Onko porukalla jotain käteviä niksejä kuinka hoitaa pahvit kotona -> tarkoitan maitotölkit, pizzarasiat ja kaikki muu mitä tuntuu kertyvän järjettömät määrät. Meillä kun nämä nakataan muovipussiin ja muovipussit autotalliin ja kun autotallissa alkaa olla läjä pahvipusseja niin lopulta auton takakontti täyteen ja kierrätyspisteelle. 😁
kuinka pärjäät pahviesi kanssa
5
188
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikki palava poltetaan 200 litran öljytynnyrissä parin viikon välein.
- Anonyymi
Oliskin mahdollista. 😀
- Anonyymi
Lömmityskauden aikana takassa menee kaikki pinnoittamaton pahvi sytykkeenä ja vähän polttoaineenakin, pinnoitetuista maitopurkit myös, mutta muut menevät juuri avauksessa kuvatun tapaisesti kiertoon kun "säilölaatikko" on täynnä, muovia ja pahvia. Tosiasia on se, että muovia tulee enemmän kuin pahvia, joten laatikko laukaisee tyhjennysreissun muovilla, mutta tietty jos mitään ei polttaisi, niin ehkä välillä pahvia tulisi enemmän.
- Anonyymi
No ei siinä sen kummempia temppuja ole. Hiukan voi hienosäätää järjestämällä arjen rutiineja ja huolehtia ettei roinat kerry kulkuväylille. Se on se vaikein osuus.
- Anonyymi
Mutta kieltämättä sitä pahva kertyy... 😝
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905207
- 534076
- 252189
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271947Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161795- 151444
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281250Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201046T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43991- 21990