Seuralehdessä oli juttu että dna tietoja käytetään koko ajan bioaseiden tekoon. Huomaan että täälläkin on käyty asiasta keskustelua ja ilmeisesti Israel kehittää niitä.
Dna tietojen käyttö bioaseeksi
54
456
Vastaukset
- AnonyymiEipä ollut yllätys ja silti moni antaa näille firmoille DNAnsa - AnonyymiJos olette saaneet testituloksista tarvitsemanne tiedon, niin kannattaa pyytää näytteen hävittämistä. Itse olen poistanut myös asiakastilit näistä firmoista. 

- AnonyymiOn mahdollista, että maailmalle lähetettyjä dna tietoja käytetään mihin vain. Ihan mihin tahansa. 
- AnonyymiMyheritage on israelilainen ja keräävät maailman suurinta DNA-tietopankkia. 
- AnonyymiEn usko. Saako tuon muka-artikkelin nähtäväksi? - AnonyymiTässä Seuran juttu https://seura.fi/asiat/tutkivat/dna-testi-ei-ole-riskiton/?shared=2115997-5259523a-1 

- AnonyymiJärkyttävää. Minuakin yriteltiin houkutella Suomen sukututkijoiden järjestämän tällaiseen testiin. Ja Supo on siis tätä vyyhteä nyt tutkimassa. Varmaan tulee pidätyksiä. 
- AnonyymiMinuakin yritettiin houkutella antamaan DNA. Enpäs olisi uskonut että tämä etenee Supon tutkittavaksi. Mutta kai se on uskottava. 
- AnonyymiHenkilökohtaiset DNA-täsmäaseet. Mieto kulkutauti muille, tappava kohteelle. - AnonyymiOn sulla suuret luulot itsestäsi, että joku valtio vaivautuisi kehittämään bioaseen joka tappaisi vain ja juuri sinut.😂 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:On sulla suuret luulot itsestäsi, että joku valtio vaivautuisi kehittämään bioaseen joka tappaisi vain ja juuri sinut.😂 Itselläsi on suuret luulit. Et taida tietää mitään asiasta. Turha tulla tänne itkemään tampio 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Itselläsi on suuret luulit. Et taida tietää mitään asiasta. Turha tulla tänne itkemään tampio Nuppilääkärille mars mars, löytyy sopivat pillerit sinullekin. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Nuppilääkärille mars mars, löytyy sopivat pillerit sinullekin. Ihme inttäjä. Mene hoitoon 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Ihme inttäjä. Mene hoitoon Eiköhän salaliittoteorioihin hurahtaneiden pitäisi kiireesti hoitoon hakeutua. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Eiköhän salaliittoteorioihin hurahtaneiden pitäisi kiireesti hoitoon hakeutua. Taidat itse olla vihervassari 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Taidat itse olla vihervassari Eikös ne juuri ole niitä hurahtaneita, eli teikäläisiä. Uskovat esimerkiksi "ilmastohörhöilyyn". 

- AnonyymiIsrael, niinpä tietenkin. Kaikki pahin, kun moraali ei estä lainkaan. 
- AnonyymiANTAISIN VÄHÄN PALAUTETTA AUTOBINGOSTA,OLI TOSI VÄÄRIN ETTÄ ARVOTTIIN VOITOT JOS OLI USEAMPI JA TOISET EI SAANEET MITÄÄN,RAHA OIS VOITU JAKAA JA SITTEN TÄMÄ YKSI VOITTAJA JOKA MYÖHÄSTYI HUUDOSSAAN,KUN UUSI NUMERO OLI JO HUUDETTU,MUT VIETIIN KOTIIN PÄIN,KUN SATTUI OLEMAAN PYÖRITTÄJÄN TYTÄR,EI HYVÄ!!! 
- AnonyymiMyHeritage on israelilainen 
- AnonyymiFoliohatulla saat mielenrauhan. 
- AnonyymiMitä paikkaa olette käyttäneet lakiruotsin suomennokseen? 
 Tai kehen voisi ottaa yhteyttä joka lakiruotsin taitaa?
 Kokeilin mitä sanoo tekoäly ja en vakuuttunut.
 Mulla olisi tekstiä jonka haluaisin suomennuttaa.
- AnonyymiMinulla on sinulle tarjous. Kirjoita minulle yksityisviesti hyödyntääksesi sen. 
- AnonyymiOn syytä ottaa pakkokeinolain käyttöön ja kieltää sukututkijoiden into tukea bioaseiden kehitystä. Mihin tämä maailma on menossa? Ensin woke ja nyt sitten tämä. 
- AnonyymiOnko tämä virus? 
- AnonyymiSatoja hampurilaisia jaettiin ilmaiseksi. Ottavat DNA-näytteen hampurilaispapereista 
- AnonyymiTekoäly + bioase uhkana. Kielimalli oppii 
- AnonyymiSupon tutkinta siirtynee valtakunnansyyttäjälle ja maanpetturuus tai törkeä maanpetturuus voi tulla kyseeseen 
- AnonyymiKoskeeko tämä jos on savolainen? Bioaseetkin menee kieroon. 
- AnonyymiMitä minä sanoin 
- AnonyymiMikä juttu tää on? 
- AnonyymiChapGPT sanoi ettei haittaa. Onkohan juonessa mukana? 
- AnonyymiOnko tämä Trumpin idea? 
- AnonyymiTuperkkelin torjunta 
- AnonyymiVenäjällä DNA-testit ovat laittomia. Osaavat siellä suojautua tätä bioaseuhkaa vastaa, toisin kuin meillä vouhakkeet "sukututkijat" - AnonyymiTaitaa Venäjällä olla sille ihan muut tarkoitusperät... 😁😂🤣 

- AnonyymiEinstein oli oikeassa jälleen 
- AnonyymiMikä on Seuralehti? Tiedän kyllä Seura-lehden, mutta en Seuralehteä. 
- AnonyymiHuuhaata en usko 
- AnonyymiMinulla on kolme kertaa ollut eri vuokralaiset ja joka kerta varastettiin minulta tavaraa. Vietiin jalille seisova höyrysilitin, olohuoneen matto, tv-pöytä ja cd-soitin. Sen lisäksi jotain pientä. Esim. metalliset tikkaat, jossa oli erikseen kotelo vaikka maalipurkille. 
- AnonyymiAsenteet. 
- AnonyymiMyHeritagen on israelilsinen 
- AnonyymiLähtikö laukalle heh he heh he 
- AnonyymiTämä on selvästi gaslaittaamista, en tiedä millä motivaatiolla. Sukututkimuksessa käytettävät markkerit eivät auta mitenkään bioaseiden tekemistä. Niissä tarvitaan holistisempi approach. Mikä lienee Seuran tavoitteena tässä kampanjoinnissaan? Tämä ei ainakaan vie genealogiaa disciplinena eteenpäin. 
- AnonyymiOnko dna tiedoissa 100 vai 150 vuoden sääntö? 
- AnonyymiMilloin oikeus tekee ratkaisun tässä asiassa? 
- AnonyymiDNA-perusteinen joukkotuhoase on spekulointia. Joskus on arveltu, että Israel kehittelisi joukkotuhoasetta, joka tuhoaisi vain arabit, mutta säästäisi kaikki muut. Kuitenkin Israelin juutalaiset ovat itse sellaista sekakansaa, että omaan nilkkaan tuollainen ase lopulta purisi. 
 DNA-tietojesi pimittäminen ei liioin ole mikään ratkaisu. Jos joku ehdoin tahdoin haluaa DNA:si tietää, voi hän pölliä sinulta vaikka yhden hiuksen ja saada sen siitä.
- AnonyymiMeidän suku on jo tutkittu ja kansissa 
- AnonyymiIran mitä tekee ei istaeli 
- AnonyymiPoistin tilini Family Tree DNAsta - AnonyymiVielä kun vedät foliohattua syvemmälle päähäsi, kaikki on hyvin. 🤣 
- AnonyymiMinä poistin myös 
- AnonyymiPoistettu myös 

- AnonyymiKannattaa olla tarkkana mihin antaa tietonsa. Sukututkijoille ei ainakaan, käyttävät niitä bioaseisiin. 
- AnonyymiAutocorrect 
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset615171
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut343779
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti723523
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1052877
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral942752
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k302710
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa131961
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161736
- Harmittaako mies, että yhteys katkesi?Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?2211583
- 1561384