... juonnin päivällä, olen nukahtanut nopeammin ja nukkunut sikeämmin. Vähemmillä lääkkeillä.
Herään kyllä yöllä, mutta joko käyn vessassa tai käännän vain kylkeä.
Jos joskus herättyä uni ei ole puoleen tuntiin uudelleen tullakseen, olen kuumentanut mikrossa n. alle 1 dl pikakahvia "tönäisemään uneen". Ihan pieni määrä kahvia voi tönäistä uneen ja heti on suljettava silmät, ei jäätävä muita puuhailemaan.
Olen myös hankkinut parit, paksut uni-silmälaput. Ihan pakolliset etenkin kesäaikaan, muulloinkin.
Kun viikko sitten lopetin kahvin
4
313
Vastaukset 4
- Anonyymi
Lisäksi, nyt sadeilmoilla, olen pitänyt makuuhuoneen ikkunaa raollaan: kostea, viileä ilma väsyttää.
Muutoin itsellläni saattaa pyöriä pieni tuuletin. Keskuslämmityksen aikana talvella sekin viilentää huonetta. - Anonyymi
Kokonaan ilman aamu- / päiväkahveja olen nukahtanut nopeammin ja nukkunut yöllä syvää unta.
- Anonyymi
Joo mulla kanssa join kerran ilta kahvit partsilla niin se tönäs mut 8 kerroksesta alas mutta onneksi oli talonhenkilö aurannut lumet pois alta niin en jäänyt kitumaan. Minut löydettiin pahoin muumioituneena egyptissä 1976 josta pääsin intialaisella sukellusveneellä suomenlahdelle josta merpelastus tuli hakemaan pois. Kuulusteluissa sanna marin puhui jotain valtion petoksesta muuutta olkoot nyt taas tuhopoltto kun siitä ässä arvasta ei sitä voittoa tullut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931496
Olivia Oras
"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde921275- 47901
- 95865
Sinisilmäiselle tutulle miehelle
Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit67846Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön
Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o164803MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(
MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku85769- 20729
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j57697- 53638