Eroavaisuudet ovat selvästi nähtävissä ja lisääntyvät vuosi vuodelta varsinkin tämän hallituksen sosiaaliturva leikkausten vuoksi ja kehoituksista muuttaa halvempaan asuntoon joita ei tosin tahdo löytyä enää näistä lähiöistäkään. Sanonta "joukossa kurjuus tiivistyy" pitänee jonkinverran paikkansa. Lopputuloksista voimme sitten lukea iltapäivälehtien otsikoista.
Pitäisikö kaupungin puuttua asuinalueiden eriarvoisuuteen?
16
128
Vastaukset
- Anonyymi
Kaupunki sijoittaa keskiluokan urheiluhalleihin satoja miljoonia...ei ihmisten asumisviihtyvyyteen. Paljon olisi JVA,n asunnoissakin korjausvelkaa. Lisäksi "edullista" vuokra asumista pitäisi olla muuallakin,kuin näissä tietyissä betonilähiöissä.
- AnonyymiUUSI
Pitäisi, muttei puutu.
- AnonyymiUUSI
hauskaa kun voivat ajell noilla niin isopyöeäisillä, ryrörkin, jollain honda-apina-mopolla vesisateessa hwikkoa
- AnonyymiUUSI
Ei varsinkaan miespuolisilla valtuutetilla ja kaupunginhallituksen jäsenillä ole aikaa eikä kiinnostusta tuollaisiin turhiin asioihin!
Kuola heillä valuu suusta, kun odottelevat että 200 MILJOONAA EUROA maksavan Hippos-häkkyrän rakentaminen alkaa!- AnonyymiUUSI
Kokoomus marttaa kiinnostaa jaella köyhille neuvoja oman puutarhan tuotteiden säilymisestä ja vihreitä kiinnostaa enemmän, miten mamut sopeutuvat kaupunkiin.
- AnonyymiUUSI
"Pärjätköön miten pärjäävät tai olkoot pärjäämättä" on virkamiesten ajatusmalli.
- AnonyymiUUSI
Minä maksan veroja ja tarvitsen hiihtoputken Laajavuoreen.
- AnonyymiUUSI
Sinuhe Egyptiläistä virnistyttää koko idea.
- AnonyymiUUSI
Tuo vanha tallenteesi ontuu!
- AnonyymiUUSI
Elitisti parempi hiihtäjä maksakoot latumaksun harrastuksestaan, niin tekevät muutkin urheilua harrastavat.
- AnonyymiUUSI
On vain oikein, että asuinalueet eriytyvät varallisuuden mukaan. Köyhät ja työhaluttomat asukoot omassa kuplassaan ja varakkaammat ja itse itsestään huolehtivat omissa oloissaan.
Ainahan köyhä voi mennä töihin ja yrittää luokkaloikkaa!- AnonyymiUUSI
Juu, parempi vaan, että köyhät rupuperseet asuvat omissa rottareservaateissaan.
- AnonyymiUUSI
Joukossa myös paljon pienellä palkalla olevia perheitä ja eläkeläismummoja joilla ei ole varaa muuttaa pois vaikka säntillisesti elävät.
- AnonyymiUUSI
Minä menin töihin Suvimäen Klubitalolle eikä näy rahapussissa laisinkaan...teinkö luokkahypyn?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Juu, parempi vaan, että köyhät rupuperseet asuvat omissa rottareservaateissaan.
Mielesi voi muuttua,kun joudut itse muuttamaan kyseisille alueille...
- AnonyymiUUSI
Mielummin olen koditon kun asun JVA:n asunnossa. Huonossa kunnossa, ei korjata, vuokra nousee joka vuosi, suojatyöllistettyjä isännöitsijöitä ja metelöiviä naapureita.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354653- 563220
- 302883
- 612825
- 62420
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542195- 231651
- 181601
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….81548- 161514