Joo sota on ohi luulitte voitaneenne. Olkoot niin ette perkele kyllä minu

Anonyymi-ap

Olkoot niin jos haluatte niin uskoa. Perkele kyllä tiedätte miten asia on vittupäät. Saatana tuo meidän äiteekin on juuri ja juuri hengissä. Perkele kai sitäkin juhlia ,kun toveri kuolema tulee käymään. En kiittelee kai se on tämän vitun hyvän terveyden hoidon ansiota pätevien lääkäreiden ja hoitajien kiitos siitä kaikesta paikasta huolimatta sitä hyvää hoitoa kyllä ei täältä taida saada mutta olkoot nyt vaikka niin.. voipi tuolla aika käydä vähiin jo iän takia. Saatana minun eteen ette ole tehneet mitään kuin hoitaneet sairaaksi ja pitäisikö kiitellä kaikesta valehtelusta ja siitä,että koko kylä pitää hulluna kuten olen sanonut siitä saatanan sotekrskuksen paska huussissa on turha etsiä moraalia tai etiikkaa sitä ei ole . Tarpeeksi moni tietää.

2

89

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vielä en tapa sitä Rantasilan sikaa en edes tee sille mitään ei tarvitse miettiä suotta miltä joskus jos palaa tajuahinsa miltä tuntuu jatkaa moni vammaisena jos sen jälkeen pystyy mitää ihmeemmin miettimään mitä mietin.tekeväni jätän yksisuuntaisen liipun ostamatta jyväskylään. Eläkööt vittupää ja ilman vammoja. Meistä kukaan ei käy sen täin paskan haudalla kusemassq...arvostetaan itseämme sen verran syystä mitä perkeleen Ransilla ei ole syytä eikä ikinä tule olemaan...

• Anonyymi
      UUSI

Korkki kiinni

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      35
      4633
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      56
      3200
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2873
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2815
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      6
      2400
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      54
      2185
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      21
      1629
    8. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1591
    9. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      8
      1538
    10. Maailmassa monta

On ihmeellistä asiaa. 😮
      Ikävä
      16
      1514
    Aihe