Pitihän sen arvata. Oma maali ja tolppalaukaukset, Norjalle maali, Suomelle ei ja tietysti kun Sveitsi kantona kaskessa ja taas tässäkin lajissa emämaana samassa lohkossa niin tähän on totuttu. Islanti piti TIETENKIN hävitä. Nythän tässä on käsikirjoitus kuten Suomen jääkiekon mm kisoissa 1991, on voitettava Sveitsi tekee ensimmäisen maalin ja menee jatkoon vaikka Suomi tasoittaa ja Sveitsi tekee maalin lopussa. Eihän tässä suomen joukkueurheilussa ole.
Ja vielä kruununa Ruotsia vastaa taas vastaan Sveitsin ja tietenin häviää Ruotsille, niin uin se on AINA hävinnyt.
Sveitsi taas
Anonyymi-ap
1
293
Vastaukset
- Anonyymi
Muistetaas kuitenkin kaiken tämän "murheen" aikana, että Suomi välttyi pahalta selkäsaunalta Espanjaa vastaan välierässä! Nyt turpiin saa siinä matsissa Sveitsi, ja sitten on sveitsiläisten vuoro itkeä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161