On viikon päästä! Keuruun kesän kohokohta! vieläkö syysmarkkinoita järjestetään? Siellä paikallisten tekijöiden herkkuja ja käsitöitä monena vuonna ihastellut
kesä markkinat
22
686
Vastaukset
- Anonyymi
toivotaan vilkasta kaupankäyntiä😊
- Anonyymi
Tahdon takoa markkinarakoa, lauloi Kikka aikanaan.
- Anonyymi
Frederikin biisi se on. Kikka esiintyi markkinoilla ja sitä kuvaamassa oli rivissä viisi keuruulaista äijää Mustasta Pörssistä ostetuilla Daewoo -videokameroillaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Frederikin biisi se on. Kikka esiintyi markkinoilla ja sitä kuvaamassa oli rivissä viisi keuruulaista äijää Mustasta Pörssistä ostetuilla Daewoo -videokameroillaan.
Minä olin yksi kuvaajista, edelleen löytyy tämä pätkä vhs-nauhalta.
- Anonyymi
Markkinabupi lauantaina, sinne kaikki joukolla paikalle
- Anonyymi
Jaa, että pitäisi tulla kolmevarttia jonottamaan ylihintaisen kaljatuopin ostamista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa, että pitäisi tulla kolmevarttia jonottamaan ylihintaisen kaljatuopin ostamista.
No hitto mix ei
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä. Eikä mitään nähtävää..esiintyjätkin sitä sun tätä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ilmaisille markkinoille voi buukata tähtiesiintyjiä. Ja kerran kesässä voi kaljatölkistä maksaa sen lliki kymmenen euroa. Köyhille kaikki on kallista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kolmen vartin jonotushan kertoo, että kauppa käy. Köyhät voi hakea kaljansa tarjouksesta paikallisista marketeista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ilmaisille markkinoille voi buukata tähtiesiintyjiä. Ja kerran kesässä voi kaljatölkistä maksaa sen lliki kymmenen euroa. Köyhille kaikki on kallista.
olisi nyt edes meiju suvaksen sinne ottaneet. ei se suvas nyt voi paljoa maksaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kolmen vartin jonotushan kertoo, että kauppa käy. Köyhät voi hakea kaljansa tarjouksesta paikallisista marketeista.
Hidas palvelu vaihtoehto myöskin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi aina voi pysyä poissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi aina voi pysyä poissa.
Onneksi!!
- Anonyymi
Kikka oli aikanaan kyllä hyvä. Kirkon portailla tätä seksipommia haastateltiin.
Pääseekä markkinoilla multian mies takomaa markkinarakoa?- Anonyymi
Voepi olla!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voepi olla!
multian mies talutti jo blondia taksiin markkinapubista.
saiko kukaan muu? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
multian mies talutti jo blondia taksiin markkinapubista.
saiko kukaan muu?Minä. Vieläkin vaan tuo suttura tuossa pyörii, eikä tajua lähteä kotiinsa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä. Vieläkin vaan tuo suttura tuossa pyörii, eikä tajua lähteä kotiinsa.
Saat turpaan, homo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saat turpaan, homo.
No tuuppaa uippikselle niin katotaan kuka saa ja mitä saa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tuuppaa uippikselle niin katotaan kuka saa ja mitä saa
Tulossa. Tun ali ihminen
- Anonyymi
Tun misogchini
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986138KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495597Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042056Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071768- 1231687
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191613Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731177
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188998