Hei .
Onko kellään kokemusta kyseisestä maine coon kasvattajasta? Facebookin kissa ryhmässä ei saanut kokemuksia kasvattajista kysellä.
Haluaisin kuitenkin tietää että kasvattaja on hyvä ennen kuin ostan kallista kissanpentua.
Jonkun kokemuksen kuulin että kasvattajasta ei kuulunut enää mitään varausmaksun jälkeen, mutta myös hyvän kokemuksen kuulin....
Sweettails porvoo
10
1565
Vastaukset
- Anonyymi
Hei!
Meillä on hyvä kokemus kasvattajasta, saatiin hyvät ja kattavat ohjeet kissan hoitamiseen. Mukaan lähti repullinen kissalle tuttuja ruokia + hoito-ohjeita. Mietityttävissä asioissa on voinut kysyä kasvattajalta ja aina saanut asiallisen ja avuliaan vastauksen. Meidän kissa on luonteeltaan lempeä, leikkisä ja kaikessa mukana olija. Ollaan kyllä todella tyytyväisiä. - Anonyymi
Meillä myös pelkkää hyvää sanottavaa! Kissakin ollut täysin terve, ei mitään sairasteluja tai muuta vaivaa! Kissa on leikkisä, ihmisläheinen, hellyyden kipeä ja kova juttukaveri. Lempeä jättiläinen 😀
- Anonyymi
Hei, otitko kissan tältä kasvattajalta?
- Anonyymi00005
Hei, meillä on ollut ongelmia kyseisen kasvattajan kanssa, rahat lähetetty mutta ei vastauksia enään näy. Epärehellisiä piirteitä myös toiminnassa. Viikon ajan vastaamatta, vaikka julkaisuja on tullut reilusti sosiaalisiin medioihin ja nettisivuille. Vastaaminen lakkasi kun mainitsimme epärehellisyydestä. Tätä ennen vastaukset olivat nopeita. Kysyin myös Suomen Maine Coon liitolta tietoa heistä, he kertoivat että ongelmia on Sweettailsistä ollut paljon, useat ihmiset heistä valitelleet. Toivomme edelleen kissan saavan. 900€ varausmaksu on todella suuri menetys nuorelle opiskelijalle.
- Anonyymi00006
Hei, tilanne korjaantunut. Huoli pennusta oli turhaa, vastaus saatiin ja kuvat ja muut pennusta. Harmi ettei täältä pysty kommenttia poistamaan mutta negatiivinen kokemus vaihtui positiiviseen ja vastaamattomuuteen löytyi järkevä selitys!
- Anonyymi00010
Kaikkea voi selitellä. Mikä sitten on totta ja mikä ei niin se onkin toinen kysymys…
- Anonyymi00007
Ei tuolta kannata ostaa kenenkään. Ihan hirveitä kuullut ja uhkailevat ihmisiä. Rahat otettu ei pentua saatu ym…
- Anonyymi00008
Kyselkää kasvattajilta niin saatte tiedon. Tänne ei saa näemmä totuutta kirjottaa
- Anonyymi00009
Ehdoton ei näille. En voi suositella kenelläkään.
- Anonyymi00011
Erittäin huono kokemus! Jatkuvia ihmeellisiä käänteitä ja itsesäälissä rypemistä! 2 viikkoa ennen ilmoitti ettei myykään kissaa ja nyt odotamme rahan palautusta! En suosittele tätä kissslaa kenelkekään!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921125
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116938- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 77669
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483