Elekää antako kenellekään sitä iloa että vietätte aikaa toisten kanssa tämä ei ole tarpeellista kenekään ihmisen elämässä eikä kukaan ole tämän arvoinen. Antakaa ihmisten kylpeä itsesäälissä jos eivät mihinkään muuhun ole kykeneviä kuin viedä toisten aikaa.
Sosiaalinen myötävaikuttaminen
34
228
Vastaukset
- Anonyymi
Aika paljon näkee porukoita onkohan näillä jokin keskinäinen sopimus jostakin aiheesta vaikka kymmenen tikkua laudalla vai ovatko kaikki köyhiä.
- Anonyymi
Sosialidemokraattinen puolue aloitti ihmisten asioihin sekaantumisen. Kaikki alkoi mennä sen jälkeen päin prinkkalaa. Lipposen hallitus heikensi erityisesti pienituloisten ja heikko-osaisten asemaa kiristävästi, kukaan ei saanut olla rauhassa.
- Anonyymi
Ihmisten arvostamista olet kaveriksi toiselle.
- Anonyymi
Ihmisen laadun voi arvioida hämmästyttävän tarkasti sen perusteella mitä puoluetta äänestää. Minä olen havainnut, perussuomalaiset ystäväni, he äänestävät perussuomalaisia, he ovat luotettavimpia ja auttavaisimpia ystäviä. Missä tarvitsee apua, sitä saa heiltä pyyteettömästi. Jos on vaikeaa eri tavoilla, he kuuntelevat ja auttavat kaikilla tavoilla miten voivat. Sekin on tärkeä asia että soitetaan ja kysellään mitä kuuluu.
Sitten on näitä vasemmistolaisia. Heitäkin on tuttavapiirissä, valitettavasti. Siellä on katkeraa, ilkeää henkilöä. On pahantahtoista juoruilijaa. Siinä heidän kanssaan keskustellessa miettii, miten jaksaa toinen olla koko ajan niin tavattoman myrkyllinen ihmisenä. Miten voi ihminen saada elinvoimansa siitä että haluaa toiselle pelkkää pahaa ja vieläpä tekee kaiken sen eteen että lähimmäisillä menisivät asiat mahdollisimman huonosti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmisen laadun voi arvioida hämmästyttävän tarkasti sen perusteella mitä puoluetta äänestää. Minä olen havainnut, perussuomalaiset ystäväni, he äänestävät perussuomalaisia, he ovat luotettavimpia ja auttavaisimpia ystäviä. Missä tarvitsee apua, sitä saa heiltä pyyteettömästi. Jos on vaikeaa eri tavoilla, he kuuntelevat ja auttavat kaikilla tavoilla miten voivat. Sekin on tärkeä asia että soitetaan ja kysellään mitä kuuluu.
Sitten on näitä vasemmistolaisia. Heitäkin on tuttavapiirissä, valitettavasti. Siellä on katkeraa, ilkeää henkilöä. On pahantahtoista juoruilijaa. Siinä heidän kanssaan keskustellessa miettii, miten jaksaa toinen olla koko ajan niin tavattoman myrkyllinen ihmisenä. Miten voi ihminen saada elinvoimansa siitä että haluaa toiselle pelkkää pahaa ja vieläpä tekee kaiken sen eteen että lähimmäisillä menisivät asiat mahdollisimman huonosti.Olen havainnut että jos lehdessä kerrotaan poliitikon töppäilleen kännissä, on erittäin suuri todenäköisyys että munapää on perussuomalainen. Tilastot vahvistavat tämän, persuedustajilla ja ehdokkailla on eniten rikostuomioita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen havainnut että jos lehdessä kerrotaan poliitikon töppäilleen kännissä, on erittäin suuri todenäköisyys että munapää on perussuomalainen. Tilastot vahvistavat tämän, persuedustajilla ja ehdokkailla on eniten rikostuomioita.
Kannattaako lukea kaikkia vasemmistopaskalehtiä ja vielä uskoa niitä kirjoituksia.
- Anonyymi
Vapaa- aika on nykyään aika turhaa kuluttajan näkökulmasta.
- Anonyymi
80 prosenttia ruokaa ja juomia 20 prosenttia liikkumista 0,08 prosenttia kaikkea harrastamista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
80 prosenttia ruokaa ja juomia 20 prosenttia liikkumista 0,08 prosenttia kaikkea harrastamista.
Kaikilla ei ole rahaa viettää vapaata!
- Anonyymi
Kellä onni on se kannattaa piilottaa eikä jakaa toisten kanssa.
- Anonyymi
Köyhät ovat kaikista sosiaalisempia ei ole muuta kuin yksi pullo mistä juoda.
- Anonyymi
Julkisilla alueilla näkee ihmisten statuksen ovatko köyhiä porukassa.
- Anonyymi
Kyllä sitä tekisi kaikkensa että pääsee pois siitä yhteisen jakamisesta ei ihmisen arvoista elämää.
- Anonyymi
Ihmisestä tulee tärkeämpi köyhänä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Köyhien piireissä väkivaltaa on enemmän ihmiset ovat elämääkin tärkeämpiä köyhille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerran on oltu tämmönen köyhän kanssa ja se on yhtä pilkun nus..mista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on köyhän kanssa oltava viimeisen päälle tarkkaa hommaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varokaa heittämästä elämää hukkaan köyhien kanssa se on jaarittelua päivästä päivään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varokaa heittämästä elämää hukkaan köyhien kanssa se on jaarittelua päivästä päivään.
Jokainen voi käydä katsomassa tiktokissa mitä se köyhien sosiaalinen elämä tarkoittaa ovat siellä live lähetyksissä porukassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Köyhyys aiheuttaa älykkyysosamäärässä 40 pisteen laskun mikä tarkoittaa ruumiillinen, henkinen, älyllinen tai aisteihin liittyvää vammaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
voi perse, kuinka ääliömäistä
- Anonyymi
YK on julkaissut paljonko köyhät aiheuttavat tuhoa bruttokansantuotteeseen nähden 43 prosenttia 43 prosenttia köyhät tuhoavat bruttokansantuotteesta.
- Anonyymi
Enemmän mitä kolmasosan!
- Anonyymi
Köyhät joutuvat aika lähitulevaisuudessa sotaan robotteja vastaan.
- Anonyymi
Eikö nämä pitänyt olla työvoimaa Euroopassa?
- Anonyymi
Kukaan ei tykkää intialaisista Aasian turistikohteissa.
- Anonyymi
Yhtä järjetöntä köyhien elämä mitä 80 luvulla bensaa piti saada vaikka hyppimällä bensaletkun päällä että saa viimeisetkin tipat tankkiin.
- Anonyymi
Hyvä osaisten pennut syyllistävät sosiaalisessa mediassa mitä köyhät tekivät 80 luvulla ja aina ovat tehneet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä osaisten pennut syyllistävät sosiaalisessa mediassa mitä köyhät tekivät 80 luvulla ja aina ovat tehneet
Mustamaalavat köyhiä tekemällä kaiken jukisesti sosiaalisessa maailmassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mustamaalavat köyhiä tekemällä kaiken jukisesti sosiaalisessa maailmassa.
Maailmassa on menossa trendi että köyhät yritetään saada huonoon valoon tekemällä köyhistä syntipukkeja sosiaalisessa mediassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan ei tiedä ovatko nämä some alustalla köyhiä vai rikkaiden temppuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan ei tiedä ovatko nämä some alustalla köyhiä vai rikkaiden temppuja.
Kaikki nämä jutut mielestään aina köyhien tekemäksi ja tämä antaa rikkaille etulyöntiaseman.
- Anonyymi
Voisitteko lopettaa köyhien kiusaamisen sota ei ole kenekään hyväksi !
- Anonyymi
Siinä saattaa käydä että rikkaasta tulee köyhä.
Käy vielä omaan nilkkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2081360- 961256
Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9898Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛85842Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan2830Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.57776- 31768
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle14762Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii43713T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest37708