Einin kotieläinpiha

Anonyymi-ap

Ollaan parin viikon päästä pohjoiseen matkalla. Kannattaako pysähtyä Einin kotieläinpihaan? Lapset 5 ja 3 -vuotiaita.

13

1566

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onko tää joku vitsi. Ei Puolangalla ole mitään kotieläinpihaa. Osuuspankin takana on joku viritys ja niitä pupuja ja kukkoja juoksentelee vapaana pitkin kylää.

• Anonyymi

Onko oikein hyökätä yksittäistä ihmistä vastaan? Minä huudan mieluusti puolankalaisia vastaan, mutta lapset ja yrittäjät olkoon rauhassa,

• Anonyymi

En oikein käsitä näin paikkakuntalaisena miksi ihmiset hyökkäävät kuntaan muuttanutta ihmistä vastaan näin voimakkaasti. Vaikken minäkään kannata kenen kanssa tekee yhteistyötä yms... niin en kuitenkaan täällä sivustolla tai facebookissa arvostele häntä.

Puolanka on mennyt hyvin ahdasmieliseksi paikaksi ja kaikki uudet asukkaat karkotetaan heti vihalla pois täältä.

• Anonyymi

näinhänse menee ja osa vielä naamallaan kehtovaa kommentoida... eikö hävetä heitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

näinhänse menee ja osa vielä naamallaan kehtovaa kommentoida... eikö hävetä heitä.

Janne Katajan kuvassa oli taulu:

"Seuraavana Puolanka. Vielä ehdit kääntyä pois"

Sekö ei ollutkaan vitsi! Olen pettynyt.

• Anonyymi

Yksi uudisasukas jo tappoi nälkään yli sata nautaa, Puolanka ei tarvitse yhtään tämmöistä julkisuutta enää. Luvat kuntoon ja eläimille kunnon tilat, sen jälkeen tervetuloa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yksi uudisasukas jo tappoi nälkään yli sata nautaa, Puolanka ei tarvitse yhtään tämmöistä julkisuutta enää. Luvat kuntoon ja eläimille kunnon tilat, sen jälkeen tervetuloa.

Huolenpitoa ja välittämistä. Tilat, autaukset, laitumet. ruokaa ja vettä sekä eläinlääkärin hoitoa tarvittaessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

asettavat kommentoijat itsensä hyvin noloon asemaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

asettavat kommentoijat itsensä hyvin noloon asemaan

Noloa on se että kukko ja pupu juoksee kylällä vapaana. Järkyttävää on se että hevoset oli niin huonossa kunnossa että poliisi joutui ne ampumaan.

• Anonyymi

Kivoja paikkoja pitkän matkan varrelta ois tarkoitus löytää. Onko se Rölli-metsä auki? Ja pääseekö sinne miten lähelle autolla?

• Anonyymi

Ei ole kotieläinpihaa eikä röllimetsää. Kannattaa ajella suoraan Ranuaneläinpuistoon. Täällä on ollut semmoinen hässäkkä päällänsä että eläinsuojelu ja poliisi joutunut puuttumaan.

• Anonyymi

Kotieläinpiha on julkinen toimija ja he mm. esittelevät palvelujaan somessa. Kyllä yrittäjät itse sen tietää, että toimintoja voidaan arvioida mm. yhteistyökumppanuuksien perusteella tai jos ollaan syvemmässä kumppanuudessa esim. omistusten kautta. Ihan normaalia bisnekseen kuuluvaa juttua. Törkeydet on asia erikseen ja tuomittavia, mutta esimerkiksi eri toimijoiden sidokset ja kytkökset toisiinsa on tärkeää selvittää faktapohjaisen arvioinnin mahdollistamiseksi. Mitä nopeammin sitä parempi.

• Anonyymi

Lapsesi voivat traumatisoitua mikäli kesken ihanan heppa ajelun ilmaantuu virkavalta paikalle ja ryhtyy ammuskelemaan eläimiä sieltä. Mieti vielä haluatko lapsesi näkevän sellaista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!

"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti
      Maailman menoa
      247
      45349
    2. Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.

KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!
      Maailman menoa
      31
      11240
    3. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      207
      10873
    4. Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta

Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump
      Maailman menoa
      36
      9711
    5. Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.

IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla
      Maailman menoa
      85
      8528
    6. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
      Maailman menoa
      223
      6511
    7. Pirjo sanoi Esalle

Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok
      Maailman menoa
      0
      3210
    8. Jos mä joisin

Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys
      Ikävä
      30
      2239
    9. Tänään torille

Tänään kuulema torilla tapahtuu klo.20. Tulkaaha paikalle kattoon.
      Hyrynsalmi
      37
      1629
    10. Koulu-uhkaus.

Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.
      Hyrynsalmi
      26
      1510
    Aihe