Dna tietojen käyttö bioaseeksi

Anonyymi-ap

Seuralehdessä oli juttu että dna tietoja käytetään koko ajan bioaseiden tekoon. Huomaan että täälläkin on käyty asiasta keskustelua ja ilmeisesti Israel kehittää niitä.

54

405

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eipä ollut yllätys ja silti moni antaa näille firmoille DNAnsa

• Anonyymi

Jos olette saaneet testituloksista tarvitsemanne tiedon, niin kannattaa pyytää näytteen hävittämistä. Itse olen poistanut myös asiakastilit näistä firmoista.

• Anonyymi

On mahdollista, että maailmalle lähetettyjä dna tietoja käytetään mihin vain. Ihan mihin tahansa.

• Anonyymi

Myheritage on israelilainen ja keräävät maailman suurinta DNA-tietopankkia.

• Anonyymi

En usko. Saako tuon muka-artikkelin nähtäväksi?

• Anonyymi

Järkyttävää. Minuakin yriteltiin houkutella Suomen sukututkijoiden järjestämän tällaiseen testiin. Ja Supo on siis tätä vyyhteä nyt tutkimassa. Varmaan tulee pidätyksiä.

• Anonyymi

Minuakin yritettiin houkutella antamaan DNA. Enpäs olisi uskonut että tämä etenee Supon tutkittavaksi. Mutta kai se on uskottava.

• Anonyymi

Henkilökohtaiset DNA-täsmäaseet. Mieto kulkutauti muille, tappava kohteelle.

• Anonyymi

On sulla suuret luulot itsestäsi, että joku valtio vaivautuisi kehittämään bioaseen joka tappaisi vain ja juuri sinut.😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On sulla suuret luulot itsestäsi, että joku valtio vaivautuisi kehittämään bioaseen joka tappaisi vain ja juuri sinut.😂

Itselläsi on suuret luulit. Et taida tietää mitään asiasta. Turha tulla tänne itkemään tampio

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itselläsi on suuret luulit. Et taida tietää mitään asiasta. Turha tulla tänne itkemään tampio

Nuppilääkärille mars mars, löytyy sopivat pillerit sinullekin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nuppilääkärille mars mars, löytyy sopivat pillerit sinullekin.

Ihme inttäjä. Mene hoitoon

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihme inttäjä. Mene hoitoon

Eiköhän salaliittoteorioihin hurahtaneiden pitäisi kiireesti hoitoon hakeutua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiköhän salaliittoteorioihin hurahtaneiden pitäisi kiireesti hoitoon hakeutua.

Taidat itse olla vihervassari

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taidat itse olla vihervassari

Eikös ne juuri ole niitä hurahtaneita, eli teikäläisiä. Uskovat esimerkiksi "ilmastohörhöilyyn".

• Anonyymi

Israel, niinpä tietenkin. Kaikki pahin, kun moraali ei estä lainkaan.

• Anonyymi

ANTAISIN VÄHÄN PALAUTETTA AUTOBINGOSTA,OLI TOSI VÄÄRIN ETTÄ ARVOTTIIN VOITOT JOS OLI USEAMPI JA TOISET EI SAANEET MITÄÄN,RAHA OIS VOITU JAKAA JA SITTEN TÄMÄ YKSI VOITTAJA JOKA MYÖHÄSTYI HUUDOSSAAN,KUN UUSI NUMERO OLI JO HUUDETTU,MUT VIETIIN KOTIIN PÄIN,KUN SATTUI OLEMAAN PYÖRITTÄJÄN TYTÄR,EI HYVÄ!!!

• Anonyymi

MyHeritage on israelilainen

• Anonyymi

Foliohatulla saat mielenrauhan.

• Anonyymi

Mitä paikkaa olette käyttäneet lakiruotsin suomennokseen?
      Tai kehen voisi ottaa yhteyttä joka lakiruotsin taitaa?
      Kokeilin mitä sanoo tekoäly ja en vakuuttunut.
      Mulla olisi tekstiä jonka haluaisin suomennuttaa.

• Anonyymi

Minulla on sinulle tarjous. Kirjoita minulle yksityisviesti hyödyntääksesi sen.

• Anonyymi

On syytä ottaa pakkokeinolain käyttöön ja kieltää sukututkijoiden into tukea bioaseiden kehitystä. Mihin tämä maailma on menossa? Ensin woke ja nyt sitten tämä.

• Anonyymi

Onko tämä virus?

• Anonyymi

Satoja hampurilaisia jaettiin ilmaiseksi. Ottavat DNA-näytteen hampurilaispapereista

• Anonyymi

Tekoäly + bioase uhkana. Kielimalli oppii

• Anonyymi

Supon tutkinta siirtynee valtakunnansyyttäjälle ja maanpetturuus tai törkeä maanpetturuus voi tulla kyseeseen

• Anonyymi

Koskeeko tämä jos on savolainen? Bioaseetkin menee kieroon.

• Anonyymi

Mitä minä sanoin

• Anonyymi

Mikä juttu tää on?

• Anonyymi

ChapGPT sanoi ettei haittaa. Onkohan juonessa mukana?

• Anonyymi

Onko tämä Trumpin idea?

• Anonyymi

Tuperkkelin torjunta

• Anonyymi

Venäjällä DNA-testit ovat laittomia. Osaavat siellä suojautua tätä bioaseuhkaa vastaa, toisin kuin meillä vouhakkeet "sukututkijat"

• Anonyymi

Taitaa Venäjällä olla sille ihan muut tarkoitusperät... 😁😂🤣

• Anonyymi

Einstein oli oikeassa jälleen

• Anonyymi

Mikä on Seuralehti? Tiedän kyllä Seura-lehden, mutta en Seuralehteä.

• Anonyymi

Huuhaata en usko

• Anonyymi

Minulla on kolme kertaa ollut eri vuokralaiset ja joka kerta varastettiin minulta tavaraa. Vietiin jalille seisova höyrysilitin, olohuoneen matto, tv-pöytä ja cd-soitin. Sen lisäksi jotain pientä. Esim. metalliset tikkaat, jossa oli erikseen kotelo vaikka maalipurkille.

• Anonyymi

Asenteet.

• Anonyymi

MyHeritagen on israelilsinen

• Anonyymi

Lähtikö laukalle heh he heh he

• Anonyymi

Tämä on selvästi gaslaittaamista, en tiedä millä motivaatiolla. Sukututkimuksessa käytettävät markkerit eivät auta mitenkään bioaseiden tekemistä. Niissä tarvitaan holistisempi approach. Mikä lienee Seuran tavoitteena tässä kampanjoinnissaan? Tämä ei ainakaan vie genealogiaa disciplinena eteenpäin.

• Anonyymi

Onko dna tiedoissa 100 vai 150 vuoden sääntö?

• Anonyymi

Milloin oikeus tekee ratkaisun tässä asiassa?

• Anonyymi

DNA-perusteinen joukkotuhoase on spekulointia. Joskus on arveltu, että Israel kehittelisi joukkotuhoasetta, joka tuhoaisi vain arabit, mutta säästäisi kaikki muut. Kuitenkin Israelin juutalaiset ovat itse sellaista sekakansaa, että omaan nilkkaan tuollainen ase lopulta purisi.

DNA-tietojesi pimittäminen ei liioin ole mikään ratkaisu. Jos joku ehdoin tahdoin haluaa DNA:si tietää, voi hän pölliä sinulta vaikka yhden hiuksen ja saada sen siitä.

• Anonyymi

Meidän suku on jo tutkittu ja kansissa

• Anonyymi

Iran mitä tekee ei istaeli

• Anonyymi

Poistin tilini Family Tree DNAsta

• Anonyymi

Vielä kun vedät foliohattua syvemmälle päähäsi, kaikki on hyvin. 🤣

• Anonyymi

Minä poistin myös

• Anonyymi

Poistettu myös

• Anonyymi

Kannattaa olla tarkkana mihin antaa tietonsa. Sukututkijoille ei ainakaan, käyttävät niitä bioaseisiin.

• Anonyymi

Autocorrect

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      64
      3245
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3087
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      42
      2447
    4. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      100
      2197
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1903
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1810
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1616
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      85
      1405
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1290
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      81