Kuuluuko tv mielestänne kaikille?
En näe teeveetä tällä hetkellä kun analogiset kanavat lopetettiin eikä ole varaa hd laitteisiin. Typerää minulla oli ainakin 10 toimivaa digiboxiaja tvtä. Nyt niillä ei tee mitään.
Diakonin mielestä ihmisillä pitäisi olla jokin uutiskanava, lehteen ei ole ollut varaa myöskään. On minulla radio. Olisko sosiaaliavun hyvä auttaa ihmisiä näkemään tv vaiko ei? Mielipide tästä?
Mielipide tästä
11
136
Vastaukset
- Anonyymi
TV kuuluu kansalle, jota edustaa 100 mainos-tv kanavaa, sekä kuukausi ämmien perseitä, sivistystä kansalle.
- Anonyymi
Liittymällä lestoihin skippaat ongelman.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvinvointivaltion aikoihin sekä tv-lupa kuin sanomalehden tilaus maksettiin erikseen sossusta jos tulot eivät riittäneet.
Mielestäni tämä oli hyvä systeemi. Ei yhteiskunta ole yhteiskunta jossei heikompia auteta yhtään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maksan yle veroa että ämmien perseet heiluu kuukauden tv-ruudussa.
En omista tv:tä enkä katso sitä.
Ihan sama tietenkin mitä yleltä tulee, mutta *ituttaa kuitenkin.
- Anonyymi
ei sieltä mitään katsomisen arvoista tule. kuuntele radiota, muuta kuin yle
- Anonyymi
Mielenkiintoinen tilanne. Suomessa on varmasti talouksia että ylevero menee mutta tv ei näy.
- Anonyymi
Eikö sulla nettiäkään oo. Siellähän on yle areena. Ja svt ltäkin näkyy ainakin uutiset, vaikkei kaikkea näytäkään ruotsin ulkopuolelle.
- Anonyymi
Ei kuulu kaikille. Kuuluu vaan niille joilla on rahaa ostaa kunnon vehkeet ja osaa käyttää niitä. Muut olkoot ilman.
- Anonyymi
Parempi olisi palata tv-lupa-aikaan.
Itse asiassa verot pitäisi poistaa kokonaan, ja porrastaa maksut tulojen mukaan. - Anonyymi
Pienestä alkaen kuvitellut mielikuvitusta olevan kaikilla. Mutta sitten hylkäsin tuon kuvitelman. Se olikin jotain kummaa demokratiahuumaa. Ei kestänyt edes mielikuvitusta. Ilmankos.
- Anonyymi
Olet jotenkin normaalia sekavampi tänä yönä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t503247- 151680
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin161619- 341548
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251362Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401262- 601201
Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901085Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..221003- 127952