Koska piiri pieni pyörii, demarit siinää hyörii.
Katsokaas vaan, Tuonoselle myönnetään reilu eroraha, ja uudeksi kaupungin johtajaksi tulee Kiiskinen., Kukaan ei tule kyseenalaistamaan erorahan korottamista, vaan kaikki yhtenä ruskeana kielenä sen Tuonoselle myöntää.
Vasemmistolle ja Sdp:lle ei tule käymään se, että kaupungin johtajana olisi kokoomus tai keskustalainen.
Joten onnea Kari Kiiskinen uudesta pestistä kaupunginjohtajana.
Olet sen ansainnut
Kiiskisestä kaupunginjohtaja ?
16
252
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Tämän sopan setvimisen jälkeen kalakaverit katoavat tiskiveden mukana. Tuosta nokkijasta ei ikinä tule kaupunginjohtajaa. Kai siinä lokitkin jo nauraa kun Valtralta monoa saaneesta tulee kaupunginjohtaja. Tai ainakin hallintoikeudessa nauravat kun setvivät näiden tekemisiä.
- AnonyymiUUSI
Nuuh Nuuh Haisee mädältä lohelta?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vaihda kalsareita välillä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Lohimiehen masinoima vihakampanja voisi olla. On kateellinen kaikille elämässään menestyneille, kun itse ei ole.
- AnonyymiUUSI
Kiiskisestä ei ole kuin korkeintaan juoksupojaksi.
- AnonyymiUUSI
Aivan...kouluja käymätön kaupunginjohtajaksi. Olen kuullut jonkun kunnanjohtajan sanoneen että tuli vain edustamaan kuntaa johon kävisi kuka vaan mutta liian kallispalkkainen edustaja tänä päivänä.
Ilmeisesti koetellaan vain kepillä jäätä. - AnonyymiUUSI
Karilla ei ole siihen tarvittavaa tutkintoa.Toki jos muutetaan pormestari malliksi niin sitten onnistuu.Toki siihen menee neljä vuotta kun vasta oli vaalit.
- AnonyymiUUSI
En ole koskaan kuullut kaupunginjohtaja koulutuksesta./tutkinnosta Missä sellaisen voi suorittaa ?
- AnonyymiUUSI
Persujen mukaan Kremlissä.
- AnonyymiUUSI
Minkäslainen tutkinto pitää olla? Eikö kansakoulun apuluokka käy?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En ole koskaan kuullut kaupunginjohtaja koulutuksesta./tutkinnosta Missä sellaisen voi suorittaa ?
Ylempi korkeakoulu tutkinto ja mielellään vaikkapa esimerkiksi hallintotieteistä toki jokainen kunta voi itse määrittää pätevyys vaatimuksensa kaupunginjohtajalle. Jos taas siirrytään kuntavaaleissa pormestari malliin niin silloin jokainen puolue asettaa ehdokkaansa pormestariksi.Tässä mallissa Kari olisi vahvoilla.Ei muuta kun demarit esittämään että Äänekoski siirtyy tähän kuntavaali malliin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ylempi korkeakoulu tutkinto ja mielellään vaikkapa esimerkiksi hallintotieteistä toki jokainen kunta voi itse määrittää pätevyys vaatimuksensa kaupunginjohtajalle. Jos taas siirrytään kuntavaaleissa pormestari malliin niin silloin jokainen puolue asettaa ehdokkaansa pormestariksi.Tässä mallissa Kari olisi vahvoilla.Ei muuta kun demarit esittämään että Äänekoski siirtyy tähän kuntavaali malliin.
Samantien voi vaikka jostain puliukosta tehdä pormestarin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Persujen mukaan Kremlissä.
Kommunistina ilmeisesti kuvittelet ensin itse asian omassa päässäsi, mutta kun et kehtaa tunnustaa niin laitat sitten Persujen pääksi?
- AnonyymiUUSI
Eihän siitä ole edes lupiinin niittäjäksi, kun ei erota sitä horsmasta.
- AnonyymiUUSI
Mikä koulutus tällä Kiiskisellä on?
Yleensä ylempi korkeakoulututkinto.
Hallintotieden,taloustieteiden,tai valtiotieteiden oppinnoista katsotaan olevan etua.
Tre yliopistossa voi kouluttautua esim.hallintotieteiden maisteriksi.
Onhan niitä kunnanjohtajina insinöörejä, onko Kiiskisellä ehkä sellainen koulutus?- AnonyymiUUSI
Ei ole ei..peruskoulu justiinsa auttaen läpi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354653- 563210
- 302883
- 612815
- 62410
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542195- 231651
- 181601
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….81548- 161514