Passikuvan hinta Sotkamossa

Anonyymi-ap

Keskustan liikkeessä passikuvalla ryöstöhinta 33 euroa. Kajaanissa keskustan liikkeessä 20 euroa. Mikä selittää tällaisen hinnan Sotkamossa?

18

701

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei kilpailua?

• Anonyymi

Katoppas kun se yrittäjä voipi itse määrätä tuotteitten ja palveluitten hintansa.Ei se sen kummosempaa ole.

• Anonyymi

On paljon vaikeempaa tehä sotkamolaisista hyviä kuvia, kaikista ei onnistu millään vaan pitää keinoälyllä vähä korjailla.

• Anonyymi

No tämäpä 😆
        Kiitos, sait päiväni pelastettua🙏🤩

• Anonyymi

No siinä on se extra hinta..Ainahan voi kokeilla itse ottaa ne tai ajaa asioikseen kajaaniin ja luulla että nyt säästi kovasti kun sai kajaanissa vähän halvemmalla vaikka ei älynnyt laskea esim polttoaine kulutusta jos polttomootori autolla meni niitä hakemaan eli sen 17€ lisää napsahtaa vähintäänkin kuville lisä hintaa kun ajaa kuvia otatuttamaan kajaaniin..

• Anonyymi

Sähköautolla kun käy niin maksaa noin 1.5€.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sähköautolla kun käy niin maksaa noin 1.5€.

Onx se auto ilmainen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onx se auto ilmainen?

Harvemmin niitä autoja ilmaiseksi saa.

• Anonyymi

Tule Tampereelle otattamaan passikuva. Se maksaa 7,90 €.

• Anonyymi

No mene Kajaaniin ja maksa bensasta ja autosta. Tai maksa bussilippu menopaluuna. Yrittäjä määrää hinnan, et sinä. Eikä niitä kuvia niin usein oteta. Hyvää palvelua Niinalta lisäksi.

• Anonyymi

Kaikkihan tuossa tuppukylässä kuuluu maksaa enemmän, että yrittäjät saa ulista kun ei kauppa käy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikkihan tuossa tuppukylässä kuuluu maksaa enemmän, että yrittäjät saa ulista kun ei kauppa käy.

Saa e on totta, että Sotkamossa yrittäjät on yksiä valittajia. Se vaan on niin, että jos hinnat on turisteille niin ei kannata ihmetellä jos paikalliset hakee tuotteensa ja palvelunsa muualta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saa e on totta, että Sotkamossa yrittäjät on yksiä valittajia. Se vaan on niin, että jos hinnat on turisteille niin ei kannata ihmetellä jos paikalliset hakee tuotteensa ja palvelunsa muualta.

KRP=Suomen kallein rautakauppa

• Anonyymi

Passikuvan hakee Kajaanista samalla, kun käy muillakin asioilla. Ruoka on halvempaa, rakennustavara on halvempaa, vaatteet on halvempia ja valikoimaa on paremmin. Lisäksi palvelu on Kajaanissa parempaa. Sotkamossa turistien persettä nuollaan, mutta paikallisille vaan vittuillaan ja valitetaan, miten paikalliset ei käytä palveluita. Kannattaisiko katsoa peiliin että miksi ei?!

• Anonyymi

Yrittäjä voi itse määritellä hintansa.
      Ostaja taas voi jättää ostamatta jos hinta ei miellytä.

• Anonyymi

Syrjäseutulisää on aina takapajulassa.

• Anonyymi

Mitähä se aloittaja passikuvalla tekee kun ei ole passiakaan ikinä ollut.
      Kuhmoon mennessä ei ole ennenkään tarvinnut passia.

• Anonyymi

Jos on niin persaukinen ettei pankissa käy kun vaativat henkkarit.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      94
      3752
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      45
      3134
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      97
      2739
    4. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      57
      2420
    5. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2388
    6. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      134
      2387
    7. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      117
      2357
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      21
      2284
    9. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      23
      2266
    10. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      64
      2070
    Aihe