Kiiskisestä kaupunginjohtaja ?

Anonyymi-ap

Koska piiri pieni pyörii, demarit siinää hyörii.

Katsokaas vaan, Tuonoselle myönnetään reilu eroraha, ja uudeksi kaupungin johtajaksi tulee Kiiskinen., Kukaan ei tule kyseenalaistamaan erorahan korottamista, vaan kaikki yhtenä ruskeana kielenä sen Tuonoselle myöntää.
Vasemmistolle ja Sdp:lle ei tule käymään se, että kaupungin johtajana olisi kokoomus tai keskustalainen.

Joten onnea Kari Kiiskinen uudesta pestistä kaupunginjohtajana.

Olet sen ansainnut

16

252

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Tämän sopan setvimisen jälkeen kalakaverit katoavat tiskiveden mukana. Tuosta nokkijasta ei ikinä tule kaupunginjohtajaa. Kai siinä lokitkin jo nauraa kun Valtralta monoa saaneesta tulee kaupunginjohtaja. Tai ainakin hallintoikeudessa nauravat kun setvivät näiden tekemisiä.

• Anonyymi
        UUSI

Nuuh Nuuh Haisee mädältä lohelta?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Vaihda kalsareita välillä?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Lohimiehen masinoima vihakampanja voisi olla. On kateellinen kaikille elämässään menestyneille, kun itse ei ole.

• Anonyymi
      UUSI

Kiiskisestä ei ole kuin korkeintaan juoksupojaksi.

• Anonyymi
      UUSI

Aivan...kouluja käymätön kaupunginjohtajaksi. Olen kuullut jonkun kunnanjohtajan sanoneen että tuli vain edustamaan kuntaa johon kävisi kuka vaan mutta liian kallispalkkainen edustaja tänä päivänä.
      Ilmeisesti koetellaan vain kepillä jäätä.

• Anonyymi
      UUSI

Karilla ei ole siihen tarvittavaa tutkintoa.Toki jos muutetaan pormestari malliksi niin sitten onnistuu.Toki siihen menee neljä vuotta kun vasta oli vaalit.

• Anonyymi
        UUSI

En ole koskaan kuullut kaupunginjohtaja koulutuksesta./tutkinnosta Missä sellaisen voi suorittaa ?

• Anonyymi
        UUSI

Persujen mukaan Kremlissä.

• Anonyymi
        UUSI

Minkäslainen tutkinto pitää olla? Eikö kansakoulun apuluokka käy?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En ole koskaan kuullut kaupunginjohtaja koulutuksesta./tutkinnosta Missä sellaisen voi suorittaa ?

Ylempi korkeakoulu tutkinto ja mielellään vaikkapa esimerkiksi hallintotieteistä toki jokainen kunta voi itse määrittää pätevyys vaatimuksensa kaupunginjohtajalle. Jos taas siirrytään kuntavaaleissa pormestari malliin niin silloin jokainen puolue asettaa ehdokkaansa pormestariksi.Tässä mallissa Kari olisi vahvoilla.Ei muuta kun demarit esittämään että Äänekoski siirtyy tähän kuntavaali malliin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ylempi korkeakoulu tutkinto ja mielellään vaikkapa esimerkiksi hallintotieteistä toki jokainen kunta voi itse määrittää pätevyys vaatimuksensa kaupunginjohtajalle. Jos taas siirrytään kuntavaaleissa pormestari malliin niin silloin jokainen puolue asettaa ehdokkaansa pormestariksi.Tässä mallissa Kari olisi vahvoilla.Ei muuta kun demarit esittämään että Äänekoski siirtyy tähän kuntavaali malliin.

Samantien voi vaikka jostain puliukosta tehdä pormestarin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Persujen mukaan Kremlissä.

Kommunistina ilmeisesti kuvittelet ensin itse asian omassa päässäsi, mutta kun et kehtaa tunnustaa niin laitat sitten Persujen pääksi?

• Anonyymi
      UUSI

Eihän siitä ole edes lupiinin niittäjäksi, kun ei erota sitä horsmasta.

• Anonyymi
      UUSI

Mikä koulutus tällä Kiiskisellä on?
      Yleensä ylempi korkeakoulututkinto.
      Hallintotieden,taloustieteiden,tai valtiotieteiden oppinnoista katsotaan olevan etua.
      Tre yliopistossa voi kouluttautua esim.hallintotieteiden maisteriksi.
      Onhan niitä kunnanjohtajina insinöörejä, onko Kiiskisellä ehkä sellainen koulutus?

• Anonyymi
        UUSI

Ei ole ei..peruskoulu justiinsa auttaen läpi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      35
      4653
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      56
      3210
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2883
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2815
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      6
      2410
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      54
      2195
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      23
      1651
    8. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1601
    9. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      8
      1548
    10. Maailmassa monta

On ihmeellistä asiaa. 😮
      Ikävä
      16
      1514
    Aihe