Kiihottava muisto.

Anonyymi-ap

Tämä sattui 80-luvulla kun olin nuori murrosikäinen poika, olin menossa kavereita pyytämään uimaan läheiselle järvelle. Astelin talon pihaan ja olin menossa sisään keittiöön kun kuulin naisen uikutusta ja miehen ähinää, ajattelin että nyt on jotain outoa tekeillä enkä kävellyt suoraan sisään. Onneksi ovi oli raollaan ja keittiö oli ison uunin takana, äänistä kyllä tajusin että siellä taitaa olla seksihommat menossa olinhan kuullut kyllä joskus vanhempieni touhuavan. Kuulin talon emännän sanovan miehelle että tehdään homma vauhdilla ettei pojat kerkeä tulla uintireissulta kotia. No utelias kun olin päätin uunin nurkalta vilkaista mitä siellä tapahtuu ja yllätys oli suuri kun emäntää nussikin talon vanha leski isäntä eikä hänen miehensä.
Emäntä oli pöydän päällä makaamassa jalat levällään ja vanha isäntä jalkojen välissä nussi isolla kyrvällä emäntää . Onneksi vanha isäntä oli osittain selkä minuun päin ja siten peitti emännänkin näkemästä minua. Se oli nuorelle miehelle kiihottavaa katsottavaa että kullini alkoi seisomaan. Emännän uikutus nousi korkeuksiin ja hän koitti sanoa vanhalle isännälle älä laske sisään mutta ukko painoi vauhdilla menemään ja molemmat laukesivat samaan aikaan, emännän jalat ja koko keho tärisi.
Papan kulli oli juurta myöten naisen sisällä ja kun hän vetäisi ison kyrvän pois pillusta, spermaa valui sieltä pöydälle ja lattialle, oli kunnon lastin emäntä saanut sisäänsä.
Tajusin kiihotuksesta huolimatta että nyt on aika häippästä .
Oli pakko mennä metsään runkkaamaan omat mällit niin kiihottunut salakatselusta olin. Vieläkin se on kiihottavana muistona mielessä,
vuosikymmenten jälkeenkin.

36

9461

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kiihottava tarina, pystyin kstsrlemssn sun silmillä tapahtumaa ja oma kulli kastui myös kovana. Pakko tehdä samat k ui n sä metsässä

• Anonyymi

Tälle lenti mällit !

• Anonyymi

Kunnon lastin sai siinä emäntä sisäänsä, noin kävi vaimollenikin vieraamme kanssa ja sai vielä toisenkin kun vieraamme lähti. Sain kyllä jännittää lähiviikot mutta vaimo suhtautui asiaan rennommin.

• Anonyymi

Ainakin sen talon nuorin poika on hyvin paljon ukkinsa näköinen . Saattaa olla "ukkinsa" tekosia .

• Anonyymi

Oli teillä hyvä tarjoilu vieraallenne, oikein luomuyhdyntä vaimosi kanssa, noin sen kuuluu mennä ja loppuun asti. Perheenlisäystä tulee jos on tullakseen,

• Anonyymi

Kiihottavaa luonnonmukaista nussimista ja tosielämää! Aina ilo lukea tällaisia.

• Anonyymi

Minä muistan kun näin ensimmäisen kerran Sannin, vaimon ystävättären. Hän oli puolittain makaavassa asennossa divaanillamme, lyhyessä mekossaan ja selkä minuun päin. Mekko oli noussut, paljastaen hänen kauniit säärensä ja upeat pakarat, pakaroiden väliin uponneet stringit ja pillunposket pakaroiden välissä. Hän oli kuin tarjottimella nussittavaksi.
      Ääneni oli varmaan tukahtunut näystä tervehtiessäni häntä. Sanni katsoi minua olkansa yli ja hymyili vastustamattoman ihanasti. Minulla alkoi seisomaan aivan tolkuttomasti ja lähdin yläkerran vessaan runkkaamaan.
      Runkattuani palasin alakertaan, oli pakko nähdä tuo ihana Sanni uudestaan ja tietysti päällimmäinen toive oli nähdä hänen paljas pyllynsä. Sanni oli kuitenkin poistunut alakerran mukavuuslaitokseen ja niinpä minä odottaessani valitsin sopivan paikan mistä näkisin hänen herkkunsa mahdollisimman hyvin.
      Hetken kuluttua Sanni palasikin ja asettautui samalle paikalle divaanille, missä olin hänet ensi kerran nähnyt. Yllätyksekseni hä, asettauduttuaan selin minuun, hän katsoi taas hymyillen olkansa yli ja veti hamostaan ylöspäin paljastaakseen pyllynsä. Kaikki näkyi, ja pöksytkin olivat kadonneet! Sanni näki että huomasin tarjoilun ja valkea hammasrivi välkkyen antoi minun nauttia näystä koko vierailunsa ajan.

Ei tarvi sanoa että kyrpä oli kova koko illan ja vaimokin ihmetteli kun panin häntä yli puoleen yöhön stondiksen laskematta kuin hetkeksi.

• Anonyymi

Epäilemättä Sannikalla on kiihottava perskannikka.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naisen kannikat on nami nami .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuon Sannin kaltaiset naiset ovat ihanuudessaan elämän rikkaus. Tietävät olevansa houkuttelevan näköisiä ja esittelevät herkkujaan kauniisti hymyillen. Pieni kielletyn hedelmän maku tekee tilanteesta vielä kiihottavamman.

• Anonyymi

Luultavasti Hanna kävi myös runkilla huomattuaan sinun seisokkisi ja että häippäisit vessaan.

• Anonyymi

Onko sinulla röntgenkatse? Näit vanhan isännän ison kyrvän uppoavan emännän vittuun, vaikka ukko ähki selkä sinuun päin.

• Anonyymi

Tuollaisrssa tilanteessa miehellä on yleensä jalat harallaan. Tasapainon ja työntövoiman vuoksi.

• Anonyymi

Muistot on kultaa .

• Anonyymi

Toivottavasti moni nainen on päässyt kullille. Ja miksei mieskin.

• Anonyymi

Hlvtn mukava kokemus sulla!

• Anonyymi

Upee näky ollu ja muisto. Varmaa runkkasit spermat monesti se näky kokemus mielessäsi?

• Anonyymi

Olen runkannut vuosikausia Sannin pylly mielessäni.
        Kerran tuon jälkeen olen päässyt näkemään hänen hameensa alle, ja olisin ehkä aloittanut lähentelynkin, mutta vaimo tuli kaupasta kesken kaiken eikä tilaisuutta tullut.

• Anonyymi

Minulle on jäänyt mieleen kun tapasin erään kouluaikaisen kaunottaren joskus toistakymmentä vuotta sitten. Hän oli juuri lähdössä pyörällä uimarannalta kun huomasi minut. Aloimme jutella hänen istuessaan hamosessaan toinen jalka pyörän satulan yli ja seisoen toisen varassa. Seitiohuet pikkikset olivat painunet kapeana viiruna ajeltuun pilluun, ja mikä kiihottavinta, pakaran pukamat olivat pehmeinä näkyvillä edestä päin katsellessani. Teki mieli aivan mielettömästi nuolla hänen pilluaan ja työntää jäykkä kyrpäni sisälle. Valitettavasti avokki oli mukana, mutta hänkin huomasi kuinka kihotuin ja tarjosi samanlaista näkyä minulle kotona. Kuvittelin koko ajan häntä nussiessani tuota kouluaikaista kaunotarta allani.

• Anonyymi

Onko sattunut muitakin eroottisia muistoja matkan varrelle ?

• Anonyymi

Minulla ala-asteella rannalla siskon kaveri riisui uikkarinsa ja levitteli pillua ja pyyti tulemaan päälleen.

• Anonyymi

Kävitkö "Tuikkaamassa" ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kävitkö "Tuikkaamassa" ?

Ei siinä iässä tainnu seisoa vaikka olin päällä alasti ja pussailin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kävitkö "Tuikkaamassa" ?

En tiedä oliko tytölle tapahtunut jotain kun se oli noin nuorena jo hyperseksuaalinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä oliko tytölle tapahtunut jotain kun se oli noin nuorena jo hyperseksuaalinen.

Ei sitä tarvitse mitään tapahtua että on noin ” hyperseksuaalinen”. Itse olin ihan yhtä halukas tuossa iässä vaikka mitään traumoja ei ollut

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sitä tarvitse mitään tapahtua että on noin ” hyperseksuaalinen”. Itse olin ihan yhtä halukas tuossa iässä vaikka mitään traumoja ei ollut

9-10 vuotiaana olisit halunnut sisääsi jo munaa?
        Se ei taida kyllä olla ihan normaalia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

9-10 vuotiaana olisit halunnut sisääsi jo munaa?
        Se ei taida kyllä olla ihan normaalia.

Minulle serkkutyttö esitteli pimppiään kun oltiin toisella kymmenellä molemmat , rupesi jöpöttämään kun näki läheltä kiihottavan pienen pimpan. mutta ihan tutkiskelun asteelle jäi molemmilta asia ..

• Anonyymi

Kiihottavia tämmöset missä on lapsena nähny äidin tai jonkun muun rouvan saavan vierasta isoo kullii

• Anonyymi

Minä näin kun anoppi sai naapurin hieman outona pidettyä vanhapoikaa. Oli juttujen mukaan saanut sitä jo nuorenakin. iso suonikas paksu kalu oli Teuvolla. ja spermaa tuli runsaasti, vielä kun veti kullin Marja-Liisan punakarvaisesta pillusta ulos ruiskasi pari isoa mälliä Marja-Liisan mahalle. Lopuksi M-L sanoi Teuvolle ettei taaskaan tästä hiiskuta ja Erkki ei saa missään nimessä kuulla. jatketaan taas joskus sanoi Teuvolle ja antoi pusun poskelle samalla ku Teuvo puki verkkareitaan jalkaan.

• Anonyymi

Olimme saaneet häälahjaksi yöpymispaketin erääseen kartanoon rannikolla. Hyvin nussitun yön jälkeen meillä oli vielä useita tunteja aikaa, ennen kuin laivamatka takaisinpäin alkaisi. Olimme syöneet aamupalan ja kun sää oli aivan erinomainen, päätimme lähteä kävelylle kartanon isoon puistoon. Kummallakin kyllä kaiversi vatsassa lisäseksi, sillä yö oli ollut ihana.
      Pirkko puki päälleen pienet, valkeat sinipilkulliset pöksyt ja samaa kuviota noudattavan kevyen kesähameen, olihan ulkona lämmintä jo aamusta. Valkea hihaton, ohutkankainen paitapusero kruunasi asun. Paidan alle hän ei laittanut mitään, mikä huomio sai kaluni värähtämään ja nosti sykettäni.
      Puistossa kävelimme hitaasti kohti rantaa, "Ihana häälahja", sanoi Leena. "Etenkin kun viime yökin oli täydellinen". Otin Pirkon halaukseen ja suutelimme. "Niin oli, en muista milloin olisin ollut niin kiihottunut". Laitoin käden Pirkon pyllyn päälle ja hyväilin sitä. Pirkko painoi lantiotaan minua vasten, "Kauheaa kun taas tekee mieli ihan hirveästi!" Hyväilin hänen pakaroitaan ohuen kankaan läpi. Ihana pyöreys, sopiva pehmeys ja aavistuksenomainen jalkojen raottuminen saivat kaluni jäykistymään housuissani. Pirkon hierova käsi ei helpottanut tilannetta.
      Nostin hameenhelmaa takaa ja otin pakarat kämmenelleni. Painelin jalkoväliä kevyesti ja kuuntelin Pirkon alkavaa huohotusta. "Siirrä pöksyjä vähän, mä olen aivan märkä!" Vedin pöksyt pois pillun päältä ja upotin keskisormeni pyhimpään. Leena tykkää istua kämmenelläni siten, että keskisormeni on hänen pillussaan ja hän hieroo pyllyään kämmentäni vasten . Hän nauttii kosketuksesta ja kiihottuu siitä nopeasti huippuunsa. Nyt hän oli tavanomaistakin kiihkeämpi. "Ota mut takaapäin" hän sanoi "paitsi jos täällä on joku joka näkee!"

Pirkko otti kaksin käsin edessään olevasta koivusta kiinni ja pyllisti. Nostin hameen helmat hänen lantionsa päälle ja hyväilin kevyesti klitorista "Uuuhh, tuntuu tosi hyvältä, haluatko sä jo panna mua?" "Odota vähän" sanoin ja hyväilin toisella kädellä paidan alla olevia tissejä. Pirkko huokaili ja notkisti selkäänsä tarjoten pillua takaa todella upeasti esille. Samalla hänen toinen tissinsä luiskahti ulos paidan hiha-aukosta. Nänni sojotti jäykistyneenä, kuin tupakantumppi. Otin kaluni housuista ja sivelin vaimoni kiimasta märkää takapillua terskalla. "Uuuuhhh, työnnä pian sisään, multa voi tulla koska tahansa" huohotti hän.
      Juuri kun olin antamassa vaimolle kyrpää hänen toiveensa mukaisesti, näin yllätyksen.
      Kymmenisen metriä sivullamme oli aiemmin aamiaisella näkemämme herrasmies siistissä puvussa mutta iso kalu ulkona housuista ja masturboi keskittyneen oloisesti vaimoni paljaita paikkoja tuijottaen. Pirkko ei häntä kiimassaan huomannut, ja paineli toisella kädellään kyrpäni juuresta, saaden sen sojottamaan terska sinipunaisena. Hän pullautti toisenkin tissinsä ulos paidasta ja hyväili sen nänniä. "Uuuhhh... mulla tulee ihan juuri, työnnä se syvälle ja ..." Hän katsoi olkansa yli nähdäkseen kyrpäni kirnuavan pyllyään, ja huomasi samalla vieraamme. Tunsin nopean puristuksen kyrvän ympärillä, sitten Pirkon pylly alkoi pyöriä ja vatkata munaani aivan vimmatusti. "Uuuuh apua tuo mies näkee kun sä nussit mua... se on nähnyt mun paljaan pyllyni ja pilluni ja tissini ja kuinka mä kiimaisena pyllistän kun haluan kyrpää...nyt se runkkaa ajatellen nussivansa mua... aaaahhh, voi luoja kun tekee hyvää!" Samalla hetkellä näin kuinka tuon herrasmiehen iso kalu ruiskautteli komeat spermaluikaukset nurmikolle, vaimoni kujertaessa orgasmiaan ja minun lauetessani hänen sisälleen.
      Pirkko jäi huohottamaan koivuun nojaten. Herrasmies pyyhki kalunsa nenäliinalla, kumarsi meidän suuntaamme ja sanoi "Suottehan anteeksi käytökseni. Olen leski enkä ole nähnyt vuosiin mitään noin kiihottavaa." "Olkaa hyvä, ilo taisi olla meidänkin puolellamme".
      Laivamatka kotiin oli myös ikimuistoinen.

• Anonyymi

Buaaa-haaa-haaa!

• Anonyymi

Hyvä muisto .

• Anonyymi

Kaikki sai tyydytyksen ja muiston . Kyllä seksi on ihanaa .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Buaaa-haaa-haaa!

Mölisetkö aina noin runkatessasi?

• Anonyymi

Muuten kiihottava muisto, mutta miten Pirkon sijaan Leena kiitteli häälahjaa ja putkahti istumaan keskisormesi päälle? No, kolmin tietty nannampaa....

• Anonyymi

Tätä oli kiva lukea . Pitää joskus itsekkin kirjoittaa tänne , muutama eroottinen muisto on mielessä. Kiitos

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3037
    2. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      61
      3021
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      42
      2387
    4. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1873
    5. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      83
      1808
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      25
      1729
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1586
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      79
      1307
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1270
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      79