Kun viikko sitten lopetin kahvin

Anonyymi-ap

... juonnin päivällä, olen nukahtanut nopeammin ja nukkunut sikeämmin. Vähemmillä lääkkeillä.

Herään kyllä yöllä, mutta joko käyn vessassa tai käännän vain kylkeä.

Jos joskus herättyä uni ei ole puoleen tuntiin uudelleen tullakseen, olen kuumentanut mikrossa n. alle 1 dl pikakahvia "tönäisemään uneen". Ihan pieni määrä kahvia voi tönäistä uneen ja heti on suljettava silmät, ei jäätävä muita puuhailemaan.

Olen myös hankkinut parit, paksut uni-silmälaput. Ihan pakolliset etenkin kesäaikaan, muulloinkin.

4

313

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lisäksi, nyt sadeilmoilla, olen pitänyt makuuhuoneen ikkunaa raollaan: kostea, viileä ilma väsyttää.

Muutoin itsellläni saattaa pyöriä pieni tuuletin. Keskuslämmityksen aikana talvella sekin viilentää huonetta.

• Anonyymi

Kokonaan ilman aamu- / päiväkahveja olen nukahtanut nopeammin ja nukkunut yöllä syvää unta.

• Anonyymi

Joo mulla kanssa join kerran ilta kahvit partsilla niin se tönäs mut 8 kerroksesta alas mutta onneksi oli talonhenkilö aurannut lumet pois alta niin en jäänyt kitumaan. Minut löydettiin pahoin muumioituneena egyptissä 1976 josta pääsin intialaisella sukellusveneellä suomenlahdelle josta merpelastus tuli hakemaan pois. Kuulusteluissa sanna marin puhui jotain valtion petoksesta muuutta olkoot nyt taas tuhopoltto kun siitä ässä arvasta ei sitä voittoa tullut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

on parasta?
      Ikävä
      93
      1496
    2. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      92
      1275
    3. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      901
    4. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      95
      865
    5. Sinisilmäiselle tutulle miehelle

Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit
      Ikävä
      67
      846
    6. Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön

Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o
      Sinkut
      164
      803
    7. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      85
      769
    8. Et vaan tajua

Että rakastan sua
      Ikävä
      20
      729
    9. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      57
      697
    10. Olen jo oppinut tuntemaan

sinun kirjoitustyylisi
      Ikävä
      53
      638
    Aihe