Heinäkuun ekan IS koviksen pääkuvan oleva kuva-arvoitus on onnistunut ja yksi ratkaisusana on toimiva.
https://www.sanaristikkofoorumi.net/wordpress/forums/topic/is-7-2027/?view=all#post-35845
IS Viikonloppu 5.-6.7.2025
19
206
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Minä luulin et kaikki ratkojat ovat lomailemassa kun kukaan ei aloittanut keskustelua. olen eilisestä lähtien miettinyt piiliksen 3.pystyy..mut en keksi siihen millään ratkaisu sanaa??
- AnonyymiUUSI
Oisko vastaanottava?
- AnonyymiUUSI
Vihje tuohon 2. pystyyn siis oli "Näin myöhään pyydettävä odottaa asemalla avoimin sylin."
Siis joku pyydetään vaikka vierailulle taikka juhliin hyvinkin myöhään. Tuo pyydettävä sitten odottaa jollakin asemalla avoimin sylin?!
Kauan poissa ollutta ja odotettua teiniä voi olla äiskä vastassa avoimin sylin. Mutta miksi myöhään juhliin kutsuttu odottelisi jossakin, jotakuta asemalla avoimin sylin?
En ymmärrä Vuokilan logiikkaa tältä osin.
- AnonyymiUUSI
Ei meidän ystävämme huuhaile lomailemassa. Oli yritteliäänä taas Sanarisin saitilla.
- AnonyymiUUSI
No kun ei ne toopet siellä osaa mitään tehdä oikein ellei niitä päsmäröimällä päsmäröi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No kun ei ne toopet siellä osaa mitään tehdä oikein ellei niitä päsmäröimällä päsmäröi.
En millään jaksa ymmärtää sitä valitusta, että ei ole printteriä ja pitää ostaa paperilehti. Ei Magmalla ristikon ratkonta pitäisi olla liian ylivoimaista ikäihmisellekään. Voisin ihan mielelläni opettaa, miten toimia, jos on käytössä vain digilehti ja kosketusnäytöllinen laite. Mutta Eki ei anna opettaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En millään jaksa ymmärtää sitä valitusta, että ei ole printteriä ja pitää ostaa paperilehti. Ei Magmalla ristikon ratkonta pitäisi olla liian ylivoimaista ikäihmisellekään. Voisin ihan mielelläni opettaa, miten toimia, jos on käytössä vain digilehti ja kosketusnäytöllinen laite. Mutta Eki ei anna opettaa.
Kyse ei ole siitä. Kyse on siitä että sinä olet mennyt ehdoin tahdoin hankkimaan itsellesi porttikiellon sinne.
- AnonyymiUUSI
Laitoin piiliksen 18 vaakaan erään PS naiskansanedustajan sukunimen monikossa.
Siitä puuttuu varmaan selventävä osuus sillä paperilehdessä lukee vain tämä:
18. Leffan avaruusolennolla on rokulia- AnonyymiUUSI
Ylläpito ilmoitti, että vihjeestä puuttuu todella suora vihje ja piste lopusta. Minulla on luullakseni sama ratkaisu kuin sinulla.
- AnonyymiUUSI
Ylläpito myönsi, että vihjeestä puuttuu kokonaan ns. suora vihje. Kun puolet vihjeestä puuttuu, vaikea on edes ehdottaa, miten jatkaisi, jotta vihje olisi oikein.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ylläpito ilmoitti, että vihjeestä puuttuu todella suora vihje ja piste lopusta. Minulla on luullakseni sama ratkaisu kuin sinulla.
Joo, bodarin laitoin
- AnonyymiUUSI
Hankala vihje Kääntiksessä: Kelluvista lavoista ylityksiin. 12 kirjainta. Hoksaajo joku, mikä sana tulee.
- AnonyymiUUSI
Jokin silta siihen tulee - millä saadaan kelluva silta?
- AnonyymiUUSI
Taitaapi olla lauttasillat.
- AnonyymiUUSI
"Voisin ihan mielelläni opettaa, miten toimia, jos on käytössä vain
digilehti ja kosketusnäytöllinen laite. Mutta Eki ei anna opettaa."
Voi olla hyvä asia, ettei anna. Yleensä en saa mitään tolkkua selostuksistasi omallakaan saitillasi. Jos jotakin tekemistä haluat Magmasi kanssa, niin tee Youtubeen opetusvideo Magman käytöstä.
Minulla ei ole muita kosketusnäytöllisiä laitteita kuin puhelin. Sillä olisi aika kurjaa alkaa scrollailemaan jotakin ristikkoa.- AnonyymiUUSI
Muutama video on. Puhelin on turhan pieni ristikoita piirtämällä ratkontaan. 10-13 tuumaa on järkevä laitekoko ja optimi on 12-13 tuumaa. Yli 13 tuuman laite on tarpeettoman iso.
- AnonyymiUUSI
mitä olisi piiliksen 11.vaakaa?? en hoksaa mistä se tulisi?
- AnonyymiUUSI
anagrammi sanasta "kiehtomaltasi" - nimitystä käytetään tietokoneiden sisältämän datan järjestelyssä.
- AnonyymiUUSI
Näin myöhään pyydettävä = vasta anottava.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 13110538
- 525080
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html422271Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1052088- 281986
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131631Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411442Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta291124Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v331061Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54987