Einin kotieläinpiha

Anonyymi-ap

Ollaan parin viikon päästä pohjoiseen matkalla. Kannattaako pysähtyä Einin kotieläinpihaan? Lapset 5 ja 3 -vuotiaita.

12

646

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onko tää joku vitsi. Ei Puolangalla ole mitään kotieläinpihaa. Osuuspankin takana on joku viritys ja niitä pupuja ja kukkoja juoksentelee vapaana pitkin kylää.

• Anonyymi

Onko oikein hyökätä yksittäistä ihmistä vastaan? Minä huudan mieluusti puolankalaisia vastaan, mutta lapset ja yrittäjät olkoon rauhassa,

• Anonyymi

En oikein käsitä näin paikkakuntalaisena miksi ihmiset hyökkäävät kuntaan muuttanutta ihmistä vastaan näin voimakkaasti. Vaikken minäkään kannata kenen kanssa tekee yhteistyötä yms... niin en kuitenkaan täällä sivustolla tai facebookissa arvostele häntä.

Puolanka on mennyt hyvin ahdasmieliseksi paikaksi ja kaikki uudet asukkaat karkotetaan heti vihalla pois täältä.

• Anonyymi

näinhänse menee ja osa vielä naamallaan kehtovaa kommentoida... eikö hävetä heitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

näinhänse menee ja osa vielä naamallaan kehtovaa kommentoida... eikö hävetä heitä.

Janne Katajan kuvassa oli taulu:

"Seuraavana Puolanka. Vielä ehdit kääntyä pois"

Sekö ei ollutkaan vitsi! Olen pettynyt.

• Anonyymi

Yksi uudisasukas jo tappoi nälkään yli sata nautaa, Puolanka ei tarvitse yhtään tämmöistä julkisuutta enää. Luvat kuntoon ja eläimille kunnon tilat, sen jälkeen tervetuloa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yksi uudisasukas jo tappoi nälkään yli sata nautaa, Puolanka ei tarvitse yhtään tämmöistä julkisuutta enää. Luvat kuntoon ja eläimille kunnon tilat, sen jälkeen tervetuloa.

Huolenpitoa ja välittämistä. Tilat, autaukset, laitumet. ruokaa ja vettä sekä eläinlääkärin hoitoa tarvittaessa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

asettavat kommentoijat itsensä hyvin noloon asemaan

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

asettavat kommentoijat itsensä hyvin noloon asemaan

Noloa on se että kukko ja pupu juoksee kylällä vapaana. Järkyttävää on se että hevoset oli niin huonossa kunnossa että poliisi joutui ne ampumaan.

• Anonyymi

Kivoja paikkoja pitkän matkan varrelta ois tarkoitus löytää. Onko se Rölli-metsä auki? Ja pääseekö sinne miten lähelle autolla?

• Anonyymi

Ei ole kotieläinpihaa eikä röllimetsää. Kannattaa ajella suoraan Ranuaneläinpuistoon. Täällä on ollut semmoinen hässäkkä päällänsä että eläinsuojelu ja poliisi joutunut puuttumaan.

• Anonyymi

Kotieläinpiha on julkinen toimija ja he mm. esittelevät palvelujaan somessa. Kyllä yrittäjät itse sen tietää, että toimintoja voidaan arvioida mm. yhteistyökumppanuuksien perusteella tai jos ollaan syvemmässä kumppanuudessa esim. omistusten kautta. Ihan normaalia bisnekseen kuuluvaa juttua. Törkeydet on asia erikseen ja tuomittavia, mutta esimerkiksi eri toimijoiden sidokset ja kytkökset toisiinsa on tärkeää selvittää faktapohjaisen arvioinnin mahdollistamiseksi. Mitä nopeammin sitä parempi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      31
      3874
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2599
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      42
      2558
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2345
    5. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      29
      2148
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1779
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1623
    8. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      301
      1505
    9. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      46
      1468
    10. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      141
      1467
    Aihe