyi

• Anonyymi
      UUSI

Pelastumme sillä hetkellä, kun kuulemme, ymmärrämme, uskomme ja omalle kohdallemme vastaanotamme sen evankeliumin, että Jeesus sovitti verellään kaikkien kaikki synnit. Sen tajuaminen, että olemme helvetin ansaitseva syntinen omien tekojemme ja tekemättä jättämistemme takia, on se kääntymys, parannus. Uskoontulo on uudestisyntymä. Saamme Jumalan elävän pyhän hengen Aatamissa kuolleen henkemme tilalle, ja saamme iankaikkisen elämän. Uudestisyntymistään ei voi menettää. Jos voisimme menettää pelastumisemme omilla teoillamme, meistä jokainen menettäisi sen joka päivä monta kertaa.

Tässä tiivistettynä armon ajan evankeliumi, jonka Jeesus Paavalille paljasti. 1 Cor 15 (KJB):

Moreover, brethren, I declare unto you the gospel which I preached unto you, which also ye have received, and wherein ye stand;

2 By which also ye are saved, if ye keep in memory what I preached unto you, unless ye have believed in vain.

3 For I delivered unto you first of all that which I also received, how that Christ died for our sins according to the scriptures;

4 And that he was buried, and that he rose again the third day according to the scriptures:

• Anonyymi
        UUSI

How Christ died? Miten hän kuoli? Hän vuodatti verensä. Ilman verta ei ole syntien sovitusta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

How Christ died? Miten hän kuoli? Hän vuodatti verensä. Ilman verta ei ole syntien sovitusta.

Tämä Israelin joukkoteurastaja Netanjahu on vuodatellut verta aika ahkerasti. Sovittelee siis syntejä kivasti ?

• UUSI

Uskonto on vain opetus asia mitä opetetaan, siinä on prantamisen paikka koko suomen maalle. Perus kouluista on poissa esim: aamu hartaudet,miksi on poistettu?

• Anonyymi
        UUSI

Helvetti on todellista teille yliluonnollisessa rangaistusulottuvuudessa.
        Ja se on ikuinen kuten taivaspaikat

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Helvetti on todellista teille yliluonnollisessa rangaistusulottuvuudessa.
        Ja se on ikuinen kuten taivaspaikat

Helvetti on kerran todelista, sinne joutuville, kuulevat sanat mekä poiste kirtotut,joka on vamistettu saanalle hänen enkeleilleen, siellä ovat kaikki jota ovat kääntäneet selkänsä armolle, ykisn kertaisesti sanottu.

• Anonyymi
        UUSI
        kotikuusi1 kirjoitti:

Helvetti on kerran todelista, sinne joutuville, kuulevat sanat mekä poiste kirtotut,joka on vamistettu saanalle hänen enkeleilleen, siellä ovat kaikki jota ovat kääntäneet selkänsä armolle, ykisn kertaisesti sanottu.

Sadisti

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sadisti

Sana ole mikään sadisti, asiat-tapahtuva kuin ne on kirjoitettu Raamatun lehdilli, tämän ajan ihmiset ovat lopun ajan ihmisiä. Toiset otetaan toiset jäävä tänne.

Heidän loppunsa on kadotus. Vatsa on heidän jumalansa ja häpeä heidän kunniansa, ja he ajattelevat vain maallisia asioita. Fil, 3;19.
        Heidän rangaistuksenaan on ikuinen kadotus, ero Herrasta ja hänen voimansa kirkkaudesta,2.Tessa 1:9 tämäkö on sadistia!

• Anonyymi
        UUSI
        kotikuusi1 kirjoitti:

Se miten aivottomat hihhulit raiskaavat suomen kieltä kertoo kaiken siitä millä vammaisuuden asteella aina liikutaan. Huuhaahörhöjen houreet eivät koskaan edes hipaise oikeaa todellisuutta.

• Anonyymi
      UUSI

Tässäpä hyvä viesti ja tarpeeellinen myös tähän aikaan. Kannattaa kaikkien tehdä kuten aloitusviestissä sanotaan.

• Anonyymi
        UUSI

Käännytystyötä

• Anonyymi
      UUSI

"Ja että, kun tulen, Jumalani on nöyryyttävä minua teidän tykönänne, ja että joudun suremaan monen tähden, jotka ennen ovat synnissä eläneet eivätkä ole katuneet sitä saastaisuutta ja haureutta ja irstautta, jota ovat harjoittaneet" (2 Kor. 12).

Nämä Paavalin sanat saavat minut häpeämään!

Kun luen Paavalin sanat, se saa minut tutkimaan omaa toimintaani - ja minun on kysyttävä: "Olenko jättänyt pois jotain Jeesuksen saarnaamasta evankeliumista - parannuksen evankeliumista? Olenko käyttänyt saksia Raamattuuni ja poistanut Jeesuksen seuraamisen kalleimmat kustannukset? Olenko madaltanut Hänen standardiaan kertomalla ihmisille: 'Uskokaa vain niin pelastutte'?"

Vaadimmeko vielä raamatullista "Jumalan mielen mukaista murhetta" todellisen parannuksen teon todisteeksi? Vai johdammeko me massoittain kääntymättömiä ihmisiä väärään rauhaan? Olemmeko väärässä, neuvoessamme heitä, että kaikki mitä Jumala vaatii on se, että he sanovat : "Minä uskon sinuun, Jeesus"?

Olemmeko tehneet oikotien synnintunnon suhteen? Olemmeko me rientäneet tarjoamaan pelastusta niille, jotka eivät itse asiassa ole tehneet parannusta - niille, jotka eivät ole surreet pahoja tekojaan, jotka eivät ole nähneet suurta syntisyyttään, jotka ovat etsineet uskoa kätkeäkseen himonsa sen varjoon?

Kaikista synneistä on tehtävä parannus!

• Anonyymi
        UUSI

Et selviä vyyhdestä ikinä.

• Anonyymi
        UUSI

Ei minulla ole syntejä.

• Anonyymi
      UUSI

Irstauden rajoittamisessa tarvitaan.

• Anonyymi
        UUSI

Pyhä Henki ja itse kontrolli.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Pyhä Henki ja itse kontrolli.

Riittää ei uskovaisille jälkimmäinen.
        Omavastuu nääs

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Riittää ei uskovaisille jälkimmäinen.
        Omavastuu nääs

Et pysty voittamaan synnin orjuutta pelkästään itsekontrollilla.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Et pysty voittamaan synnin orjuutta pelkästään itsekontrollilla.

Osa ei kykene.

• Anonyymi
      UUSI

Uskonnot ja niiden opiskelu nimenomaan pitää uskon elävänä.

Sinun uskosi syntyy sinun päässäsi, sinun tiedoillasi.

• Anonyymi
        UUSI

Uskonto on huijausta. Elävän uskon kautta pelastutaan, ei rituaaleilla.

• Anonyymi
        UUSI

Raamattu elää toimikuntien harrastamien muutosten ansiosta.
        Mutta perupalikoita eivät voi muuttaa.

• Anonyymi
      UUSI

Missäpäin se jeesuksen vastaanotto sijaitsee, ja pitääkö sinne varata aika. Entä käyntimaksu ja meneekö myös toimistoveloitus ?

• Anonyymi
        UUSI

Aloita rukoillen.

• Anonyymi
      UUSI

Taivaspaikkaa tarjolla
      https://www.youtube.com/watch?v=LQfJxYNHO3I

• Anonyymi
      UUSI

Heikkolahjainen jälkeenjäänyt avaaja sönköttää että et tarvitse uskontoa ja sitten tuputtaa raivopäänä kristinuskoa. Mutta koskas hihhulien hörhöilyissä olisi jotain järkeä ja logiikkaa ollut. Säälittävää

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      151
      10954
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      52
      5240
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      45
      2443
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      30
      2143
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1711
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      42
      1554
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      30
      1241
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      35
      1176
    9. Daniel Nummelan linjapuhe 2025

Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo
      Luterilaisuus
      92
      935
    10. TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.

Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o
      Hindulaisuus
      317
      892
    Aihe