Suomi olisi Norjan jos eivät olisi seuranneet kaukaa mitä norjalainen tekee

Anonyymi-ap

Suomalaiset pelaajat olivat liian kaukana ja seurasivat välimatkan päästä.

Eivät menneet estämään kunnolla. Antoivat tila tehdä maaleja ja juosta pallon kanssa, maalille.

Suomalainen antoi periksi kamppailulle.

Jos olisin suomen valmentaja niin sanoisin että ette seuraa sivusta, vaan menette vastustaan kiinni ja estämään eneminen ja tila. Koko pelin aikana.

Voitto on 90% tahdosta ja pään sisästä ja 10% taidosta.

Huvitti kun eilen ylen palkkaama asiantuntija tai vanha pelaaja sanoi ääneen, "ei tuota norjalaista olisi pysäyttänyt kukaan muukaan"

Jos tuollainen mielipide on niin ei voi koskaan voittaa. Voitte pelata, vaikka 100 vuotta maajoukkueessa naiset ja miehet niin ette voita.

0

56

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
        Ikävä
        310
        3248
      2. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
        Ikävä
        18
        2151
      3. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
        Ikävä
        15
        1850
      4. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
        Ikävä
        14
        1595
      5. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
        Hindulaisuus
        411
        1489
      6. Kysymys Kuhmolaisille

Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t
        Kuhmo
        36
        1374
      7. Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin

”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist
        Maahanmuutto
        222
        1263
      8. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
        Ikävä
        17
        1224
      9. Olen valtavan ihastunut

Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.
        Ikävä
        63
        1056
      10. Ensi viikolla tulen takaisin

Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin
        Ikävä
        20
        1000
      Aihe