Näissä tyhjissä kaupungeissa suurin ongelma on, että ihmisistä tulee tärkeimpiä mitä elämä.
Miten jaksatte tyhjiä katuja
15
499
Vastaukset
- Anonyymi
Harrastuksia harrastuksia harrastuksia
- Anonyymi
Köyhänä ehkä helpompaa ei tule tarvetta ostaa varastot täyteen kaikenlaisia koneita laitteita ja vehkeitä.
- Anonyymi
Naisen kanssa vaikea olla yhdessä ei muuta tekemistä kuin seksi ja monesti ei halua nähdä kumppania koska ei ole mitään näytettävää Kajaanissa mikä pitäisi naisen onnellisena ettei tule eroa.
- Anonyymi
Kajaanissa aletaan vähättelemään ja osoittelemaan muita ihmisiä kumppanille täällä ja kertomaan kumppanille ettei elämä ole yhtään huonompaa toisten kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kajaanissa aletaan vähättelemään ja osoittelemaan muita ihmisiä kumppanille täällä ja kertomaan kumppanille ettei elämä ole yhtään huonompaa toisten kanssa.
Tämä trendi on saavuttanut Kajaanissa koomiset mittasuhteet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kajaanissa asumisen jälkeen monet ovat kertoneet myöhemmin tunteneensa itsensä typeräksi ja hölmöksi sekä tietäneet olevansa itse syyllisiä parisuhdeongelmiin täällä Kajaanissa.
- Anonyymi
Aika yleinen keino on ostaa talo ja laittaa nainen sinne puuhastelemaan.
- Anonyymi
Välillä näkee Kajaanissa todella typeriä tekoja miten kumppanille näytetään muut ihmiset huonossa valossa.
- Anonyymi
Täältä jos ei pääse lähtemään pois parempi on harkita muuta keinoa eikä jäädä tänne leikkimään ihmissuhteilla.
- Anonyymi
Tosielämän barbie ja ken ihmisiä joita on välillä jopa hauska nähdä mitä päässä tapahtuu.
- Anonyymi
Kumppania ei oo eikä tule Kajaanissa eikä tarvitse ketään osoittaa huonommaksi kenenkään takia
- Anonyymi
Kajaanissa on pakene tai taistele mentaliteetti.
- Anonyymi
Vastaan taistella on turhaa eikä mitallia tästä anneta eikä ketään muisteta sankarina.
- Anonyymi
Miten ihmiset liittyvät mitenkään tähän Kajaaniin?
- Anonyymi
Työelämästä kun tulee kuolevaisten joukkoon huomaa kyllä miten erilaiset maailmat ovat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2141427- 961276
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan31067Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle161016Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9928Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86890- 32830
Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.59828T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest37768Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii44754