Seuralehdessä oli juttu että dna tietoja käytetään koko ajan bioaseiden tekoon. Huomaan että täälläkin on käyty asiasta keskustelua ja ilmeisesti Israel kehittää niitä.
Dna tietojen käyttö bioaseeksi
54
405
Vastaukset
- Anonyymi
Eipä ollut yllätys ja silti moni antaa näille firmoille DNAnsa
- Anonyymi
Jos olette saaneet testituloksista tarvitsemanne tiedon, niin kannattaa pyytää näytteen hävittämistä. Itse olen poistanut myös asiakastilit näistä firmoista.
- Anonyymi
On mahdollista, että maailmalle lähetettyjä dna tietoja käytetään mihin vain. Ihan mihin tahansa.
- Anonyymi
Myheritage on israelilainen ja keräävät maailman suurinta DNA-tietopankkia.
- Anonyymi
En usko. Saako tuon muka-artikkelin nähtäväksi?
- Anonyymi
Tässä Seuran juttu https://seura.fi/asiat/tutkivat/dna-testi-ei-ole-riskiton/?shared=2115997-5259523a-1
- Anonyymi
Järkyttävää. Minuakin yriteltiin houkutella Suomen sukututkijoiden järjestämän tällaiseen testiin. Ja Supo on siis tätä vyyhteä nyt tutkimassa. Varmaan tulee pidätyksiä.
- Anonyymi
Minuakin yritettiin houkutella antamaan DNA. Enpäs olisi uskonut että tämä etenee Supon tutkittavaksi. Mutta kai se on uskottava.
- Anonyymi
Henkilökohtaiset DNA-täsmäaseet. Mieto kulkutauti muille, tappava kohteelle.
- Anonyymi
On sulla suuret luulot itsestäsi, että joku valtio vaivautuisi kehittämään bioaseen joka tappaisi vain ja juuri sinut.😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On sulla suuret luulot itsestäsi, että joku valtio vaivautuisi kehittämään bioaseen joka tappaisi vain ja juuri sinut.😂
Itselläsi on suuret luulit. Et taida tietää mitään asiasta. Turha tulla tänne itkemään tampio
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itselläsi on suuret luulit. Et taida tietää mitään asiasta. Turha tulla tänne itkemään tampio
Nuppilääkärille mars mars, löytyy sopivat pillerit sinullekin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuppilääkärille mars mars, löytyy sopivat pillerit sinullekin.
Ihme inttäjä. Mene hoitoon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihme inttäjä. Mene hoitoon
Eiköhän salaliittoteorioihin hurahtaneiden pitäisi kiireesti hoitoon hakeutua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän salaliittoteorioihin hurahtaneiden pitäisi kiireesti hoitoon hakeutua.
Taidat itse olla vihervassari
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat itse olla vihervassari
Eikös ne juuri ole niitä hurahtaneita, eli teikäläisiä. Uskovat esimerkiksi "ilmastohörhöilyyn".
- Anonyymi
Israel, niinpä tietenkin. Kaikki pahin, kun moraali ei estä lainkaan.
- Anonyymi
ANTAISIN VÄHÄN PALAUTETTA AUTOBINGOSTA,OLI TOSI VÄÄRIN ETTÄ ARVOTTIIN VOITOT JOS OLI USEAMPI JA TOISET EI SAANEET MITÄÄN,RAHA OIS VOITU JAKAA JA SITTEN TÄMÄ YKSI VOITTAJA JOKA MYÖHÄSTYI HUUDOSSAAN,KUN UUSI NUMERO OLI JO HUUDETTU,MUT VIETIIN KOTIIN PÄIN,KUN SATTUI OLEMAAN PYÖRITTÄJÄN TYTÄR,EI HYVÄ!!!
- Anonyymi
MyHeritage on israelilainen
- Anonyymi
Foliohatulla saat mielenrauhan.
- Anonyymi
Mitä paikkaa olette käyttäneet lakiruotsin suomennokseen?
Tai kehen voisi ottaa yhteyttä joka lakiruotsin taitaa?
Kokeilin mitä sanoo tekoäly ja en vakuuttunut.
Mulla olisi tekstiä jonka haluaisin suomennuttaa. - Anonyymi
Minulla on sinulle tarjous. Kirjoita minulle yksityisviesti hyödyntääksesi sen.
- Anonyymi
On syytä ottaa pakkokeinolain käyttöön ja kieltää sukututkijoiden into tukea bioaseiden kehitystä. Mihin tämä maailma on menossa? Ensin woke ja nyt sitten tämä.
- Anonyymi
Onko tämä virus?
- Anonyymi
Satoja hampurilaisia jaettiin ilmaiseksi. Ottavat DNA-näytteen hampurilaispapereista
- Anonyymi
Tekoäly + bioase uhkana. Kielimalli oppii
- Anonyymi
Supon tutkinta siirtynee valtakunnansyyttäjälle ja maanpetturuus tai törkeä maanpetturuus voi tulla kyseeseen
- Anonyymi
Koskeeko tämä jos on savolainen? Bioaseetkin menee kieroon.
- Anonyymi
Mitä minä sanoin
- Anonyymi
Mikä juttu tää on?
- Anonyymi
ChapGPT sanoi ettei haittaa. Onkohan juonessa mukana?
- Anonyymi
Onko tämä Trumpin idea?
- Anonyymi
Tuperkkelin torjunta
- Anonyymi
Venäjällä DNA-testit ovat laittomia. Osaavat siellä suojautua tätä bioaseuhkaa vastaa, toisin kuin meillä vouhakkeet "sukututkijat"
- Anonyymi
Taitaa Venäjällä olla sille ihan muut tarkoitusperät... 😁😂🤣
- Anonyymi
Einstein oli oikeassa jälleen
- Anonyymi
Mikä on Seuralehti? Tiedän kyllä Seura-lehden, mutta en Seuralehteä.
- Anonyymi
Huuhaata en usko
- Anonyymi
Minulla on kolme kertaa ollut eri vuokralaiset ja joka kerta varastettiin minulta tavaraa. Vietiin jalille seisova höyrysilitin, olohuoneen matto, tv-pöytä ja cd-soitin. Sen lisäksi jotain pientä. Esim. metalliset tikkaat, jossa oli erikseen kotelo vaikka maalipurkille.
- Anonyymi
Asenteet.
- Anonyymi
MyHeritagen on israelilsinen
- Anonyymi
Lähtikö laukalle heh he heh he
- Anonyymi
Tämä on selvästi gaslaittaamista, en tiedä millä motivaatiolla. Sukututkimuksessa käytettävät markkerit eivät auta mitenkään bioaseiden tekemistä. Niissä tarvitaan holistisempi approach. Mikä lienee Seuran tavoitteena tässä kampanjoinnissaan? Tämä ei ainakaan vie genealogiaa disciplinena eteenpäin.
- Anonyymi
Onko dna tiedoissa 100 vai 150 vuoden sääntö?
- Anonyymi
Milloin oikeus tekee ratkaisun tässä asiassa?
- Anonyymi
DNA-perusteinen joukkotuhoase on spekulointia. Joskus on arveltu, että Israel kehittelisi joukkotuhoasetta, joka tuhoaisi vain arabit, mutta säästäisi kaikki muut. Kuitenkin Israelin juutalaiset ovat itse sellaista sekakansaa, että omaan nilkkaan tuollainen ase lopulta purisi.
DNA-tietojesi pimittäminen ei liioin ole mikään ratkaisu. Jos joku ehdoin tahdoin haluaa DNA:si tietää, voi hän pölliä sinulta vaikka yhden hiuksen ja saada sen siitä. - Anonyymi
Meidän suku on jo tutkittu ja kansissa
- Anonyymi
Iran mitä tekee ei istaeli
- Anonyymi
Poistin tilini Family Tree DNAsta
- Anonyymi
Vielä kun vedät foliohattua syvemmälle päähäsi, kaikki on hyvin. 🤣
- Anonyymi
Minä poistin myös
- Anonyymi
Poistettu myös
- Anonyymi
Kannattaa olla tarkkana mihin antaa tietonsa. Sukututkijoille ei ainakaan, käyttävät niitä bioaseisiin.
- Anonyymi
Autocorrect
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643245Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433087- 422447
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1002197- 311903
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271810- 481616
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851405- 391290
- 811132