Missä myydään oikeasti laadukkaita sohvia? Mielellään joku mukavan pehmeä vielä
Mistä laadukas sohva?
26
1003
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ainakaan ikeasta
- Anonyymi
Laatu ei synny alelaarin vaahtomuovista. Paina takamus niihin kahvipaketin-hintaisiin ketjusohviin, niin kuulet kun jouset pyytävät anteeksi jo ennen kassaa. Sitten kun olet valmis maksamaan rungosta muutakin kuin MDF-puristeen hinnan, voidaan puhua oikeasta mukavuudesta.
- Anonyymi
Kestävä massiivipuurunko, laadukkaat nosag-jouset ja vähintään HR-kylmävaahtopehmusteet takavat, että sohva kestää vuosikymmeniä, ei vain muuttoa seuraavaan osoitteeseen. Laadukas verhoilukangas (Martindale > 50 000) kruunaa kokonaisuuden
- Anonyymi
Jos haet mukavaa sohvaa niin sitten löhösohva kannattaa katsella https://yleiskone.com/paras-lohosohva/
- Anonyymi
En tajuu koko ongelmaa mistä tässä on kyse.
- Anonyymi
Voi typyä. Ymmärsitkö mitään?
- Anonyymi
tässä on taas kyse Suomi24:n tärkeimmästä asiasta eli palstan aktivoinnista turhalla kyselyllä...
- Anonyymi
on hyvää ja huonoa apua.
- Anonyymi
Hinta lähtee noin tuhannesta eurosta jos kunnon 3 istuttavaa sohvaa hakee. Toki 399 sohvassakin istuu jos ei haittaa että joku nurkka roikkuu alempana kuin toinen ja runko pitää omaa kitinäänsä.
- Anonyymi
Hyvä kommenti !
- Anonyymi
Kaikilla hissi ei nouse vintille asti.
- Anonyymi
Itse olen ollut tyytyväinen Pohjanmaan nahkasohvaan . On ryhdikäs nyt yli 10 vuoden jälkeen ja on mukavan pehmeä.
- Anonyymi
Ei ole Suomi-Soffan voittanutta.
- Anonyymi
:DDDD
- Anonyymi
Sohva kirpparilta kontulasta...saa kaupan päälle luteet ja täit.
- Anonyymi
Haluta saa ihan mitä vaan
- Anonyymi
Pinta on vain pintaa... Et voi koskaan täysin tietää mitä sen kaiken pintakiillon alla muhii.
- Anonyymi
Eli se kiinnostus näkyy kyllä instassa ja se kiinnostuksen puute.
- Anonyymi
Huh huh. Onpas täällä paljon ummehtuneita kommentteja.
- Anonyymi
Mitä kohtaa et ymmärrä?
- Anonyymi
Ok. Tavallaan ymmärrän
- Anonyymi
Höpö höpö.
- Anonyymi
Itku tuli ootte ihania Kiitos!!!
- Anonyymi
Asiallista vastausta pyydän
- AnonyymiUUSI
heh eikä jälkiä jää.
- AnonyymiUUSI
Jättäkää meidät rauhaan!
Ketjusta on poistettu 100 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k1244437- 1563747
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1033496Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia402848- 1361796
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta381592Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk251258Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi211221Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌231163Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421150