makoilla alasti sängyllä toisen lihavan vanhan miehen kanssa. Hyväillä hellästi, suukotella, imeä kaulaa ja huulia ja kieltä, imeskellä nännejä. Ja olla ihan lähellä isot vatsat vastakkain kädet toisten kiveksillä ja terskoilla, hieroa seisovia kyrpiä yhteen. Ukm60plus.
Olis ihanaa..
26
2149
Vastaukset
Mistä päin olet?
- Anonyymi
Pks, sä ja minkäikäinen kokoinen?
- Anonyymi
Jarmo55 kirjoitti:
Satakunta
Ei kun niuvanniemen suljetulta tietenkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pks, sä ja minkäikäinen kokoinen?
Tässäki olis pks 60 roteva.
- Anonyymi
moi kivaa kivaa.
- Anonyymi
Riksun seutu. Ukm 62, 180/120/13 ei paikkaa. Vain täysin raittiin kanssa vois leikkiä.
- Anonyymi
Hki 57/173/98/14
ah isoja miehiä , itse pienempi tyttöilijä tykkään
- Anonyymi
Mee sirkukseen friikki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mee sirkukseen friikki
No sinähän sen ittetäs tiedät. Miksi et ole jo mennyt.
jeps..olis tosi ok
- Anonyymi
Magifin löytyy Kik, iso mies
- Anonyymi
Kikkelis kokkelis vaan sullekin rapamaha
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kikkelis kokkelis vaan sullekin rapamaha
Katos pikkukikkelin lisäksi olet vielä rapamahakin. No nehän täydentää toisiaan.
- Anonyymi
Jätä yhteystietosi olen Porista
- Anonyymi
Niuvanniemen suljetulla löytyy
- Anonyymi
Ukm 61 v kaipaisi lihavan mihen kanssa ihania hetkiä .
- Anonyymi
Mistä päin olet?
- Anonyymi
Ois ihanaa kun saisi nuolla teidän jalkojanne ja muuta kun hyväilette tosianne. T. Palvelija mies
- Anonyymi
Oispa mahdollista Anonyymi olisin mukana
kyllä olis hurjan kivaa
- Anonyymi
Tukeva mies. Turusta 173/100/18 oli todella mukavaa tehdä näin
- Anonyymi
Olen tukeva mies pk seudulta. 62v
pieniku (a) proton(.) me - Anonyymi
Missä päin maailmaa olisi
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään13713154Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen823619Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta
Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,952894Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?361369Martinalta vahva viesti
"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J2731364Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup1471299Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh1151254Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista
Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S121167- 811061
Nautitko riidan haastamisesta?
Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin184923