Tapaus lotto

Anonyymi-ap

Mun mielestä tää on hyvä esimerkki siitä että oikeus voittaa ja lakeja rikkovat rikolliset jää kiinni. Rikos ja valehtelu ei kannata. Entinen uhri paljastuikin kieroksi kelmiksi.

9

279

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Esim.
      Panos 10 euroa
      Osut oikea numero, voitat 5000 euroa
      Wilpola myy kaikki numerot 10 euroa kappale, Wilpola saa 10000 euroa josta pitää maksaa yksi 5000 euron voitto,joten Wilpoloiden taskuun jää thailoton myynnistä 5000 euroa.
      2 kertaa kuukaudessa.
      Todennäköisesti paljon enemmän koska Wilpoloiden thailottoa myydään valtakunnallisesti.

• Anonyymi

Lisäksi on varmaan varanumerot

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lisäksi on varmaan varanumerot

Eipä ole varan– Mustamaalaaminen on ollut järjestelmällistä ja tehokasta. Minä ja aviopuolisoni olemme joutuneet todella koville, Wilpola sanoo.

Wilpola kertoo koettaneensa pitää matalaa profiilia asian suhteen ja toivoneensa kyseisten henkilöiden huomaavan, etteivät saavuta toiminnallaan mitään. Wilpolan mukaan toiminnan tarkoitus on ollut saada rahaa.

– Aluksi se lähti liikkeelle kiristyksenä, mutta kun siinä ei onnistuttu, lähdettiin pilaamaan mainettani. Väitteet ovat puhtaasti naurettavia, Wilpola sanoo.

Nyt kun tilanne on eskaloitunut, Wilpola näkee järkevänä tuoda esiin oman näkökulmansa ja saattaa henkilöt vastuuseen teoistaan.

– Vaadin täyttä rangaistusta. Toivon, että kyseiset henkilöt tuomitaan laittomista teoistaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä ole varan– Mustamaalaaminen on ollut järjestelmällistä ja tehokasta. Minä ja aviopuolisoni olemme joutuneet todella koville, Wilpola sanoo.

Wilpola kertoo koettaneensa pitää matalaa profiilia asian suhteen ja toivoneensa kyseisten henkilöiden huomaavan, etteivät saavuta toiminnallaan mitään. Wilpolan mukaan toiminnan tarkoitus on ollut saada rahaa.

– Aluksi se lähti liikkeelle kiristyksenä, mutta kun siinä ei onnistuttu, lähdettiin pilaamaan mainettani. Väitteet ovat puhtaasti naurettavia, Wilpola sanoo.

Nyt kun tilanne on eskaloitunut, Wilpola näkee järkevänä tuoda esiin oman näkökulmansa ja saattaa henkilöt vastuuseen teoistaan.

– Vaadin täyttä rangaistusta. Toivon, että kyseiset henkilöt tuomitaan laittomista teoistaan.

Aina ei oikeus voita.Muutama vuosi piti odottaa että Janakkalan ex sivistysjohtaja jäi kiinni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aina ei oikeus voita.Muutama vuosi piti odottaa että Janakkalan ex sivistysjohtaja jäi kiinni.

Tämä keskustelu on surullinen esimerkki siitä, miten Wilpoloiden pariskunnasta tuli pahantahtoinen thailoton myyjä kun menettivät mielenterveytensä, ja joutuivat syyteharkintaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä keskustelu on surullinen esimerkki siitä, miten Wilpoloiden pariskunnasta tuli pahantahtoinen thailoton myyjä kun menettivät mielenterveytensä, ja joutuivat syyteharkintaan.

Epäiltyjen rikosten tekoaika 2019-2024
        Jouni oli silloin virassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Epäiltyjen rikosten tekoaika 2019-2024
        Jouni oli silloin virassa.

Sehän mua ihmetyttää miten voi kunnan talon työntekijöille olla Wilpolan sivubisnes olla jäänyt huomaamatta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sehän mua ihmetyttää miten voi kunnan talon työntekijöille olla Wilpolan sivubisnes olla jäänyt huomaamatta

En huomannut mitään. Saa nähdä miten voin hyötyä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En huomannut mitään. Saa nähdä miten voin hyötyä.

Et enää mitenkään. Otan osaa.

Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      30
      2776
    2. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      508
      1817
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      17
      1800
    4. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      17
      1404
    5. Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia

jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si
      Maailman menoa
      71
      1279
    6. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      24
      1235
    7. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      43
      1168
    8. Millainen kaivattusi luonne on?

Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?
      Ikävä
      76
      1131
    9. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      31
      1008
    10. UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa

Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa
      Lappeenranta
      94
      986
    Aihe