PIISPAT KÄVELEVÄT KIRKOLLISKOKOUKSEN PÄÄTÖKSEN YLI!

Anonyymi-ap

Juuri pidetty kirkolliskokous päätti olla hyväksymättä piispojen esityksen uudeksi linjaksi homo- ja lesboparien vihkimisestä kirkoissa. Nyt Suomen Ev. lut. kirkon arkkipiispa on antanut kirkolliskokouksen päätöksen vastaisen ohjeen seurakunnille, joka tarkoittaa sitä, että kirkoissa voidaan vihkiä kristilliseen avioliittoon myöskin homot ja lesbot. Onko kirkon piiriinkin levinnyt elokapinan tyyppinen kansalaistottelemattomuus? Eikö Suomen Evankelis-Luterilaisessa kirkossa ole elintä, joka pistäisi piispat ojennukseen? Ja vaikkapa vaihtoon!

70

585

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Se on vähän kuin Eduskunta päättäisi jotain, mutta joku ministeri toteaa että tätä päätöstä ei pidä noudattaa, rikkokaa lakia.

• Anonyymi

Oikea päätös!

• Anonyymi

Tieristit voi ottaa pois kirkoista tässä vaiheessa.

• Anonyymi

Kirkon pitäisi keskittyä saarnaamaan ilmastonmuutoksen kaltaisista todellisista ongelmista.

• Anonyymi

Kirkko erkanee koko ajan Raamatun opista. Papit on vain leipäpappeja ja piispojen kengän alla.
        Onko Suomessa vielä joku uskontokunta Raamatun opin mukainen?

• Anonyymi

Kuopion hiippakunnan piispa Jari Jolkkonen ei hyväksy piispainkokouksen linjausta.

• Anonyymi

Erotaan kirkosta!

• Anonyymi

Me olemme eronneet jo. Sillä kirkon arvostus on menettänyt sille kuuluvan arvokkuuden. Kirkossa nähtävästi hyväksytään kaikki, mitä kulisseissa tapahtuu?!
        Sekin on kyllä totta, ettei kirkon henkilökunta papit jne.. tiedä , mitä tapahtuu työn ulkopuolella? Mielestäni hyvä käytös on oltava myös ”siviilissä”. On tekopyhiä , jotka esittävät ns, uskovaista käyden kirkossa. Tämä on suorastaan kuvottavaa esitystä tietäen taustat.

• Anonyymi

Kirkon olisi järkevämpää puhua siitä mistä ollaan samaa mieltä, eikä siitä mustä ollaan eri mieltä. Ilmastonmuutoksen takia lihan syömistä ja polttomoottoriautoja pitäisi vähentää

• Anonyymi

Minulle ihan sama, mitä pariskuntia nuo ovat.

Sitä en ymmärrä, minkä takia vihkialttarille pakkautuvat. Heillä ei ole sinne mitään asiaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulle ihan sama, mitä pariskuntia nuo ovat.

Sitä en ymmärrä, minkä takia vihkialttarille pakkautuvat. Heillä ei ole sinne mitään asiaa.

Kaikki piispojen virat pitää lakkauttaa. Seurakunnat toimivat ihan hyvin ilman piispojakin.

Kirkkolait uusiksi vain.

Valtavat rahat tuhlataan joutaviin piispan virkoihin, asuntoihin ja kamppeisiin. Lie noille ruoat ja juomatkin osin ilmaiset.

Loppu tuollaisille joutaville viroille.

Nekin rahat tarvittaisiin köyhille lapsiperheille! Normaalit pariskunnat saavat lapsia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki piispojen virat pitää lakkauttaa. Seurakunnat toimivat ihan hyvin ilman piispojakin.

Kirkkolait uusiksi vain.

Valtavat rahat tuhlataan joutaviin piispan virkoihin, asuntoihin ja kamppeisiin. Lie noille ruoat ja juomatkin osin ilmaiset.

Loppu tuollaisille joutaville viroille.

Nekin rahat tarvittaisiin köyhille lapsiperheille! Normaalit pariskunnat saavat lapsia.

Menkööt piispat oikeisiin töihin.

Piispat pois, niin silloin papit ja seurakunnat saisivat oikeasti vapauden toimia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Menkööt piispat oikeisiin töihin.

Piispat pois, niin silloin papit ja seurakunnat saisivat oikeasti vapauden toimia.

Suomessa on kymmenkunta piispaa.

Heidän palkkoihinsa menee toista miljoonaa euroa vuodessa. Siihen asunnot, autot ynnä muut edut. Kymmenessä vuodessa ainakin kymmenen miljoonaa euroa noille!

Mitä järkeä on tuollaisia ylläpitää enää.

Piispat haluaa modernisoida kirkkoa.

Niin minäkin haluan. Piispoja ei enää nykyaikana tarvita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomessa on kymmenkunta piispaa.

Heidän palkkoihinsa menee toista miljoonaa euroa vuodessa. Siihen asunnot, autot ynnä muut edut. Kymmenessä vuodessa ainakin kymmenen miljoonaa euroa noille!

Mitä järkeä on tuollaisia ylläpitää enää.

Piispat haluaa modernisoida kirkkoa.

Niin minäkin haluan. Piispoja ei enää nykyaikana tarvita.

Liian paljon joutavaa porukkaa isot palkat meitäkin verottaa. Mitä hyötyä on kuulua kirkkoon varsinkin kun tämä on muuttunut syntiseksi siltä osin, että kohta kaikki onkin sallittua ja oikein.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Liian paljon joutavaa porukkaa isot palkat meitäkin verottaa. Mitä hyötyä on kuulua kirkkoon varsinkin kun tämä on muuttunut syntiseksi siltä osin, että kohta kaikki onkin sallittua ja oikein.

Kirkkolait ja hallinto uusiksi.

Turhaa porukkaa juuri tuolla politiikkojen kavereina. Piispat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri niin.

• Anonyymi

Arvoisat ääriliberaalit piispat, te olette palkatut raamatun selittäjiksi.
      Raamattu EI OLE KIRJOITETTU TEIDÄN SELITTÄJÄKSENNE.

Liberaalipiispoille (jos enemmän kuin yksi) erottaminen on vaihtoehto ja hyvä sellainen kirkon opin vastaisista puheista ja kirjoituksista.
      Kuulen miten monet iloitsee siitä miten kirkon sisälle oli helppo tunkeutua tasa-arvon, suvaitsevaisuuden ja rakkauden lukkokoodeilla, minä osasin varautua mutta tuo suuri harmaa sinisilmäinen joukko on yhä teidän keinuteltavana kun ovelat liberaaliteologit osasivat vaikuttaa heidän tunne-elämäänsäkin.

Ateistit ovat tanssahdelleet jo kauan ja omalta osaltani pidän huolen että mahdollisimman vähän aikaa.
      Miksi ?
      Siksi koska tieteen ylivoimaan uskoneet ette ole vieläkään pystyneet todistamaan ettei havaittavan kaikkeuden lasketussa mitassa ole mitään ihmistä älykkäämpää, kyvykkäämpää ja voimakkaampaa eliölajia, vaikka maailmankaikkeuden mittasuhteet ovat jos eivät nyt täysin selvinneet niin ainakin tiede on ne selvittänyt tajuttavaan skaalaan, mutta ei ole löytänyt ihmistä korkeampia olentoja joka ei tarkoita sitä ettei niitä voiusi olla olemassa.
      Tai laskeutuneet ihmisten Juhannusjuhlille.........
      Vaikka löytyisi ihmisen muotoinen galaksi, tähtisumu, tai muu muodostelma, sen te leimaisitte mielellänne "virhehavainnoksi".
      Maailmankaikkeutenne on yhtä ahdistunut sekä yhtä pieni kuin suvaitsevaisuutta korostava mutta kaikkia muita vihaava arvo ja asennemaailma.

• Anonyymi

Kirkolla on tilaa kaikilla, Varsinkin veronmaksajiksi kelpaa kaikki. Itse olen veroja vaimoni kanssa maksanut jo yli viisikymmentä vuotta. Nuorempi sukupolvi näyttää olevan viisaampi, ja käyttää ne verorahat vaikka matkailuun.

Uskoa en kiellä keneltäkään, pitäisi lahkoista ja kirkostakin pysyä poissa. Varmasti olen elämäni elänyt paljon kunniakkaammin kuin moni uskovainen.

• Anonyymi

Etkä ole, kunhan hurskastelet, ajatuksissa olet nussinut vierauta, kiroilet ja pieret kun olet itseksesi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etkä ole, kunhan hurskastelet, ajatuksissa olet nussinut vierauta, kiroilet ja pieret kun olet itseksesi.

Kyllä näitä kaikkia on tullut tehtyä. Eihän se piereminen mitään syntiä ole - se on vaan pahojen henkien poistamista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi minä vieraita nussisin? Suurin osa tutuistakin vielä nussimatta. Sarkaa piisaa!

• Anonyymi

Kirkossa paska haisoo hevonen jää toiseksi paska tuottamisessa

• Anonyymi

No menkee kahtomaan taidetta kajjaanin seurakunta kekukseen . Koko elokuun on entisen valtuuston pj:n teoksia nähtävillä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No menkee kahtomaan taidetta kajjaanin seurakunta kekukseen . Koko elokuun on entisen valtuuston pj:n teoksia nähtävillä.

Onkohan siellä taidetta myytävänäkin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kysy siltä. Pääkirjastolla on näyttely Kajaanin Kuvataiteilijat ry. Siellä on kommeeta taidetta. Olen ostanut niitä.

• Anonyymi

Ainahi koko elokuun!!??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ainahi koko elokuun!!??

Siis haesoo paska.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Nimittänyt itsensä taiteilijaksi ja pittää taidenäyttelyä.
        Paikalliset taiteilijat eivät kelpuuttaneet häntä jäseneksi. Näin meille on kerrottu .

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Nimittänyt itsensä taiteilijaksi ja pittää taidenäyttelyä.
        Paikalliset taiteilijat eivät kelpuuttaneet häntä jäseneksi. Näin meille on kerrottu .

Siitä en tiedä, mutta hienoja kynttilöitä on taiteillut.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

On myytävänäkin. Paras ja kallein on taulu, jossa kuvataan miten Pentti Kettunen pistettiin eroamaan Kajaanin Perussuomalaiset ry:stä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

On myytävänäkin. Paras ja kallein on taulu, jossa kuvataan miten Pentti Kettunen pistettiin eroamaan Kajaanin Perussuomalaiset ry:stä.

Se oli hyvin tehty. On se Pentti semmonen riidankylväjä ettei toista liene

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kovasti ovat kynttllät valuneet poltaessa , en enää osta niitä - kuulu muutamat muutkin sanovan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mitäpä luulet, onko? Ihan varmasti on, kun raha kelepaa...

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Valmiiseen muottiin nämä "taiteilijat" niitä valavat.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Pena on vapaaehtoisesti itse eronnut - äläpä vääristele asiota.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Lopeta valheiden levittäminen tuosta erotusjutusta. On se kieroa touhua, kun itse eroaa niin hullujen persujen mielestä se on erottaminen. Ei tuo uutta ole, kun kaikki asiat käännetään nurinpäin. Näin se on paatuneilla patologisilla valehtelijoilla ja itse eivät sitä edes huomaa - se kun on ihan tavallinen elämäntyyli heillä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miten seurakunta antaa nykyjään tilojaan kaiken maailman töhertäjille? Kai ne töhertelijät maksavat jotain vuokraa seurakunnalle?

• Anonyymi
        UUSI

• Anonyymi
        UUSI

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Lopeta valheiden levittäminen tuosta erotusjutusta. On se kieroa touhua, kun itse eroaa niin hullujen persujen mielestä se on erottaminen. Ei tuo uutta ole, kun kaikki asiat käännetään nurinpäin. Näin se on paatuneilla patologisilla valehtelijoilla ja itse eivät sitä edes huomaa - se kun on ihan tavallinen elämäntyyli heillä.

Tietojeni mukaan Kettunen ei pääse enää paikallisyhdistyksen jäseneksi puoluetoimiston ohjeen mukaisesti.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä muotteja saa tilattua ihan netistä. Tuttavani tilaa valmiit muotit ja valaa niihin kynttilät. Ei se rakettitiedettä ole.

Ei noita muotteja ole netissä myynnissä. Kyllä ne on tehty ihan ite.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Valmiiseen muottiin nämä "taiteilijat" niitä valavat.

Kyllä se on ihan heleppoa kelle tahansa ns. taiteilijalle valmis massa kaadetaan muotteihin. Muotteja on kaikenlaisia.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miten seurakunta antaa nykyjään tilojaan kaiken maailman töhertäjille? Kai ne töhertelijät maksavat jotain vuokraa seurakunnalle?

Sanoppa muuta ja kun tietää taustat minkä alan suurin taiteilija tämä tyyppi on? Menisi papin puheille kertomaan - miten hyvä taiteilija hän on valehtelemaan . Minulla on yksi tuttu pappi taidanpa vähän valaista hänen lahjakkuuksiaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä muotteja saa tilattua ihan netistä. Tuttavani tilaa valmiit muotit ja valaa niihin kynttilät. Ei se rakettitiedettä ole.

Ei ole todelakaan kaikkea saa valmiina, ei ole oma tekemiä. Sarja tuotantoa valuvia kynttilöitä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mitäpä luulet, onko? Ihan varmasti on, kun raha kelepaa...

Kaikki kelpaa niin on aina ollut.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kaksi huippu taulua puuttuvat tästä kokoelmasta..Paras ja kallein on tuomittu entinen ympäristöteknisen lautakunnsn pj:n arvo taulu. Voipi olla, että ykkössijan kuitenkin saapi näytteille asettaja taiteilija itse. Siinä taidemaalauksessa on kynä, paperi ja taiteilija itse - sexi opastus kirjoituksia kirjoittamassa ja erästä pariskuntaa käyttäen hyväkseen.
        Kuulkaas immeiset tämä on sitä taidetta - kaikki eivät tähän kykene.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä kirjoitus ja niin totta.:)

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sama juttu me tehään ystäväni kanssa itse myös näihin muotteihin, mutta ei myyntiin vaan itsemme iloksi harrastuksen vuoksi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Muistan nähneeni ko. "taiteilijan" tekemän pässiä esittävän kynttilän. Yllätyin, kun tuttavani oli tilannut netistä saman muotin ja tekaissut siihen pässin. Kyllä suurin osa kynttilämuoteista on sarjatuotantoa ja mm saatavana netin kautta. Toki niitä saa itsekin tehdä vaikka vanhoista maitopurkeista ym. Kuvia ja tekstejä valmiiden kynttilöiden kylkeen voi sitten piirrellä mielensä mukaan. Jos kiinnostaa, niin käykää Tokmannilta, Puuilosta, Prismasta, tai Suomalaisesta kirjakaupasta muotti ja valakaa siihen kynttilä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Muistan nähneeni ko. "taiteilijan" tekemän pässiä esittävän kynttilän. Yllätyin, kun tuttavani oli tilannut netistä saman muotin ja tekaissut siihen pässin. Kyllä suurin osa kynttilämuoteista on sarjatuotantoa ja mm saatavana netin kautta. Toki niitä saa itsekin tehdä vaikka vanhoista maitopurkeista ym. Kuvia ja tekstejä valmiiden kynttilöiden kylkeen voi sitten piirrellä mielensä mukaan. Jos kiinnostaa, niin käykää Tokmannilta, Puuilosta, Prismasta, tai Suomalaisesta kirjakaupasta muotti ja valakaa siihen kynttilä.

Voe tuota kateellisuuven määrää.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä tuossa on kateellisuutta? Siinä oikaistaan vääriä käsityksiä. Ei pidä valehdella jonkun olevan niin pätevä, että tekee kynttilämuotitkin itse. On vain hyvä, kun vääriä käsityksiä oikaistaan. On merkillistä, kun joku yritetään nostaa vähintään Jumalan tasolle, mutta pykälää ylemmäs...

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kaksi huippu taulua puuttuvat tästä kokoelmasta..Paras ja kallein on tuomittu entinen ympäristöteknisen lautakunnsn pj:n arvo taulu. Voipi olla, että ykkössijan kuitenkin saapi näytteille asettaja taiteilija itse. Siinä taidemaalauksessa on kynä, paperi ja taiteilija itse - sexi opastus kirjoituksia kirjoittamassa ja erästä pariskuntaa käyttäen hyväkseen.

Siinä sitä on tauluaihetta kerrakseen ja nauruaihetta myös...

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä tuossa on kateellisuutta? Siinä oikaistaan vääriä käsityksiä. Ei pidä valehdella jonkun olevan niin pätevä, että tekee kynttilämuotitkin itse. On vain hyvä, kun vääriä käsityksiä oikaistaan. On merkillistä, kun joku yritetään nostaa vähintään Jumalan tasolle, mutta pykälää ylemmäs...

Taisi tehdä ihan itse muoteista lähtien tai teetti jollain. Kaupasta ei näitä muotteja saa. Taitava on ja kauniita ovat Kainuu-kynttilät.
        https://www.kainuunsanomat.fi/artikkeli/vaistyva-poliitikko-loi-uuden-kainuu-kynttilasarjan

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Taisi tehdä ihan itse muoteista lähtien tai teetti jollain. Kaupasta ei näitä muotteja saa. Taitava on ja kauniita ovat Kainuu-kynttilät.
        https://www.kainuunsanomat.fi/artikkeli/vaistyva-poliitikko-loi-uuden-kainuu-kynttilasarjan

Miten on mahdollista, että minun tutulla on samoja kynttilämuotteja? Hän on tilannut ne netistä. Miten sen selität? Tuttavani tekee pienessä määrin kynttilöitä ja ne ovat tosi kauniita. Hän ei vaan ole ruvennut vouhottamaan teoksillaan. Mikä siinä, antaa jonkun vouhottaa, jos hän sen tarpeelliseksi tuntee.

• Anonyymi
        UUSI

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tietojeni mukaan Kettunen ei pääse enää paikallisyhdistyksen jäseneksi puoluetoimiston ohjeen mukaisesti.

Tuskin hän on pyrkimässäkään , mutta ottaa puoluetoimistoon yhteyttä. Kiitos tiedosta tämä kirjoitus eteenpäin saadaan seivyys tähänkin.
        Lomilta kun palaavat onkin muutamia muitakin selvittelyn aiheita.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan itse tämä taiteilija tuota sammaa ”kateelliisuus” kirjoitustaan kirjoittelee.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tuskin hän on pyrkimässäkään , mutta ottaa puoluetoimistoon yhteyttä. Kiitos tiedosta tämä kirjoitus eteenpäin saadaan seivyys tähänkin.

Aikasa kun kakkii aisalle ja kusee muroihin, niin poliittinen ura lopahtaa. Hyviä eläkepäiviä Pentille, terv Ramppa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miten on mahdollista, että minun tutulla on samoja kynttilämuotteja? Hän on tilannut ne netistä. Miten sen selität? Tuttavani tekee pienessä määrin kynttilöitä ja ne ovat tosi kauniita. Hän ei vaan ole ruvennut vouhottamaan teoksillaan. Mikä siinä, antaa jonkun vouhottaa, jos hän sen tarpeelliseksi tuntee.

Myös minun tutuilla on näitä muotteja, mutta kun on syntynyt hämäämään ja ottamaan ns. kunniaa itselleen niin toiminta on tämä.
        Kuka uskoo uskokoon -mutta totuus on aivan muuta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Nuo on valettu mitä ilmeisemmin maitopurkkiin ja maalattu kuva kylkeen.

Ei ole vaan valmiit muotit tilannut -joihin työntää massan. Piirustukset malleista kopiontina kyllä saa kauniita.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Päteminen on synnynnäinen lahja. Ulospäin antaa erittäin imelän kuvan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Esim.silikoni muotit on netistä tilattu, joita taiteilija käyttää.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä saa muotteja netistä -et ole kartalla kunhan omia aivopierujasi jakelet täällä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tämäpä on hyvä😂😂

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Aikasa kun kakkii aisalle ja kusee muroihin, niin poliittinen ura lopahtaa. Hyviä eläkepäiviä Pentille, terv Ramppa.

Pena on työnsä tehnyt -sinun työsi perustuu oman pään sisäisiin traumoihin. TV. Rotta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Toimisto on jo auki.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Toimisto on jo auki.

Kyllä

• Anonyymi
      UUSI

Mikä ihme tuo ny Suomesssa on...?! Täällähän pienetkin virkapellet lyttäävät ihmisen perustuslailliset oikeudet ja selviävät rikoksestaan valehtelemalla!!!!

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      41
      2365
    2. Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia

Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-20172942
      Maailman menoa
      300
      1951
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      20
      1750
    4. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      24
      1565
    5. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      23
      1404
    6. Sokea "ystävälle"

Oletko oikeasti noin sokea?
      Ikävä
      100
      1299
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      41
      1272
    8. En ymmärrä käytöstäsi

Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek
      Ikävä
      139
      1235
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      35
      992
    10. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      32
      975
    Aihe