Oliko Huisi Hipunkin kuolema ihmisen rääkkäyksen aiheuttama??? Jos ikää oli vasta 7 vuotta??
Huisi Hippu
13
320
Vastaukset
- Anonyymi
Eipä itseäsikään pelasta mikään, jos aortta repeää. Niihin on myös moni terveys/huippu urheilia kuollut. Kai niitäkin on rääkätty?
- Anonyymi
Ihminen tekee sen omasta tahdosta eläin ei. Hevos "urheilu" on silkkaa eläin rääkkäystä! Mitä lie aineita tuokin oli saanut elämänsä aikana.
- AnonyymiUUSI
Jos ihmisellä todetaan aortan laajentuma niin silloin nimenomaan pitää muuttaa elintapoja (osalla tulee joo äkkikuolemia kun ei ole diagnosoitu).
Mutta ei ihme että hevosraukoilla pumput räjähtää, kun joutuvat itsekkäiden idioottien tahdosta tollasta stressi elämää elämään (ja vapaa-alallakin riippuu ihan omistajasta kuinka hevosta kohdellaan).
Voi hyvin kuvitella, että vaikka hevosella olisi todettu alkavia sydänongelmia niin rasitus ja kilpailut jatkuu samaan tahtiin.. raha ja tienaaminen on se mikä ratkaisee!
Olisi mukavaa, kun ihmisestä rääkättäisiin ja ruoskittaisiin kerta toisensa jälkeen parhaita suorituksia (ilman sen omaa tahtoa) niin kauan, että sydän räjähtää ja hyytyy radalle. Ja VAAN sen takia, että toiset saa rahaa.
- Anonyymi
Varmasti oli! Yhdistettynä hirveään kuljetuksesta tulevaan stressiin. Se oli kaukaa tuotu :-( :-(
- AnonyymiUUSI
Ei muuta ku jämpsän porttiin puremaan huputiti munkkia
- AnonyymiUUSI
Viime aikoina hevosia on kuollut raveissa aika paljon.
Kuka oli muuten se ohjasjuoppo joka kärysi puhallustestissä.- AnonyymiUUSI
Sun äitis aasi
- AnonyymiUUSI
Tiukat ajat ravimiehilläkin, siksi ottavat kaiken irti hevosestaan, valitettavasti! Onneksi tätä ei enää rääkätä vaan saa levätä!
- AnonyymiUUSI
Saapahan metukkaa leivän päälle
- AnonyymiUUSI
Ajajat sopivat keskenään kuka saa voittaa lyövät sille itse vetoa, saavat enemmän pätykkää kun itse kilpailusta.Vanhat jäärät kuskit ajavat toisen eteen. lyövät liinat kiini, saavat voittajaehdokkaan laukkaamaan.Tätä se on jo vuosia ollut, mut onneksi on karman laki, se tulee laakista, ihan varmaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ajajat sopivat keskenään kuka saa voittaa lyövät sille itse vetoa, saavat enemmän pätykkää kun itse kilpailusta.Vanhat jäärät kuskit ajavat toisen eteen. lyövät liinat kiini, saavat voittajaehdokkaan laukkaamaan.Tätä se on jo vuosia ollut, mut onneksi on karman laki, se tulee laakista, ihan varmaan.
Sairasta touhua
- AnonyymiUUSI
Elokapinallisten pitäisi puuttua asiaan.
- AnonyymiUUSI
Ei muuta ku raviradalle istumaan 🤣😅
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273553- 412399
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352228Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71997Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431552- 381429
- 1271282
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591230- 131209
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451205