Pitäisikö kaupungin puuttua asuinalueiden eriarvoisuuteen?

Anonyymi-ap

Eroavaisuudet ovat selvästi nähtävissä ja lisääntyvät vuosi vuodelta varsinkin tämän hallituksen sosiaaliturva leikkausten vuoksi ja kehoituksista muuttaa halvempaan asuntoon joita ei tosin tahdo löytyä enää näistä lähiöistäkään. Sanonta "joukossa kurjuus tiivistyy" pitänee jonkinverran paikkansa. Lopputuloksista voimme sitten lukea iltapäivälehtien otsikoista.

16

143

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kaupunki sijoittaa keskiluokan urheiluhalleihin satoja miljoonia...ei ihmisten asumisviihtyvyyteen. Paljon olisi JVA,n asunnoissakin korjausvelkaa. Lisäksi "edullista" vuokra asumista pitäisi olla muuallakin,kuin näissä tietyissä betonilähiöissä.

• Anonyymi

Pitäisi, muttei puutu.

• Anonyymi

hauskaa kun voivat ajell noilla niin isopyöeäisillä, ryrörkin, jollain honda-apina-mopolla vesisateessa hwikkoa

• Anonyymi

Ei varsinkaan miespuolisilla valtuutetilla ja kaupunginhallituksen jäsenillä ole aikaa eikä kiinnostusta tuollaisiin turhiin asioihin!

Kuola heillä valuu suusta, kun odottelevat että 200 MILJOONAA EUROA maksavan Hippos-häkkyrän rakentaminen alkaa!

• Anonyymi

Kokoomus marttaa kiinnostaa jaella köyhille neuvoja oman puutarhan tuotteiden säilymisestä ja vihreitä kiinnostaa enemmän, miten mamut sopeutuvat kaupunkiin.

• Anonyymi

"Pärjätköön miten pärjäävät tai olkoot pärjäämättä" on virkamiesten ajatusmalli.

• Anonyymi

Minä maksan veroja ja tarvitsen hiihtoputken Laajavuoreen.

• Anonyymi

Sinuhe Egyptiläistä virnistyttää koko idea.

• Anonyymi

Tuo vanha tallenteesi ontuu!

• Anonyymi

Elitisti parempi hiihtäjä maksakoot latumaksun harrastuksestaan, niin tekevät muutkin urheilua harrastavat.

• Anonyymi

On vain oikein, että asuinalueet eriytyvät varallisuuden mukaan. Köyhät ja työhaluttomat asukoot omassa kuplassaan ja varakkaammat ja itse itsestään huolehtivat omissa oloissaan.
      Ainahan köyhä voi mennä töihin ja yrittää luokkaloikkaa!

• Anonyymi

Juu, parempi vaan, että köyhät rupuperseet asuvat omissa rottareservaateissaan.

• Anonyymi
        UUSI

Joukossa myös paljon pienellä palkalla olevia perheitä ja eläkeläismummoja joilla ei ole varaa muuttaa pois vaikka säntillisesti elävät.

• Anonyymi
        UUSI

Minä menin töihin Suvimäen Klubitalolle eikä näy rahapussissa laisinkaan...teinkö luokkahypyn?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Juu, parempi vaan, että köyhät rupuperseet asuvat omissa rottareservaateissaan.

Mielesi voi muuttua,kun joudut itse muuttamaan kyseisille alueille...

• Anonyymi

Mielummin olen koditon kun asun JVA:n asunnossa. Huonossa kunnossa, ei korjata, vuokra nousee joka vuosi, suojatyöllistettyjä isännöitsijöitä ja metelöiviä naapureita.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      5116
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3636
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      37
      3050
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      3005
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      10
      2936
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      56
      2363
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      41
      1848
    8. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1790
    9. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1731
    10. Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?

Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai
      Sinkut
      139
      1718
    Aihe