Moni yhtye on muka saatanallinen.
Ozzykin on "pimeyden prinssi" vaikka ei musiikilla ole mitään tekemistä satanismin ja pimeyden kanssa.
Itse soitan ja laulan ja olen nyt hionut esityskuntoon kappaletta "Taivas on sininen ja valkoinen". Bravuurini on "Kulkuriveljeni Jan".
Ei minua mikään metalli kiinnosta enkä ymmärrä (toistan nyt itseäni) miksi se on muka saatanallista. Se on musiikkia.
Miksi metallimusiikki yhdistetään satanismiin?
11
567
Vastaukset
- Anonyymi
Satanistinen metalli haluaa tulla yhdistetyksi satanismiin.https://youtu.be/Tw346MDG_Ec?si=DZxY9dcMMZxQ1Dwa
- Anonyymi
Satanistihevarit Norjassa poltti kirkkojakin.
- Anonyymi
Ei ollut satanisti koska satanistina myöntää jessen ja muiden olentojen olemassaolon eikä hän niihin uskonut.
- Anonyymi
Vikernessi sanoi julkisuuden vuoksi olevansa satanisti vai saatananpalvoja.
- Anonyymi00008
Anonyymi kirjoitti:
Vikernessi sanoi julkisuuden vuoksi olevansa satanisti vai saatananpalvoja.
Todellisuudessa on pelkkä musiikkitaidoton homo.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Todellisuudessa on pelkkä musiikkitaidoton homo.
Joo sekin vielä. Ja natsi.
- Anonyymi
Itse kuuntelin viimeksi Brita Koivusta ja Annikki Tähteä.
Brita oli melkoinen typy nuorena. Olisin voinut liata hänet. Tiedä olisiko ollut tuhma tyttö. - Anonyymi
Ihminen joka näitä pimeyden asioita harastaa, joutuu riivatuksi ja helvetelliseen olotilaan. ja siitä lisää tässä. https://www.youtube.com/watch?v=YWAVNww_o1I
- Anonyymi00010
Satanismissa ei ole mitään pimeyttä.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Satanismissa ei ole mitään pimeyttä.
Se on enemmänkin valoa ja itsensä löytämistä. Ei eroa buddhalaisuudesta juuri lainkaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial291879Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1621844Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3641646- 1501247
Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2151199Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221138- 121081
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt71032- 2851005
- 82991