Mitä shamppota käytätte?
Kysymys teille ammattilaiset
9
322
Vastaukset
- Anonyymi
Kiitos kysymyksestäsi. Rahtari on tiukoissa paikoissa joka päivä.Hiki nousee pintaan ja eteenkin päänalueelle. Lipsiksen alla tukka hautuu, rasvottuu ja päänahka voi huonosti, Se ilmenee hilseilynä päänahassa. Luottoparturini antoi vinkin miten voin päästä eroon näistä vaivoista. Tee sellainen coktail : 1 osa viinaa/ 1 kananmuna ja 1 osa Hieno suomalainen Shampoo ( se sininen pullo, Suomen ostetuin) Hiero tämä seos huolella päänahkaan ja anna vaikuttaa. Alkoholi aktivoi päänahan verenkiertoa ja muna shampoo seos pesee hyvin tukan, lopuksi hoitoaine ja anna pitkään vaikuttaa ,ota kunnon löylyt ennen kuin huuhtelet hoitoaineen pois. Hieno suomalainen shampoo hyvä valinta 1.99 eur pullo. Minulla on tämä toiminut , varmasti myös sinulla. Päänahan hikoiluun auttaa myös se ,että heittää sen lippiksen välillä pois päästä työpäivän aikana ja antaa tukalle happea.
- Anonyymi
Kiitos vinkistä. Olen kuullut aiemminkin tästä kanamuna hommasta osana tukan pesua, mutta olen ohittanut asian ajattelemalla , mitä v....tua. Ehkä asiassa on vinha perä,, pitäisi varmaan kokeilla lomalla mökillä rannalla , kun ei viitsi saunaa sotkea kananmunalla. Tuo alkoholia tukkaan voi olla tarua, mutta eikös nämä Seinäjoen kaljut nuoret miehet hanganneet käsidesiä kaljuun olettain ,että siitä tulee känniin. Kaikkea kannattaa kokeilla paitsi....................
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos vinkistä. Olen kuullut aiemminkin tästä kanamuna hommasta osana tukan pesua, mutta olen ohittanut asian ajattelemalla , mitä v....tua. Ehkä asiassa on vinha perä,, pitäisi varmaan kokeilla lomalla mökillä rannalla , kun ei viitsi saunaa sotkea kananmunalla. Tuo alkoholia tukkaan voi olla tarua, mutta eikös nämä Seinäjoen kaljut nuoret miehet hanganneet käsidesiä kaljuun olettain ,että siitä tulee känniin. Kaikkea kannattaa kokeilla paitsi....................
Teille trolleille voisi esittää vastaanlaisen kysymyksen: Miten pyyhitte pyllyn kakkimisen jälkeen. Ai niin tehän toimitte tietysti kuten Intiassa , jossa sormella putsataan paikat puhtaaksi ja sitten sormea huljutetaan siinä surullisen kuuluisassa joessa mikä on maailman saastaisin. Te trollit Suomessa huljutatte sitä sormea hanan alla vedessä joka on laadukkaampaa kuin kallein ranskalainen pullovesi.Tukan peseminen on tärkeä asia , mutta ei se kuulu sivustolle joka käsittelee kuljetusalaa ja lainsäädäntöä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teille trolleille voisi esittää vastaanlaisen kysymyksen: Miten pyyhitte pyllyn kakkimisen jälkeen. Ai niin tehän toimitte tietysti kuten Intiassa , jossa sormella putsataan paikat puhtaaksi ja sitten sormea huljutetaan siinä surullisen kuuluisassa joessa mikä on maailman saastaisin. Te trollit Suomessa huljutatte sitä sormea hanan alla vedessä joka on laadukkaampaa kuin kallein ranskalainen pullovesi.Tukan peseminen on tärkeä asia , mutta ei se kuulu sivustolle joka käsittelee kuljetusalaa ja lainsäädäntöä.
Älä pese tukkaasi tervashampoolla . Tukasta tulee tosi kuiva ja kiilloton. Näyttää kuin olisit laittanut päähäsi nipun kuivattua heinää. Tietysti joku haluaa näyttää variksen pelättimellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä pese tukkaasi tervashampoolla . Tukasta tulee tosi kuiva ja kiilloton. Näyttää kuin olisit laittanut päähäsi nipun kuivattua heinää. Tietysti joku haluaa näyttää variksen pelättimellä.
Olen täysin samaa mieltä edellisen kanssa. tervashampoon jälkeen tukka on todella epämiellyttävä, vaikeasti kammattava ja surkean näköinen, kiilto täysin poissa.
- Anonyymi
Koirashampoolla ja kossulla saat tuuhean tuloksen.
- Anonyymi
Kossulla ja koirashampoolla mennään kohti hautaa. Maahanmuuttajat pesevät astiat ravintolassaan WC pesuaineella, kannattaako mennä maahanmuuttajan ravintolaan ?
Jokainen täysijärkinen kuski haluaa näyttää uskottavalta, asiansa osaavalta ammattilaiselta.
Kun kohdataan asiakas niin jokainen täysijärkinen ihminen haluaa luoda asiakaskohtaamisesta laadukkaan. Kuljettaja haluaa antaa miellyttävän mielikuvan , siisti vaatetus, siisti olemus ja ystävällinen asiakaspalvelu on se asia joka luo ainakin minulle henkilökohtaisesti todella hyvän tunteen ja työpäivä sujuu todella hyvin. Haluan ,että työpäivän jälkeen jää hyvä mieli eli fiilis. Onhan tämä raskasta työtä miellyttää kaikkia , mutta on se sen arvoista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kossulla ja koirashampoolla mennään kohti hautaa. Maahanmuuttajat pesevät astiat ravintolassaan WC pesuaineella, kannattaako mennä maahanmuuttajan ravintolaan ?
Jokainen täysijärkinen kuski haluaa näyttää uskottavalta, asiansa osaavalta ammattilaiselta.
Kun kohdataan asiakas niin jokainen täysijärkinen ihminen haluaa luoda asiakaskohtaamisesta laadukkaan. Kuljettaja haluaa antaa miellyttävän mielikuvan , siisti vaatetus, siisti olemus ja ystävällinen asiakaspalvelu on se asia joka luo ainakin minulle henkilökohtaisesti todella hyvän tunteen ja työpäivä sujuu todella hyvin. Haluan ,että työpäivän jälkeen jää hyvä mieli eli fiilis. Onhan tämä raskasta työtä miellyttää kaikkia , mutta on se sen arvoista.Enne aikaa käytettiin haalareita kapellihommissa, avokkaalla ja suustaladattavan lemppaustalkoissa.
Perinnettä ei näytä enää olevan. Aika påskåsissa EN471ssä tehään duunit, istutaan hyttiin ja raahaudutaan kuppilaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enne aikaa käytettiin haalareita kapellihommissa, avokkaalla ja suustaladattavan lemppaustalkoissa.
Perinnettä ei näytä enää olevan. Aika påskåsissa EN471ssä tehään duunit, istutaan hyttiin ja raahaudutaan kuppilaan.Sellaista se oli ennen kun kaikki oli paremmin kuin nyt. Olisiko seniorin aika keittää iltapäiväkahvit ja nauttia se oikein korvapuustien kera. Eläkkeellä kyllä kelpaa olla, kohta minäkin olen. Juuri tuossa kehuin työkavereille sitä kun juniorina vuonna 1982 ajoin MB 608 jossa oli legendaarisen 913 kuorma-autonhytti ja lasikuitukaappi, mutta ei mitään voimaa. Täysi kuorma 10 lavaa elintarvikkeita ja siihen Tikkurilan kehä 3 vanha jyrkempi ylämäki. Ei turboa ei voimaa , haistoi jo 100 metriä ennen ylämäkeä,että voi hemmetti. MB meni mäen ylös omaa tahtia eli 20 km/h . SE oli silloin ja ihan arkipäivää, nykyisin on aivan toiset haasteet kuljettajilla. Erilaiset työpäivän seurantajärjestelmät. Satelliittiseuranta. Ihan sama minulle kunhan ei tulla pottuilemaan minulle näillä kilometreillä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1024772Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493232Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle852969- 811727
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411500450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1071322- 161039
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj106981Miehen taloudellinen tilanne ja
halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah29973Miksi syyllistät minua siitä etten pysty vastaamaan tunteisiin?
En minä sille mitään mahda. Tuntuu pahalta. En pysty enää keskittymään mihinkään enkä nauttimaan mistään, kun tämä tilan40971