Mikäköhän siinä on? Tietääkö kukaan ensihoidossa tai pelastuksessa? Onko kokemusta??
Perussuomalaiset vastustavat irtosanomisia heikkojen työsuoritusten perusteella
5
85
Vastaukset
- Anonyymi
Lääkäri Atte vanha pelastajaensihoitajalääkäri puhuu heikosta johtamisesta sotessa. Mikäköhän siinä sitten on? Onko elämämkokemusta tästä?
- Anonyymi
Hallituksessa riita: Perussuomalaiset pysäytti uudistuksen naisten palkkojen nostamiseksi
- AnonyymiUUSI
Persut nähtävästi pyrkii nousemaan suurimmaksi työväenpuolueeksi taas kerran. Purrakin taisi hoksata ettei heitä porvarit ainakaan äänestä. Myötähäpeällistä kansan puolesta jos tosiaan kannatus nyt reippaasti parissa vuodessa nousee.
- AnonyymiUUSI
Kummaa porukkaa. Kun kannatus oli huipussaan kannatettiin kaikkea mitä Kokoomus suunnitteli tavallisen palkansaajan pään menoksi. Nyt kun on paskat housuissa ei mikään kelpaa. Tavallista tallaajaa voi näköjään kusettaa kerran pari. Uskollista typerää persu äänestäjää näköjään mennen tullen ja palatessa. Sen verran noita luupäitä tuntuu olevan vielä jäljellä, jos noita gallupeja vähänkään uskoo. Missä muuten luuraa tämä Kaustisen lahja kokkolalaisille? Meneekö edes nakkikioskille tappelemaan, kun entisellä kotiseudulla on nämä viulun vingutukset menossa?
- AnonyymiUUSI
Purra ihmetteli mediassa galluppien alakuloa ja epäili sen johtuvan puolueen huonosta ja puutteellisesta viestinnästä, että mitä he on saaneet hallituksessa aikaan.
Ehkäpä viesti on-kin mennyt perille ja nyt persut yrittää ravistaa kokoomusta selästä.
Onko niin irrallaan, että nalkista pääsee on-kin sitten eri asia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375116- 823636
- 373050
- 613005
- 102936
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562363- 411848
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91790- 181731
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1391718