Haluaisin tässä kysyä että onko laitonta päästää hänet nukkumaan minun varastoon koska hän karkasi n.10km päähän kotoa ja on nyt samassa kaupungin osassa kun minä ja nukkuu rappukäytävissä haluaisin auttaa mutta en tiedä onko se laillista
Ystäväni lähti hatkoille
Anonyymi-ap
2
127
Vastaukset
- Anonyymi
Ota vaan
- Anonyymi
Juu en enää voi se otettiin laitoksee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään sen huomasin ja se tuntuu
Vapauttavalta. Saavuttomaton rakkaus on loppunut. En tunne enää kaipuuta enkä rakkautta. Nyt voin alkaa taas elää eikä t1131088- 68994
Miten yrität saada tilannetta eteenpäin
ettei jäätäisi päikoilleen, missä kumpikin ikävöi omalla tahollaan?75974Et tule koskaan löytämään tällaista syvyyttä kenestäkään toisesta
Jos vaan tietäisit, kuinka paljon tunnen sinua kohtaan. Jos vaan tietäisit, miten paljon merkitset minulle.90875- 97864
Kauneutesi kiinnitti huomioni
mutta oikeesti rakastuin tapaan, miten näet asiat ja kaikki. Olet liian ihana, enkä tiedä miten sen saisin sanottua.33842En uskalla liikkua yöllä yksin ulkona
Tai lähteä viettämään iltaa, kun kotiinpaluu myöhään ei tunnu hyvältä. Kerroin tuon yhdelle miehelle. Arvaa mitä hän va139803Päivän persu: Maahanmuuttajat ovat "rupusakkia"
Voi Petteri parkaa 🤣 "Kansanedustaja Mauri Peltokangas (ps) kutsuu kolmansista maista Suomeen muuttavia ihmisiä rupusa221779Sekopään intensiivinen kaipaus
Miltä tuntuisi jos joku sekopää kaipaisi sinua? Et haluaisi rohkaista häntä mitenkään, mutta tunnistaisit hänen harhaise112754- 43664