tehdä tietokoneella... Ihmetyttää vaan noi joittenkin maalaamat taulut , kun eläimen karvatkin saatu niin pieneksi, ohuiksi.. Siveltimellä tuskin saa tollasta jälkeä. esim. Liisa Jaakkolan eläimet... 🤔
Voiko taulun
10
234
Vastaukset
- Anonyymi
nykyään tauluja 3D tulostetaan suoraan raamien kanssa
- Anonyymi
tekoäly teki haastavat kysymyksen: "mihin taide nykyään tarvitaan?"
jos kuuntelet vaimosi tahtoa ripustaa taulu seinälle, niin olet pahasti vanhanaikaistunut
kuvataide on merkki taantumasta kun joutuu sen ääriin
teknologiassa joutua kuvataiteen pariin on menetystä- Anonyymi
Kiitos vastauksesta. Näin se varmaan on. Täytyypä tutkia nyt tätä , kun selvensit tyhmälle 🙂 .
- Anonyymi
ei odota pitkään kun näkö pilaantuu älylaitteessa ja kuvataide jää tarpeettomaksi
- Anonyymi
tekoäly voi leikkiä älykästä mutta se ei koskaan hauku itseään tyhmäksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tekoäly voi leikkiä älykästä mutta se ei koskaan hauku itseään tyhmäksi
kohta maan poliisi heittää pyyhkeen rinkiin koska ei saa enää tolkkua kuka palstalla on tekoäly ja kuka tavallinen suomalainen
- Anonyymi
Voi ku printtautat jossaa valokuvausliikkeessä esim. kanvastaululle
- Anonyymi
Koneella ei voi tehdä mitään, mitä ei voi tehdä myös käsin. Sanotaan näin päin.
Karvat ei ole ongelma.- Anonyymi
laiskan nerokkuus että asiat hoituvat itsestään
älylaitteita odotellessa voi nähdä ihmeen kun siveltimet maalaa itse taulun
- Anonyymi
maali voi tarttua yllättävän hyvin tietokoneruutuun, eivätkä edes taustavalot häiritse
tulee hienoa kun maalaa tietokoneruutua öljyvärein
akryyli ei ole niin hyvä kuin öljy
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1762155
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo391517Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1321184Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe56942Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol255899- 55876
Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen20832Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S18745Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis233745Aina ku nään sun kuvan
Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭58743