Mun mielestä tää on hyvä esimerkki siitä että oikeus voittaa ja lakeja rikkovat rikolliset jää kiinni. Rikos ja valehtelu ei kannata. Entinen uhri paljastuikin kieroksi kelmiksi.
Tapaus lotto
9
279
Vastaukset
- Anonyymi
Esim.
Panos 10 euroa
Osut oikea numero, voitat 5000 euroa
Wilpola myy kaikki numerot 10 euroa kappale, Wilpola saa 10000 euroa josta pitää maksaa yksi 5000 euron voitto,joten Wilpoloiden taskuun jää thailoton myynnistä 5000 euroa.
2 kertaa kuukaudessa.
Todennäköisesti paljon enemmän koska Wilpoloiden thailottoa myydään valtakunnallisesti.- Anonyymi
Lisäksi on varmaan varanumerot
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisäksi on varmaan varanumerot
Eipä ole varan– Mustamaalaaminen on ollut järjestelmällistä ja tehokasta. Minä ja aviopuolisoni olemme joutuneet todella koville, Wilpola sanoo.
Wilpola kertoo koettaneensa pitää matalaa profiilia asian suhteen ja toivoneensa kyseisten henkilöiden huomaavan, etteivät saavuta toiminnallaan mitään. Wilpolan mukaan toiminnan tarkoitus on ollut saada rahaa.
– Aluksi se lähti liikkeelle kiristyksenä, mutta kun siinä ei onnistuttu, lähdettiin pilaamaan mainettani. Väitteet ovat puhtaasti naurettavia, Wilpola sanoo.
Nyt kun tilanne on eskaloitunut, Wilpola näkee järkevänä tuoda esiin oman näkökulmansa ja saattaa henkilöt vastuuseen teoistaan.
– Vaadin täyttä rangaistusta. Toivon, että kyseiset henkilöt tuomitaan laittomista teoistaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä ole varan– Mustamaalaaminen on ollut järjestelmällistä ja tehokasta. Minä ja aviopuolisoni olemme joutuneet todella koville, Wilpola sanoo.
Wilpola kertoo koettaneensa pitää matalaa profiilia asian suhteen ja toivoneensa kyseisten henkilöiden huomaavan, etteivät saavuta toiminnallaan mitään. Wilpolan mukaan toiminnan tarkoitus on ollut saada rahaa.
– Aluksi se lähti liikkeelle kiristyksenä, mutta kun siinä ei onnistuttu, lähdettiin pilaamaan mainettani. Väitteet ovat puhtaasti naurettavia, Wilpola sanoo.
Nyt kun tilanne on eskaloitunut, Wilpola näkee järkevänä tuoda esiin oman näkökulmansa ja saattaa henkilöt vastuuseen teoistaan.
– Vaadin täyttä rangaistusta. Toivon, että kyseiset henkilöt tuomitaan laittomista teoistaan.Aina ei oikeus voita.Muutama vuosi piti odottaa että Janakkalan ex sivistysjohtaja jäi kiinni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina ei oikeus voita.Muutama vuosi piti odottaa että Janakkalan ex sivistysjohtaja jäi kiinni.
Tämä keskustelu on surullinen esimerkki siitä, miten Wilpoloiden pariskunnasta tuli pahantahtoinen thailoton myyjä kun menettivät mielenterveytensä, ja joutuivat syyteharkintaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä keskustelu on surullinen esimerkki siitä, miten Wilpoloiden pariskunnasta tuli pahantahtoinen thailoton myyjä kun menettivät mielenterveytensä, ja joutuivat syyteharkintaan.
Epäiltyjen rikosten tekoaika 2019-2024
Jouni oli silloin virassa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Epäiltyjen rikosten tekoaika 2019-2024
Jouni oli silloin virassa.Sehän mua ihmetyttää miten voi kunnan talon työntekijöille olla Wilpolan sivubisnes olla jäänyt huomaamatta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän mua ihmetyttää miten voi kunnan talon työntekijöille olla Wilpolan sivubisnes olla jäänyt huomaamatta
En huomannut mitään. Saa nähdä miten voin hyötyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En huomannut mitään. Saa nähdä miten voin hyötyä.
Et enää mitenkään. Otan osaa.
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun302776Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5081817Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171800- 171404
Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si711279- 241235
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431168Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?761131- 311008
UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa94986