Ketä muita Kekkosen lisäksi?
Ketä julkkiksia on nähty Suomussalmella?
32
1401
Vastaukset
- Anonyymi
ainakin Eino Leinu kävi siellä, aikonaan ja päissään
- siis todella sanottiin Leinu . (Eino Leino) - Anonyymi
Eminem kävi jätkänpuistossa
- Anonyymi
Minä minä minä Tumppi.
- Anonyymi
varmaa elias lönnrot joskus 219 vuotta sitte
- Anonyymi
Reetu kävi aika monasti tervareitissä
- Anonyymi
Kantri Helena.
Ohan nuita montaki. Matti Nykänen , Irwin, Jamppa Tuominen , Assar ja Toini, Mieto, jnejne....
- Anonyymi
En ole nähnyt ketään koskaan, ikipäivinä koska olen sokea
- Anonyymi
Täh
- Anonyymi
Ewan McGregor nähty Lomakylässä.
- Anonyymi
Pekka Puupäitä on kunta täynnä
- Anonyymi
On muutama pölöhökustaaki .
Sitten nämä partapirkot mitkä valehtee ja tölläävät suuauki teebeellä superin ja kirsikan tiloissa. Haisevat erittäin pahalle lialle ja persvaolle🤮
- Anonyymi
Kaikki putiliskot kremliin haluavat ovat tämän kylän”julkkikset”.
Meppi lähtee kohta joukkojaan kremliin viemään.
Varaa paikkasi mahollisimman pian!- Anonyymi
Rottilaiset vejättää niillä kauheilla koirilla ihtejään pitkin viitostietä. Kylän julkkikst🤬
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rottilaiset vejättää niillä kauheilla koirilla ihtejään pitkin viitostietä. Kylän julkkikst🤬
Mitä kauheaa niissä koirissa on? Paitsi jos olet tösserö ja pelkäät kaikkia koiria.
- Anonyymi
Liv Andersson oli kerran köhäkässä!
- Anonyymi
Se varmaan riittikin
Julukkiksien julukkis on teiltä jeäny nimmeämättä poekkeen .
Meijän oma Merjukka!- Anonyymi
Arvaa kui monasti nähty ja moikatukki
- Anonyymi
En paljoa menetä vaikka en ikinä näkisi sitäkään.
- Anonyymi
Joulupukki, joka joulu. On koko maapallon julkkis, ei vaan tämän kylän.
- Anonyymi
Mb_Mononen
- Anonyymi
Kysy Kuusamolaisilta ketä julkkista et ole nähnyt Kuusamossa.
- Anonyymi
Kekuli Lumperi.
- Anonyymi
Ritva Oksanen, Mikko Niskanen, Armi ja Danny, Kirka, Paula Koivuniemi, Lea Laven, Nightwish, Mika Halvari, Tiina Lillak, Tapani Kansa, on niitä paljon..
- Anonyymi
Ilmari Kianto
- Anonyymi
Reijo Kela. Ei todellakaan mikään turha jätkä Suomen kulttuurielämässä. Kaikki apurahat tulleet täysin ansaitusti toisin kuin monella muulla performanssitaiteilijalla. Listasta puuttuu Kelavala ja Moottorimusiikin festivaali.
https://tanka.danceinfo.fi/home/Artist/290- Anonyymi
Never heard ..
- Anonyymi
Robert Plant.
- Anonyymi
Suomipopip poppaa ja ihan 2025 julkkiksia.
- Anonyymi
Egyptin prinsessa Faika Jalonkoskella 1952.
Helsingin olympialaisten kisavieraiden joukossa olleen prinsessa Faikan Suomen kiertomatkaan sisältyi koskenlasku. Hänen haluttiin kokevan Kainuun parhaita elämyksiä, ja niinpä arvokas vieras sai kyytiä kosken kuohuissa Emäjoella Kiantajärvestä Korpijoensuuhun.
Kuka muistaa?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2494514Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1232949Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412712Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?761695Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061538Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn161421- 511261
- 911201
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2031064- 471035