Kiihottava muisto.

Anonyymi-ap

Tämä sattui 80-luvulla kun olin nuori murrosikäinen poika, olin menossa kavereita pyytämään uimaan läheiselle järvelle. Astelin talon pihaan ja olin menossa sisään keittiöön kun kuulin naisen uikutusta ja miehen ähinää, ajattelin että nyt on jotain outoa tekeillä enkä kävellyt suoraan sisään. Onneksi ovi oli raollaan ja keittiö oli ison uunin takana, äänistä kyllä tajusin että siellä taitaa olla seksihommat menossa olinhan kuullut kyllä joskus vanhempieni touhuavan. Kuulin talon emännän sanovan miehelle että tehdään homma vauhdilla ettei pojat kerkeä tulla uintireissulta kotia. No utelias kun olin päätin uunin nurkalta vilkaista mitä siellä tapahtuu ja yllätys oli suuri kun emäntää nussikin talon vanha leski isäntä eikä hänen miehensä.
Emäntä oli pöydän päällä makaamassa jalat levällään ja vanha isäntä jalkojen välissä nussi isolla kyrvällä emäntää . Onneksi vanha isäntä oli osittain selkä minuun päin ja siten peitti emännänkin näkemästä minua. Se oli nuorelle miehelle kiihottavaa katsottavaa että kullini alkoi seisomaan. Emännän uikutus nousi korkeuksiin ja hän koitti sanoa vanhalle isännälle älä laske sisään mutta ukko painoi vauhdilla menemään ja molemmat laukesivat samaan aikaan, emännän jalat ja koko keho tärisi.
Papan kulli oli juurta myöten naisen sisällä ja kun hän vetäisi ison kyrvän pois pillusta, spermaa valui sieltä pöydälle ja lattialle, oli kunnon lastin emäntä saanut sisäänsä.
Tajusin kiihotuksesta huolimatta että nyt on aika häippästä .
Oli pakko mennä metsään runkkaamaan omat mällit niin kiihottunut salakatselusta olin. Vieläkin se on kiihottavana muistona mielessä,
vuosikymmenten jälkeenkin.

6

454

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Kiihottava tarina, pystyin kstsrlemssn sun silmillä tapahtumaa ja oma kulli kastui myös kovana. Pakko tehdä samat k ui n sä metsässä

• Anonyymi
      UUSI

Tälle lenti mällit !

• Anonyymi
      UUSI

Kunnon lastin sai siinä emäntä sisäänsä, noin kävi vaimollenikin vieraamme kanssa ja sai vielä toisenkin kun vieraamme lähti. Sain kyllä jännittää lähiviikot mutta vaimo suhtautui asiaan rennommin.

• Anonyymi
        UUSI

Ainakin sen talon nuorin poika on hyvin paljon ukkinsa näköinen . Saattaa olla "ukkinsa" tekosia .

• Anonyymi
      UUSI

Kiihottavaa luonnonmukaista nussimista ja tosielämää! Aina ilo lukea tällaisia.

• Anonyymi
        UUSI

Täyttä paskaa

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      35
      4643
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      56
      3210
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2883
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2815
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      6
      2400
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      54
      2185
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      23
      1651
    8. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1601
    9. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      8
      1538
    10. Maailmassa monta

On ihmeellistä asiaa. 😮
      Ikävä
      16
      1514
    Aihe